vanmorge? neej lag ik nog te slapen en deze heb ik al langer liggenquote:Op zondag 30 april 2006 20:37 schreef Prowl het volgende:
Was jij dat vanmorgen toevallig die de enorme doos nesgames voor mijn neus wegkaapte op de rommelmarkt in Weert voor 10 euro![]()
5x7,50=37,50 mag je ze voor 30 euro exl hebben.quote:Op zondag 30 april 2006 20:45 schreef Jaromir het volgende:
Ik heb wel interesse in flink wat van die games:
asterix
turtles
flintstones
duck tales
bug bunny
kungfuquote:Op maandag 1 mei 2006 18:07 schreef Magno het volgende:
kungfu
dubbel dragon 2
dubbel dragon 3
donkey kong / jr
goal
heb ik opzich wel intresse in...
Ik bied hetzelfde ... het is er toch 2 keer hequote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik bied 15,- incl. voor Mario 2 + 3.
Voor 10,- per stuk zijn ze nog makkelijk in veel winkels te koop, vaak nog met boekje en/of doosje. Deal gaat niet door dus.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:21 schreef T42 het volgende:
TheSilentEnigma en wierdo6
voor 20,- inc hebbe we een deal.
Voor mij inderdaad ook niet...quote:Op maandag 8 mei 2006 11:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Voor 10,- per stuk zijn ze nog makkelijk in veel winkels te koop, vaak nog met boekje en/of doosje. Deal gaat niet door dus.
jah hoor vertel maar welke filmsquote:Op maandag 15 mei 2006 14:24 schreef Patch het volgende:
Heb je interesse om games ´te ruilen tegen DVD´s?
Ik heb een heleboel DVD´s staan in mijn geopende topic in V&A, als aanvulling heb ik daar ook nog bijvoorbeeld het gehele eerste seizoen van The Jetsons ook nog in de aanbieding.quote:
mail me op razookicksass@hotmail.comquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:30 schreef T42 het volgende:
Ducktales, Talespin en Bugs Bunny voor deze 2 dvd's?
2001: A Space Travesty; komedie met Leslie Nielsen
3. The Simpsons Backstage Pass; 4 afleveringen van The Simpsons met als thema muziek, met gaststemmen van Sonic Youth, Cypress Hill, Smashing Pumkins en Nsync.
geen probleemquote:
Waarom ga jij alle rommelmarkten af?quote:Op zondag 30 april 2006 20:37 schreef Prowl het volgende:
Was jij dat vanmorgen toevallig die de enorme doos nesgames voor mijn neus wegkaapte op de rommelmarkt in Weert voor 10 euro![]()
wat zeg je van 25inc?quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:52 schreef wes55 het volgende:
ik wil graag bart vs the world, ducktales, Teenange Mutant Ninja Turtles, blowout bugs bunny
22,50 incl. voor alle 4?`
quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:33 schreef T42 het volgende:
[..]
omdat somige op zondag niet heel de dag ligge te stinken in bed
okeeyquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:35 schreef wes55 het volgende:
ja isgoed.
kan je me ff mailen op wesley.meijer apestaart chello . nl
ow jij stinkt dus nu ook v&a is net als een rommelmarktquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:52 schreef jpg97 het volgende:
[..]van zoeen rommelmarkt ga je pas stinken
quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:39 schreef T42 het volgende:
[..]
ow jij stinkt dus nu ook v&a is net als een rommelmarkt![]()
![]()
[TK] Nieuwe RetroCon Blaze (imitatie NES)quote:Op zondag 30 april 2006 21:13 schreef Het_Biertje het volgende:
omg... double dragon
heb alleen geen NES
neej want die hou ik zelfquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:39 schreef Sosa het volgende:
zitten er ook spellen bij om met de Zapper te spelen?
behalve duckhunt, die heb ik al
kom je het hale of moet het opgestuurd worden? mail me maarquote:Op donderdag 16 november 2006 10:36 schreef jra2k het volgende:
doe mij dat boekje van Shadow Warriors maar!
mail me maar teun1984(a)hotquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:47 schreef Juicebox het volgende:
Mario II en III ¤15,- inclusief?
heb je nix van pc's? daar zoek ik nog wel eens wat van maar film heb ik effe nixquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:04 schreef Patch het volgende:
Ducktales, Bugs Bunny, Talespin, SuperMario 2 en 3 ruilen tegen iets uit mijn filmtopics?
pc spellen heb ik wel, ook vrijwel allemaal film gerelateerd...quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:20 schreef T42 het volgende:
[..]
heb je nix van pc's? daar zoek ik nog wel eens wat van maar film heb ik effe nix
bedoelde hardwarequote:Op donderdag 18 januari 2007 23:23 schreef Patch het volgende:
[..]
pc spellen heb ik wel, ook vrijwel allemaal film gerelateerd...
neeje, ik heb alleen maar filmgerelateerd materiaal, dvd's, vhs, soundtracks, t-shirts, foto's, dia's, merchandise et ceteraquote:
eige topic openen niet iets?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:23 schreef SimtekF1 het volgende:
Iemand ook nog interesse in een originele lege Nintendo 8 bit doos?
Er zit alleen geen piepschuim meer in.
om dvd's geef ik niet zo veelquote:Op maandag 16 april 2007 10:25 schreef Patch het volgende:
Wellicht wil je nu ruilen tegen wat DVD's of andere producten uit mijn topics?
Ik heb ook, je bent de eerste die nu op de hoogte is, bijvoorbeeld de 2 Disc versie van Children of Men voor je, plus dus al hetgene wat in mijn topics staat.
Ik heb dus wel interesse in:
Super Mario 3
Talespin
Ducktales
The Flintstones
Hudson Hawk
Bugs Bunny
Goonies 2
Asterix
Ik gok dat ik laserquest toch ga verkopen aan die ene Fokker, moet toch m'n huur betalen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:56 schreef T42 het volgende:
alle 2 de spellen tegen:
Super Mario 3
Talespin
Ducktales
The Flintstones
Hudson Hawk
Bugs Bunny
Goonies 2
Asterix
>?
deal.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:08 schreef T42 het volgende:
ben effe aan zoeken geweest maar heb alleen deze van jou lijstje nog: