De wereld is in oorlog en jij bent de generaal die de oorlog gaat leiden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:00 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
C&C!!!
Ik snap alleen dat hele verhaal niet meer. Wie kan dat even uitleggen?
Ik ben 27quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:51 schreef Bombardier het volgende:
Ik ben zo gek op deze reeks hè. Misschien wel mijn favo games ever.
Ben godverdomme 26 jaar oud, maar zo blij als een kind als ik hoor dat er een nieuwe C&C verschijnt.![]()
ik ben slechts 20 en vind het ook altijd er leuk ook te horen dat er weer een c&c uitkomt, alleen moet ik toe geven dat ik tegen de nieuwere c&C's wat sceptisch ben, dit komt doordat het allemaal weer 3d moet..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:51 schreef Bombardier het volgende:
Ik ben zo gek op deze reeks hè. Misschien wel mijn favo games ever.
Ben godverdomme 26 jaar oud, maar zo blij als een kind als ik hoor dat er een nieuwe C&C verschijnt.![]()
Je bent 1 plaatje vergeten.quote:
Het spel komt pas eind 2007 uit. Tegen die tijd zullen dit normale graphics zijn voor deze game. Bovendien zijn we dan met hardware ook een 1,5 jaar verder. Over de gameplay valt nog niks te zeggen omdat niemand er nog aangezeten heeft.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:20 schreef mschol het volgende:
erg mooi enzo maar wat willen ze da je pc wordt.. een render engine?
doe mij een niet zo mooi spel maar wel goeie gameplay(want ik gok dat het niet veel soeps wordt)
Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:25 schreef DooD het volgende:
Het spel komt pas eind 2007 uit.
Stond in de PC gameplay, in een intervieuwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |