quote:Op maandag 8 mei 2006 22:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Gerechtigheid zou ik zeggen. Twee topbands vs. De Troep
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:20 schreef Tokus het volgende:
[..]
o ja, ik was vergeten dat Tool-fanaten niet teken kritiek kunnen.
Bijna unaniem.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik kan best tegen kritiek, daar gaat het niet om.
Er is hier pagina's lang gediscussieerd of 10,000 days een groeiplaat is (met als uitkomst een bijna unanieme 'ja'). Dan kan je m wel gaan reviewen na een week, maar dan doe je de plaat imo geen recht aan.
PS Ik vind Aenima ook beter hoor
eigenlijk wel eens ja. Gelukkig stijgen TOOL b-kantjes nog verboven de gemiddelde bagger uit.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:22 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds niet echt goed, al heb ik hem wel een stuk of 15 keer gehoord. Ik blijf de meeste nummers namelijk b-kantjes vinden, nummers die (terecht) eerdere cd's niet hebben gehaald.
Ik wist dat iemand hierover ging zeiken.quote:
Ja, maar als de meerderheid vindt dat je de plaat pas goed kan beoordelen na iets langere tijd, dan mag dit toch vermeld worden? Dan kan de reviewer nog steeds zijn eigen mening geven.quote:Maar is het niet de bedoeling van een reviewer dat hij zijn mening geeft, ipv de mening van het collectief?
Dat mag.quote:Ik vind hem nog steeds niet echt goed, al heb ik hem wel een stuk of 15 keer gehoord. Ik blijf de meeste nummers namelijk b-kantjes vinden, nummers die (terecht) eerdere cd's niet hebben gehaald.
Dat HMH optreden staat (nog steeds) niet op ticketmaster of de officiele Toolpagina...hoop echt dat het doorgaat, maar ik weet het zo net nog niet...quote:Op maandag 8 mei 2006 11:43 schreef ErikT het volgende:
En ik denk dat ik over een maand nog steeds wakker lig van dit albumHelemaal na Pinkpop en de HMH straks.
Op de Tool site stond wel zoiets als "i'll post the other European dates later, when they, too become official."quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:24 schreef Reena het volgende:
[..]
Dat HMH optreden staat (nog steeds) niet op ticketmaster of de officiele Toolpagina...hoop echt dat het doorgaat, maar ik weet het zo net nog niet...![]()
Hij heeft wel gelijk, je bent er in geslaagd iets te schrijven wat niks met 10,000 Days an sich te maken heeft, alleen met de band zelf. Als ik dat wil lezen dan ga ik wel naar www.allmusic.comquote:Op maandag 8 mei 2006 14:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Heb hier mensen haast in huilen zien uitbarsten toen Menno Pot de nieuwe Tool maar 2 sterren gaf. Trents is trouwens ook goed in opbouwende kritiek, gezien zijn reactie op de FP.
So what, dat is mijn manier van reviewen. Ik ga niet elke keer elk nummer herkauwen. Deze keer heb ik voor een review gekozen waar ik geprobeerd heb (of het gelukt is, daarover kun je twisten) om Tool in een perspectief te zetten met waar ze nu zitten in hun carriere. Als dat niets met het nieuwe album te maken heeft weet ik het namelijk niet meer, want dat is juist een manier om het hele album te beoordelen. Ik weiger om mijn reviews te pimpen naar de maatstaven van een Toolfan die reviews over Tool blijkbaar het liefst willen hebben met een wolligtaalgebruik en superlatieven a la de boequetereeks.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:12 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, je bent er in geslaagd iets te schrijven wat niks met 10,000 Days an sich te maken heeft, alleen met de band zelf. Als ik dat wil lezen dan ga ik wel naar www.allmusic.com
Wat is daar mis mee?quote:Daarnaast ' erger' je je aan dingen en vind je dingen irritant.
Je kunt je niet 'aan iets irriteren'. Iets irriteert je, of je ergert je aan iets.quote:
euh, nee, doe eens?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:11 schreef search64 het volgende:
Had ik al verteld dat ik jullie allemaal stom vind?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:11 schreef search64 het volgende:
Had ik al verteld dat ik jullie allemaal stom vind?
Ja dat dacht ik eerst ook, maar de orginele datum was ergens eind juni en aangezien dat al bijna is, leek het mij wat onwaarschijnlijk dat het nu nog zou worden bevestigd. Ik blijf hopen, want heb eigenlijk niet zo'n zin om naar Pinkpop te gaanquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:28 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Op de Tool site stond wel zoiets als "i'll post the other European dates later, when they, too become official."
Dus ik heb nog hoop, ivm dat Pinkpop gedoe.
theo maassen op fok!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:12 schreef Socratestikel het volgende:
Daarnaast ' erger' je je aan dingen en vind je dingen irritant.
dredg is wel leuk...komt ook op zondagquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:11 schreef sir_Tachyon het volgende:
Nouja als je een zondagje pinkpop doet is het ook goed. Ik doe dat waarschijnlijk wel. Kan ik ook direct dEUS, Alter Bridge en ehm nouja nog een band die ik wel leuk vind zien.
Same here, ik wil Tool in een zaal, en niet 5 uur+ in de trein.quote:Op woensdag 10 mei 2006 02:03 schreef Reena het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerst ook, maar de orginele datum was ergens eind juni en aangezien dat al bijna is, leek het mij wat onwaarschijnlijk dat het nu nog zou worden bevestigd. Ik blijf hopen, want heb eigenlijk niet zo'n zin om naar Pinkpop te gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |