kom je het hale of moet het opgestuurd worden? mail me maarquote:Op donderdag 16 november 2006 10:36 schreef jra2k het volgende:
doe mij dat boekje van Shadow Warriors maar!
mail me maar teun1984(a)hotquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:47 schreef Juicebox het volgende:
Mario II en III ¤15,- inclusief?
heb je nix van pc's? daar zoek ik nog wel eens wat van maar film heb ik effe nixquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:04 schreef Patch het volgende:
Ducktales, Bugs Bunny, Talespin, SuperMario 2 en 3 ruilen tegen iets uit mijn filmtopics?
pc spellen heb ik wel, ook vrijwel allemaal film gerelateerd...quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:20 schreef T42 het volgende:
[..]
heb je nix van pc's? daar zoek ik nog wel eens wat van maar film heb ik effe nix
bedoelde hardwarequote:Op donderdag 18 januari 2007 23:23 schreef Patch het volgende:
[..]
pc spellen heb ik wel, ook vrijwel allemaal film gerelateerd...
neeje, ik heb alleen maar filmgerelateerd materiaal, dvd's, vhs, soundtracks, t-shirts, foto's, dia's, merchandise et ceteraquote:
eige topic openen niet iets?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:23 schreef SimtekF1 het volgende:
Iemand ook nog interesse in een originele lege Nintendo 8 bit doos?
Er zit alleen geen piepschuim meer in.
om dvd's geef ik niet zo veelquote:Op maandag 16 april 2007 10:25 schreef Patch het volgende:
Wellicht wil je nu ruilen tegen wat DVD's of andere producten uit mijn topics?
Ik heb ook, je bent de eerste die nu op de hoogte is, bijvoorbeeld de 2 Disc versie van Children of Men voor je, plus dus al hetgene wat in mijn topics staat.
Ik heb dus wel interesse in:
Super Mario 3
Talespin
Ducktales
The Flintstones
Hudson Hawk
Bugs Bunny
Goonies 2
Asterix
Ik gok dat ik laserquest toch ga verkopen aan die ene Fokker, moet toch m'n huur betalen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:56 schreef T42 het volgende:
alle 2 de spellen tegen:
Super Mario 3
Talespin
Ducktales
The Flintstones
Hudson Hawk
Bugs Bunny
Goonies 2
Asterix
>?
deal.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:08 schreef T42 het volgende:
ben effe aan zoeken geweest maar heb alleen deze van jou lijstje nog: