Ja hebben mij heb je alquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:31 schreef Slappy het volgende:
ohhh ben je al in het menu geweest en iemand toegoegd(staat onder het hartje emicontje).
En dan doe je Register en use code.
Probeer mijne maarame:Slappy
Townname:Franeker
Code:0043-6619-2709
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:10 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel weer es gaan crossen, wie weet waar ook alweer die driver voor de USB stick te vinden was? Ik moet wel mn dorpje gaan aanpakken, zal wel allemaal onkruid zijn, hahahaha zo lang niet geweest![]()
Ah en jullie moeten massaal Tetris gaan halenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:12 schreef Slappy het volgende:
4 maar.
Welkequote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:14 schreef Slappy het volgende:
Ik heb net 4 nieuwe games gehaald.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:39 schreef Slappy het volgende:
The warriors
Animal crossing Ds
Metroid Prime 2
Black
Ja i knowquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:40 schreef Slappy het volgende:
Nee die heet Hunters.
Ik voeg je zo wel even toequote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:30 schreef KARLOOWTJUH het volgende:
Slappy, ik heb jou toegevoegd...
3307 8322 3058, Karlo , >HomE<
Oh ik ook en Tetrissenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:06 schreef Flurrie het volgende:
ben de laatste tijd weer erg veel aan het karten
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:58 schreef Cutie het volgende:
Ik wil ook komen!
Maar dan wel vanavond pas, ga de Ikea leegroven voor spullen voor m'n échte huis!
my god 425!!!! echt veel! ik kom zo ff langsquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:21 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
Poorten van B'ville zijn vanaaf geopend!!
![]()
En voor mensen die nog turnips willen verkopen is het dubbel feest, want Nook geeft 425 per turnip.Er is alleen een maar... Tijntje is soms wat stil, want Zwaalie heeft waarschijnlijk irl bezoek en zal niet altijd antwoord geven. Zoals altijd mag er nog steeds niet gerend worden in B'ville, want dan worden de bloemen boos!
Zondagochtend voor 12 uur smiddags bij een vrouwtje die in je dorp langskomt. Opsparen tot een goed bod van Tom Nook!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:14 schreef Slappy het volgende:
Waar kan je die turnips kopen ?
beter!!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:01 schreef Blue007 het volgende:
[..]
Zondagochtend voor 12 uur smiddags bij een vrouwtje die in je dorp langskomt. Opsparen tot een goed bod van Tom Nook!
De prijzen veranderen 1 keer per dag, voor en na 12.00 s'middags.
Ik heb ze vanmorgen voor 565 bells verkocht! Heb het te laat ontdekt om mn poorten open te gooien. Was heel snel en kon zo 3.5 miljoen bells incasseren!Dus huisje kan is morgen afbetaald! jippie!
![]()
een paar bijlen? of mensen die je komen helpen?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:36 schreef Blue007 het volgende:
Bij wie kan ik een bijl komen kopen??
Ben mn dorpje een metamorfose aan het geven en ben al mn bomen een kopje kleiner aan het maken om anders te planten.
Dus heb een paar bijlen nodig... Wie kan mij helpen?
Stil hier vandaag zeg!
Nee hoor, ik wil gewoon een bijl kopen bij een paar mensen. 1 bijl gaat maar een paar bomen meequote:Op zondag 28 mei 2006 18:47 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
een paar bijlen? of mensen die je komen helpen?
Bij de town hall gaat vragen hoe de enviroment is, en dat moet je of bomen of extra bloemen planten en onkruid hebben weggehaald. En dat steeds weer gaan vragen totdat hij zegt dat je town goed is. Je rkijgt dan een gouden gieter na 16 dagen perfect.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:35 schreef Suuz_ het volgende:
ik heb nog nooit perfect town behaald, hoe doe je dat eigenlijk? en krijg je dan een speciaal item?
Is goed!quote:Op zondag 28 mei 2006 20:40 schreef Suuz_ het volgende:
nee maar ik heb er zelf 1
nou jij ook weer blij met je bijl! ik kom binnekort wel ff kijken hoe het geworden is he![]()
idd, volgens mij mogen de bomen elkaar rondom niet rakenquote:Op maandag 29 mei 2006 10:25 schreef Blue007 het volgende:
Damnit!!
Van de ongeveer 50 bomen die ik gister heb gepland, zijn er maar 5 uitgekomen!!! AAAHHH!!
Geen idee wat ik verkeerd heb gedaan....Ik heb er niet over gelopen... mijn dorpsgenoten waarschijnlijk wel. Groeien ze ook niet wanneer ze te dicht bij elkaar staan ofzo?
Ik heb zeg maar rijtjes geplant. De 5 ogen van een dobbelsteen zeg maar. En dat steeds herhalend. En sommigen van de linker rij zijn bv wel uitgekomen, maar midden en rechter rij niet. Ik ga de plantjes van de middelste rij dan weghalen...quote:Op maandag 29 mei 2006 11:45 schreef Flurrie het volgende:
[..]
idd, volgens mij mogen de bomen elkaar rondom niet raken
Dank je! Ik kan nu ff niet inline met mn ds, maar zou graag willen ophalen vanavond!!quote:Op maandag 29 mei 2006 17:12 schreef Suuz_ het volgende:
ik heb nog een bijl voor je!
Hmmm... ben ik te laat of te vroeg?quote:Op maandag 29 mei 2006 17:43 schreef Suuz_ het volgende:
ja is goed, ik zorg dat m'n poort rond 8 uur open is
Hihi, maakt niet uit! Ben blij met de bijlquote:Op maandag 29 mei 2006 21:18 schreef Suuz_ het volgende:
sorry dat ik niks meer zei blue007, ik werd gebeld!
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:01 schreef Suuz_ het volgende:
oke ik blijf kijken in de shop en alle bijlen die hij verkoopt zal ik voor je kopen
Zonde.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:38 schreef Blue007 het volgende:
[..]
Hihi, maakt niet uit! Ben blij met de bijl![]()
Ik kan morgen en overmorgen niet online zijn, dus kom ik geen bijl halen![]()
je mag ze wel voor me bewaren als TN weer een bijl heeft! Dan haal ik ze donderdag op.
Heb nog zo'n 80 bomen om te kappen! hihi
![]()
Nee hoor... ik speel nu al een maand of 4 en wil wel eens wat anders in mn dorp... huisje afbetaald, geld zatquote:
Tijntje geeft nog netjes iedere dag z'n bloemetjes water, maar dat is het dan verder ook wel...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:47 schreef troeter het volgende:
Wow, Tijn is nog steeds alive and kickin' zie ik
Ik speel zelf heel weinig de laatste tijd moet ik zeggen, druk met van alles...
65 hierquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:50 schreef Suuz_ het volgende:
zijn er dan vandaag misschien mensen waar Nook turnips voor veel geld koopt??
Laat het me weten
ja doe dat maar eens, vind het jammer dat er steeds mensen reageren die mensen zoeken uit "hun periode" net of wij newbes zijn en niet leuk genoeg ofzo...quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:44 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik ga binnenkort ook maar eens al die mensen van de eerste topics uit mijn lijst gooien en er een hoop "nieuwen" inzetten. Er is toch nooit iemand online van de mensen in mijn lijst.
Haha... doe maar gek ja!quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:26 schreef Cutie het volgende:
Ik ben nog vrij regelmatig online, check dan of er mensen uit mijn lijst online zijn, maar elke keer is er niemand.
Weet je wat, doe eens gek, vanavond tussen 8 en 9 staat mijn poort open!
Iedereen is welkom.
De reden dat ik geen nieuwe mensen toevoeg, is omdat ik zo weinig online kom, dat ik het niet eerlijk vind voor andere mensen om mij in hun lijst te plaatsen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:38 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ja doe dat maar eens, vind het jammer dat er steeds mensen reageren die mensen zoeken uit "hun periode" net of wij newbes zijn en niet leuk genoeg ofzo...
wij spelen het ook al best langs
Tijntje wil graag onkruid trekken met Chesje!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:32 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik doe steeds pogingen om weer te beginnen maar op de een of andere manier kom ik niet verder dan steeds wat onkruid trekken![]()
Droops zou ook graag mee willen helpenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:39 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
Tijntje wil graag onkruid trekken met Chesje!!![]()
zeg maar wanneer je langs wil komen ik heb nog 2 bijlen voor je!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:31 schreef Blue007 het volgende:
Hoi Suuz_! Ben er weer! Is het gelukt met de bijlen? Heb er nog 2 nodig en dan is het over met al dat gekap! Heeft TN bij jou ook gewone bomen te koop? Heb ernog een paar nodig...
Die stomme dingen groeien echt moeilijk! Mijn fruitbomen komen ook vaak niet uit.
In de metamorfose gaat heeeeel veel tijd en frustratie in zitten, zeg! En nog is het niet wat ik wilde! hihi
ik wil ook best helpenquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:50 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Droops zou ook graag mee willen helpen
Hoi!quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:01 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
zeg maar wanneer je langs wil komen ik heb nog 2 bijlen voor je!
En er zijn wel gewone bomen te koop geloof ik, ook mag je hier wel wat fruit meenemen als het er weer is {ik denk morgen} ik heb van alle soorten wel wat bomen.
ik zet m'n poort rond 8 uur open! Dus dan zie ik je vanavond welquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:49 schreef Blue007 het volgende:
[..]
Hoi!
Ik kom vanavond wel langs... als je me laat weten wanneer je poorten open zijn... ergens tussen 20.00 en 21.00 ok?
ik heb nog wel genoeg fruit... heb alleen gewone bomen nodig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |