Nee ik kan bij dat amount,niks invullen en heb ze ook niet verdiend geloof ikquote:Op zondag 30 april 2006 21:36 schreef Flurrie het volgende:
die 15.000 bells die heb je toch ook verdient?![]()
Kun je dit niet op de bank zetten,of het hypotheek aflossen?
Nee een soort hoofdgeld ofzoquote:Op maandag 1 mei 2006 11:55 schreef lelibel het volgende:
15.000 bells in een zakje bedoel je? Die moet je eerst naar je normale geld slepen en dan wordt het er bij opgeteld, daarna kun je het wel beheren. Maar ik weet niet zeker of dat is wat je bedoelt..
ja bij mij was een moeder kat die haar kind zocht en die was in texel :S maar nu is ze weer weg... maar ze komt steeds weer terug met zo'n spateltje in haar handquote:Op maandag 1 mei 2006 09:16 schreef Spookje81 het volgende:
@knater
Er is hier een klein katje dat terug naar mama in mallcity wil.
Nee ik ook nietquote:Op maandag 1 mei 2006 13:12 schreef Suuz_ het volgende:
nee je begint met niets, je doet je "werk" heel ff bij Nook en daarna verdien je geld met dingen verhandelen enz.
dus waar jij nu dit geld vandaan haalt weet ik niet...
Hoeveel moet je nu betalen ik stort af en toe gewoon watquote:Op maandag 1 mei 2006 13:18 schreef 14jenny15 het volgende:
als je het hebt afbetaald nog meer ik moest een schuld van 120.000 betalen en nu meer in de 290.000 ofso :S maar wel moii groot
ik heb dat meisje toen naar het dorpje gebracht waar haar moeder woont en ik kreeg alleen maar een foto als bedankjequote:Op maandag 1 mei 2006 13:13 schreef 14jenny15 het volgende:
[..]
ja bij mij was een moeder kat die haar kind zocht en die was in texel :S maar nu is ze weer weg... maar ze komt steeds weer terug met zo'n spateltje in haar hand
6quote:Op maandag 1 mei 2006 14:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Geen stick
En ik word gek van mn dochtertje,die alleen maar jurkjes maakt
Van mn zuurverdiende geld
Ik zou het wel willen,quote:
Sorry ghost, heb draadloos internet, dus USB is niet nodig en heb ik ook nietquote:
Ik heb dus een kabel+6 lege usb poortenquote:Op maandag 1 mei 2006 15:30 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Sorry ghost, heb draadloos internet, dus USB is niet nodig en heb ik ook niet
Je kan zelf kiezen wanneer je het betaald, Er zit geen tijdsdruk achter.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoeveel moet je nu betalen ik stort af en toe gewoon wat![]()
Prutserquote:Op maandag 1 mei 2006 20:51 schreef Flurrie het volgende:
nog iemand die zijn/haar poort open heeft staan?
je staat erbijquote:Op maandag 1 mei 2006 23:10 schreef Zody het volgende:
Key: 2405-8818-6569
Naam: Michel
Town: Pep-town
Zou iemand mij in het ts willen zetten, bedankt!
bij mij was ook een aangespoeld en ik heb het al gepland... maar gelukkig regende het een beetje dus nu is het al een halve boomquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:05 schreef Flurrie het volgende:
joepie, vanochtend was er een kokosnoot aangespoeld op het strand. Heb hem gelijk geplant, nu kijken of hij het doet.
gewoon je item naar de brief toeslepenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:05 schreef Simsfan88 het volgende:
Hoe doe je een cadeau bij een brief?
ik ben hier wel eens, niet zo vaak meer.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:34 schreef Frankeinstein het volgende:
Post MaxPowers hier trouwens nog wel eens? Hij heet toch Ultraman in AC? Er is een sterrenbeeld van hem bij mij te zien en al mijn dorpbewoners zitten telkens over hem te pratenIk heb hem niet in mijn lijst staan, maar het zal wel via andere mensen hier gaan die ik wel in mijn lijst heb staan..
ja ik was ook al opzoek naar jou! die moeder vraagt steeds naar dr kindje hahaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:08 schreef 14jenny15 het volgende:
[..]
bij mij was ook een aangespoeld en ik heb het al gepland... maar gelukkig regende het een beetje dus nu is het al een halve boom
oohw en als een ene suuz die ik in me lijst hebt staan eff wil reagerener is soon poesje en haar moeder is in jou dorp: fiesta
thnq
is niet erg meid, er was iets mis met mijn verbinding dus vandaar dat ie ermee stoptequote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:15 schreef Flurrie het volgende:
sorry van vanavond suuz, ik wou je het terug geven,maar toen was je al weg
Ah, ok bedanktquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:55 schreef 14jenny15 het volgende:
zondags is er imand in je dorp ( een zwijn) die se verkoopt en die kun je weer door verkopen aan nook
Hoi,quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:14 schreef Simsfan88 het volgende:
Zaterdag is er vlooienmarkt, wat houd dat precies in?
Hebben bewoners dan kraampjes waar je dingen kunt kopen ofzo?
En hoe lang duurt het voordat die rode turnip groot en klaar is om te verkopen?
ik weet niet seg jij maar.... maar ik moet naar jou want die kitten volgt mij naar waar ik heen wil gaanquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:11 schreef Suuz_ het volgende:
bij wie in zijn dorp koopt nook turnips voor meer als 107 bells?
want dan wil ik ff langs komenen jenny wanneer heb jij je poort open want dan kom ik ff langs!
Hoi!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:18 schreef Miwaki het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe je liedjes krijgt van K.K. Slider? Vorige week had ik een nummer aangevraagd en ik lees overal dat je dan dat nummer van hem meekrijgt en je het thuis kan luisteren.
Ik kreeg niets meeHoe zit dat?
Is het gelukt??quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:03 schreef Miwaki het volgende:
Blue007 bedankt! Ga het vanavond gelijk uitproberen.
Ja ik heb mn tweede huis nuquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:35 schreef Suuz_ het volgende:
je moet je hyphoteek aflossen dan wordt je huis ook groter
Nee de tweede zeg maarquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:03 schreef Suuz_ het volgende:
nee dat gaat niet nee!
een 2e huis? kan dat ook al??
Ja komt nog van de week haal ik een stickquote:Op donderdag 11 mei 2006 01:13 schreef Suuz_ het volgende:
oh oke, wat is je friendcode enz?
Ja vind ik ook,het is echt wel een spel om online te doen ookquote:
Hoi!quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Is er een mogelijkheid om spullen op te slaan ergens
Het hele huis ligt vol
Heyquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:45 schreef Blue007 het volgende:
[..]
Hoi!
Ja, je kan een kast/kabinet kopen bij TN en die kan je ook volproppen
Als je een stick had, kon je iemand hem voor je laten bestellen als TN hem nog niet heeft aangeboden!
Ja maak jij het helemaal even ingewikkeldquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:59 schreef lizardtattoo het volgende:
of een closet, of een dresser, of een wardrobe...
Staan er eindelijk weer eens een poort open, kan ik nietquote:Op maandag 15 mei 2006 17:49 schreef Zwaalie het volgende:
Morgenaaf (dinsdag) vanaf 20.00 staan de poorten weer eens open in B'ville
als je in de begin post kijkt zie je dat daar ook gewoon de link naar die site staat.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:44 schreef dstopgamer het volgende:
Eindelijk weer eens? Ik weet niet of je hier reclame mag maken maar.. a c w w . n l zat pooren open elke dagIk ben na 3 maand nu 2 weken niet meer actief.. De fun is er een beetje af voor mij
Heb het toch lang volgehouden.
Niet onaardig bedoeld, maar ik voeg geen mensen meer toe. Ik speel nog zo weinig online dat het ook niet de moeite is mij toe te voegen. De poort staat vanaaf eigenlijk open voor oude bekenden om even bij te kletsen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:30 schreef hellmania het volgende:
@zwaalie: ik voeg je dan wel even toe dan kom ik even bij je langs!
Geen stomme vraag! We zijn allemaal hier newbie geweestquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:19 schreef knoest het volgende:
Even een stomme vraag van een newbie; Is dit spel ook leuk zonder Wifi? Of mis je dan de helft van de hele spelervaring? Kan je ook friendscodes/flessenpost etc. doen zonder WIFI?
Dus: De moeite van het kopen waard zonder WIFI? Dank voor antwoord alvast
Ik denk dat het per persoon verschilt hoe je dat ervaart. Er zijn wel elke keer events, feestdagen etc, maar die zijn standaard in het spel, waar je aan deel kunt nemen en zijn verschillend per maand/jaargetijde. Het is een kwestie van je dorpje onderhouden, verschillende manieren vinden om je geld te verdienen en zo bv je huis steeds groter te laten bouwen. Objecten verzamelen om je museum in te richten. Vooral veel tuinierenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:26 schreef knoest het volgende:
Dank voor je antwoord![]()
Hoe lang gok je dat de game zonder WIFI speelbaar is dan? Blijven er nieuwe events komen?
Of heb je op een gegeven moment alles gezien?
Dan moet je eerste een brief weggooien, omdat je teveel post bij je hebt....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:10 schreef Blue007 het volgende:
Wie is gelukt om zo'n "fashionista badge" van Gracie te krijgen?? En hoe??
Mij stuurt ze alleenmaar weg omdat ik zo saai gekleed ben...hihi
Hihi, inderdaad....that did it! Thanx...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:42 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
Dan moet je eerste een brief weggooien, omdat je teveel post bij je hebt....![]()
Je krijgt toch 1 keer per week bezoek van een giraf die over mode babbelt? Bij haar krijg je die... alhoewel badge.... een brief met een kledingstuk....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:11 schreef Suuz_ het volgende:
wat is dat dan van die badge? daar heb ik nog nooit iets over gehoord :S
oh thanx voor de tipquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:07 schreef Blue007 het volgende:
Ja, de giraffe komt iedere week...
Ik heb wel gemerkt dat als die rare kat (van wie je het gezicht moet schilderen) vaak in je dorp komt, dat de anderen vaker wegblijven... Sinds ik de mysterious cat uit heb gezet, komen ze wel weer iedere week...
dat kan ik niet, moet een modje even doenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:15 schreef Equinix het volgende:
Suuz_ zou je mijn gegevens even kunnen toevoegen in de de OP![]()
Equinix Hayaku 0687-9042-0614
oh oke das idd erg begrijpelijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:13 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik kan dat ook, dus even gedaan.
(Suuz_, er zit een maximale tijdsduur op editten omdat je anders wel heel rare topics krijgt. Iemand schrijft iets, daar reageren mensen op, en twee weken later wordt het beginverhaal ineens aangepast tot iets heel anders. Dan slaan die reacties ook nergens meer op.)
Dat is stom.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:56 schreef Suuz_ het volgende:
shit shit, ik had 300.000 bells gespaard want daar wilde ik turnips voor kopen...dat dus ook gedaan toen wilde ik even vooruit kijken dus heb ik de tijd verzet {had ik nog nooit gedaan en speel ook niet graag vals maar wilde even kijken} en ipv de dagen heb ik de maanden verzet...
ál m'n turnips bedorven...dus 300.000 bells kwijt
sleutelhanger? hoe kom je daaraan dan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:52 schreef gebakken-koekje het volgende:
ik heb vandaag mijn AC sleutelhanger gekregen!![]()
In het gemeentehuis, binnen aan de rechter kantquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:54 schreef Slappy het volgende:
Hey waar kan je die schulden betalen om je huisje af te betalen?
Welke driver heb je nu dan?,ik had 1.04 geinstalled en kwam er niet mee onlinequote:Op donderdag 25 mei 2006 12:10 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel weer es gaan crossen, wie weet waar ook alweer die driver voor de USB stick te vinden was? Ik moet wel mn dorpje gaan aanpakken, zal wel allemaal onkruid zijn, hahahaha zo lang niet geweest![]()
Nou sterkte wat een drama zeg,om dat ding aan de gang te krijgenquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:56 schreef gebakken-koekje het volgende:
weet ik eigenlijk niet, ik ben de cdrom met de driver dr op kwijtgeraakt met verhuizen en heb een nieuwe laptop dus ik moest die stick weer instaleren![]()
edit: cdrom net gevonden![]()
je moet hem handmatig instellen dan en dan bij wep op je ds een wachtwoord invullenquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:56 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik heb een vraagje, ik heb in het nieuwe huis draadloos internet gekregen met een router (goh) maar daar zit dus WPE beveiliging op en als ik dat aan laat staan kan mijn ds niet online en als ik die even uit zet wel, hoe veilig is het om een draadloos netwerk open te laten staan zonder beveiliging? Wat kan er dan mee gebeuren? heb niet echt verstand van die dingenals het niet uitmaakt verder laat ik de WPE er gewoon af
Kijk hier is evenquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:13 schreef gebakken-koekje het volgende:
ik heb trouwens WPA beveiliging ipv WEP, kan ik dat gewoon veranderen dan? Maakt dat nog iets uit voor mn gewone internet?
Mijn stad is open voor bezoekers,. Ik heb alleen je gegevens nodig. ( mijn gegevens staan in de OP )quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:22 schreef Ghostbuster het volgende:
bij wie kunnen we even op visite komen?
Wil het wel is testen
ik heb dat laatst ook allemaal gehad en snapte er niets van maar ik ben er wel uit gekomen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:56 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik heb een vraagje, ik heb in het nieuwe huis draadloos internet gekregen met een router (goh) maar daar zit dus WPE beveiliging op en als ik dat aan laat staan kan mijn ds niet online en als ik die even uit zet wel, hoe veilig is het om een draadloos netwerk open te laten staan zonder beveiliging? Wat kan er dan mee gebeuren? heb niet echt verstand van die dingenals het niet uitmaakt verder laat ik de WPE er gewoon af
Mail even naar subfrequent@gmail.com dan stuur ik je ze toequote:Op donderdag 25 mei 2006 18:38 schreef Equinix het volgende:
[..]
Mijn stad is open voor bezoekers,. Ik heb alleen je gegevens nodig. ( mijn gegevens staan in de OP )
oh sorry hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:08 schreef gebakken-koekje het volgende:
ik weet wel wat WEP is en ook wel hoe ik dat in moet stellen maar omdat mijn router nu WPA beveiliging heeft vroeg ik me gewoon af of het uitmaakt dat ik dat in WEP verander![]()
Ok mijn dochtertje wilt even online voor het eerstquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:15 schreef Slappy het volgende:
Wie wil in me dorpje gezelig op bezoek???
Ik doe nu me poorten open
Me gegevens staan in me sig.
Ik was wegquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:50 schreef hitch-hiker het volgende:
[..]
Ok mijn dochtertje wilt even online voor het eerst
naam naomi stad nomitown
3737-3350-5273
Edit ik krijg jou code er niet in Slappy
ja dat zei ik dusquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:27 schreef Slappy het volgende:
Wpa is velen malen veiliger dan wep (volgens mij).
Nee ik ben een komma vergeten het isquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:21 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ik was weg![]()
Edit: ik voeg je dorpje wel even toe dan.
Je dorpjes naam klopt niet(is te lang zegt ie)
quote:
Ja kopen echt super om online te doen,het kan met zn 2en of 4en,echt snelle actiequote:Op maandag 22 mei 2006 10:16 schreef Spookje81 het volgende:
Is die tetris iets Ghostbuster?
Waar vul je dat in eigenlijk?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:07 schreef Slappy het volgende:
Het is
City:Franeker
Naam:Slappy
Code:0043-6619-2709
Nu moet ie het doen hoop ik.
Me poort staat open.
En waar connect je in het begin ofzo bij options?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:20 schreef Slappy het volgende:
Eerst connecten dan krijg je zo code in je menu waar je kleren/items staan.
Bij het hartje icoontje kan je code opvragen.
Ja maar die zegt dat ik niemand in mn lijst hebquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:27 schreef Slappy het volgende:
gewoon bij die poort mannetjes gaan in het noorden.
Die rechter moet je dan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |