abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 april 2006 @ 17:36:10 #1
138514 1ofthefew
always on the run
pi_37430421
Nou het is al weer begonnen hoor.

vorige week was het mooi weer en na het shoppen ben ik samen met een vriend een witbiertje gaan drinken op een terrasje.

als ik aan de zomer denk dan krijg ik net als alle andere echte mannen het hoegaardengevoel " waar komen ze toch vandaan?!"

ik zit dus lekker in het zonnetje te genieten van de dames die in hun al strakke en soms korte kleding rondlopen. je voelt je dan echt man en gelukkig. dat zijn van die momenten dat je zit te genieten van het leven en fantaseer en bespreek je de dames die voorbij lopen:
swaffelsnuit, spuitsnuit, tietenneuken, etc.

dan merk je opeens dat de zon minder sterk word, je kijkt naar boven en hoopt een wolkje te zien die ff langsschuift.

maar nee het is er weer een iets dat voor 90% uit vet bestaat wat voorbij hobbelt in langzaam tempo omdat ze die afstanden tussen de Mac's te groot vind.
als dat nog niet erg genoeg is denken ze ook nog dat ze knap zijn of dat dik zijn en aantrekkelijkheid samengaan.
dit resulteert dan weer erin dat ze sexy kleding willen kopen. ze perzen zich dan in grootste maatje wat in de normale winkels te koop is. thuis nog ff die knoop met staaldraad goed vastmaken en ze paraderen met hun derriere, formaat scania, door de stad langs de terassen.

wij mannen hebben het al zo moeilijk, maar laat ons op die momenten nog man zijn en genieten.

dus dikke wijven, niet meer de stad in in de zomer en als je echt moet dan graag in zoiets:

dit kan gewoon niet:
http://photo.partyflock.nl/images/59604/main/245421.jpg

kijk dit willen we zien:
http://photo.partyflock.nl/images/59360/main/244490.jpg

[ Bericht 8% gewijzigd door 1ofthefew op 30-04-2006 17:55:26 ]
De wereld is op hol geslagen
  zondag 30 april 2006 @ 17:36:37 #2
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_37430429
KLB?
don't give me that fucking bullshit
pi_37430430
foto niet toegankelijk.
pi_37430445
idd klb
Maak je wel even de foto's?
pi_37430475
die partyflock foto's doen het niet..
pi_37430490
.
  zondag 30 april 2006 @ 17:39:54 #7
69994 seto
-|||--------|||-
pi_37430500
Die 1e foto valt nog wel mee trouwens, je ziet ze vaak nog dikker
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_37430526
Hmm..ik vind dat tweede meisje anders helemáál niet dik en veel lekkerder dan die derde...
Maar ik ben dan ook een vrouw, dus ik zal het niet weten I guess
Peace damnit!!
pi_37430607
Valt best mee hoor
  zondag 30 april 2006 @ 17:45:33 #10
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_37430649
dude waar jij je ook druk om kan maken
don't give me that fucking bullshit
  zondag 30 april 2006 @ 17:47:31 #11
137079 Chowi
Lonerism.
pi_37430699
Als ik die foto's nou eens kon zien, zou ik kunnen zeggen of ik het eens met je ben of niet. Dat wil zeggen, wanneer is een vrouw dik volgens jou?
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  zondag 30 april 2006 @ 17:47:53 #12
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_37430710
Foto's van die heaumeausite doen het niet. Kuttopic .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  zondag 30 april 2006 @ 17:47:58 #13
73888 DIA
die ja .....
pi_37430712
je kan zo niet hotlinken
  zondag 30 april 2006 @ 17:51:34 #14
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_37430785
quote:
Op zondag 30 april 2006 17:36 schreef 1ofthefew het volgende:
dan merk je opeens dat de zon minder sterk word, je kijkt naar boven en hoopt een wolkje te zien die ff langsschuift.

maar nee het is er weer een iets dat voor 90% uit vet bestaat wat voorbij hobbelt in langzaam tempo omdat ze die afstanden tussen de Mac's te groot vind.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  zondag 30 april 2006 @ 17:54:36 #15
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_37430861
waar blijft de lemming over de grafkoppen van TS en zijn heaumeausensuele vriendjes
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zondag 30 april 2006 @ 17:56:16 #16
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_37430901
Bah, gister toen we uitgingen ook zo'n dik vies wijf. Als iemand pas legally blond gezien heeft, dat vrouwke was zo ongeveer de blanke versie van die negerin die de bend and push deed in die salon in zo'n trainingspak
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_37430916
Hij heeft wel gelijk opzich..
pi_37430982
Tjeu, dan kijk je er toch omheen Maar blijkbaar vind je het wel leuk want je kijkt er toch naar
Wat ik doe? Ik ontdek!
  zondag 30 april 2006 @ 18:00:26 #19
138514 1ofthefew
always on the run
pi_37430995
quote:
Op zondag 30 april 2006 17:47 schreef Chowi het volgende:
Als ik die foto's nou eens kon zien, zou ik kunnen zeggen of ik het eens met je ben of niet. Dat wil zeggen, wanneer is een vrouw dik volgens jou?
als maatje 40 te strak zit.

vrouw moet gewoon 36/38 hebben
pi_37431012
Ik heb je OP niet gelezen, maar aan de TT te zien geef ik je gelijk.
The only reason that you're conscious right now is because I don't want to carry you.
  zondag 30 april 2006 @ 18:02:33 #21
107445 Jajong
Hadouken!
pi_37431042
quote:
Op zondag 30 april 2006 17:47 schreef Chowi het volgende:
Vet over rand van broek .
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zondag 30 april 2006 @ 18:05:22 #22
107445 Jajong
Hadouken!
pi_37431101
En inderdaad, ik walg van dikke mensen. En dan heb ik t niet over stevige, of mollige mensen ofzo. Maar echt van die absurd dikke walrussen. En als je er wat van zegt.. "Ja, maar ik heb obecitas huhu" WRONG FATTY. Dat is fucking mode om dat te roepen, net zoals roepen dat je ADHD hebt als je een keer een fokking 1 haalt op een proefwerk ofzo. Er is maar een heel klein percentage van alle dikke vieze walgelijke vetkleppen die daadwerkelijk last heeft van obecitas. Ga fucking bewegen en hou eens op met je bek volstouwen met vreten. Of spring van een brug ofzo. ( Wel eentje zonder water, tsunami's zijn níet ok. )
pi_37431116
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:00 schreef 1ofthefew het volgende:

als maatje 40 te strak zit.

vrouw moet gewoon 36/38 hebben
Succes met partner zoeken en je dochters. De gemiddelde maat voor de Nederlandse volwassen vrouw is 42. En dat is al jaren zo, niet iets van de laatste tijd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37431156
Stevig kan ook geil zijn, dan bedoel ik niet mollig, maar gewoon iets meer vlees, geen vetlappen, deuken, rollen..

Zeg maar zoiets :

zondag 30 april 2006 @ 18:07:46 #25
138514 1ofthefew
always on the run
pi_37431167
en hier op fok worden die dikke wijven ook nog aangemoedigd.
noemen ze zich volslank.

nee dikke koe, je bent ontzettend vet, een bijziende slager zou je zou aan het mes rijgen.

Het GROTE "Volslanke FOK!kers Foto" topic! Deel 2

te belachelijk voor woorden, dat je dikke mensen aanmoedigd dik te zijn.
pi_37431169
Ik vind die foto nogal meevallen in je OP.
Maar idd.. dikke wijven met kleine maatjes
  zondag 30 april 2006 @ 18:07:55 #27
107445 Jajong
Hadouken!
pi_37431173
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Succes met partner zoeken en je dochters. De gemiddelde maat voor de Nederlandse volwassen vrouw is 42. En dat is al jaren zo, niet iets van de laatste tijd.
. Mijn vriendin heeft 34.
  zondag 30 april 2006 @ 18:08:23 #28
107445 Jajong
Hadouken!
pi_37431185
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:07 schreef 1ofthefew het volgende:
en hier op fok worden die dikke wijven ook nog aangemoedigd.
noemen ze zich volslank.

nee dikke koe, je bent ontzettend vet, een bijziende slager zou je zou aan het mes rijgen.

Het GROTE "Volslanke FOK!kers Foto" topic! Deel 2

te belachelijk voor woorden, dat je dikke mensen aanmoedigd dik te zijn.
!!!
  zondag 30 april 2006 @ 18:08:27 #29
82548 ch0c0
* extra nuts *
pi_37431189
Dat doen ze om te voorkomen dat jullie te geil worden van al die voorbijzwevende schonen...

Een beetje uit jaloezie tegenover die deernes, een beetje uit solidariteit met mannen zoals TS. Het is immers niet leuk om na een dagje terras-hangen met een paal in je broek maar immer onverrichterzake naar huis te moeten. Met dat laatste hebben zij genoeg ervaring om mee te kunnen leven met je.

Wees blij ts anders had je nu nog met blauwe ballen gezeten. .
anyone who thinks sunshine is happiness has never danced in the rain
think for yourself - question authority
pi_37431192
quote:

[..]

Juist de kleine groep onder de maat 40 zijn de lekkertjes .
pi_37431199
lekker toch
Free people own guns! Slaves do not!
  zondag 30 april 2006 @ 18:10:29 #32
138514 1ofthefew
always on the run
pi_37431241
quote:

[..]

42

het klopt idd dat veel nederlandse vrouwen veels te dik zijn, snap dan niet waarom ze dan wel weer veel geld aan kleding en make-up uitgeven. alsof dat nog werkt.

als je lekker bent en je ligt te rollen in de modder dan zal een man je nog geil vinden.
als een dikkerd in de modder ligt te rollen dan kijk je om je heen of je je niet op een kinderboerderij bevind
  zondag 30 april 2006 @ 18:10:39 #33
69994 seto
-|||--------|||-
pi_37431246
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Stevig kan ook geil zijn, dan bedoel ik niet mollig, maar gewoon iets meer vlees, geen vetlappen, deuken, rollen..
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zondag 30 april 2006 @ 18:12:34 #34
107445 Jajong
Hadouken!
pi_37431289
Wie zoekt Kasta's ode aan de dikke vrouw op?
pi_37431315
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:12 schreef Jajong het volgende:
De beste columnist van het forum

Die?
  zondag 30 april 2006 @ 18:13:42 #36
138514 1ofthefew
always on the run
pi_37431318
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:12 schreef Jajong het volgende:
ditte soms?
http://www.keurnmeaiers.nl/kastanova/pivot/entry.php?id=30
  zondag 30 april 2006 @ 18:15:20 #37
107445 Jajong
Hadouken!
pi_37431358
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

De beste columnist van het forum

Die?
!!! Ja. Genieten.
  zondag 30 april 2006 @ 18:18:04 #38
107445 Jajong
Hadouken!
pi_37431427
quote:
Op maandag 14 maart 2005 21:19 schreef kastanova het volgende:
Mijn inzending .

Ode aan de Neukteugelvrouw

Om maar even politiek correct te beginnen; ja lieve mensen, tuurlijk gaat het voornamelijk om het innerlijk en is uiterlijk slechts een bonusfeature met betrekking tot een geschikte partner.
Maar, om toch even reëel te blijven, als jij een tyfusduur cadeau koopt, wil je het natuurlijk ook niet verpakt zien in een oud stuk krantenpapier waar gisteren nog vis in verpakt is.
Oftewel, deze lap tekst gaat over dikke, vadsige wijven .

Iedereen die zich weleens in een uitgaansgelegenheid met een minderwaardig deurbeleid bevindt heeft zich er wel eens aan geërgerd; de zwetende klompen vet die over hun lege pizzadozen zijn geklommen om in het openbaar onschuldige gezelligheidsdrinkers lastig te gaan vallen met hun overgewicht.
Tja, ik snap het ook simpelweg niet; je hebt een dikke reet, je vetkwabben zoeken desperaat een vluchtroute richting frisse lucht, de weegschaal barst in tranen uit als je in zijn buurt komt en tóch krijg je dan de briljante ingeving om je in een legging of een ander strak broekvormig kledingstuk te hijsen..
En daar staan ze dan, vaak midden op de dansvloer "om maar even te laten zien dat vrouwen met overgewicht zich niet als een onzeker muurbloempje hoeven te gedragen, want dikke vrouwen zijn ook gewoon mensen" met hun lappen vel in de rondte te zwaaien en stampen als een nijlpaard met ADHD.
Flikker toch op met je zelfvertrouwen! Ik wil dat simpelweg niet zien en de rest van de wereld met mij! En al helemaal niet als ik reeds de nodige drank achter de kiezen heb .
En dan waggelen ze daar als een grote prop cellulitis door de discotheek met tig huidplooien die over de riem heenvallen en 2 van die stalpoten met de ritsafdrukken van de ook al te krappe laarsjes eronder.
En maar gezellig doen hé!
Want iemand heeft ooit eens de illusie de wereld ingebracht dat dikke mensen gezellig zijn en dus zien die dikke krengen dat als een soort te volbrengen opdracht.
De gehele kroeg chagrijnig omdat ze tegen zulke gedrochten aan moeten kijken en die vetklep zit daar op haar barkruk te bulderen als holle bolle Gijs.
Nee joh, dat je met je massa en zweetlucht de ruimte al grotendeels opvult is nog niet genoeg!

Jullie hebben het waarschijnlijk al wel gemerkt, ik houd niet van vrouwen met een grammetje meer.
Kijk, dat je afzichtelijk bent, dat is op zich nog niet eens zo'n probleem, ik kan immers altijd nog een andere kant opkijken of desnoods m'n ogen operatief verwijderen met een kapot geslagen bierglas.
Maar ik weet niet wat die wijven bezielt, maar de kuub kersenbonbons die ze voor het uitgaan nog even naar binnen gestort hebben heeft ze kennelijk genoeg moed gegeven om ook mij lastig te vallen met hun "gezelligheidsmissie."
Om zo'n ontmoeting voor mij dan toch nog enigszins vermakelijk te maken, verleg ik het gespreksonderwerp dan al snel naar het onderwerp vraatzucht.
En de "redenen" die ze dan geven voor hun overgewicht . . .

"Boehoe, blabla, ik kan er niets aan doen, ik heb een trage stofwisseling/schildklier "
Nee stomme koe, het is te wijten aan het feit dat je wekelijks een complete kinderboerderij leeg eet .
Zeg het maar mensen; ooit iemand met overgewicht gezien die daadwerkelijk als een normaal mens at? Dat bedoel ik, allemaal werken ze de voedselvoorraad van een middelgrote Afrikaanse stam naar binnen, dus pleur op met je stofwisseling .

Nu we het toch over Afrikaantjes hebben, nee, ik hoef ook niet zo'n broodmagere zak botten .
Want hoewel ik die dikke padden simpelweg goor vind om te zien, vind ik die anorexia dingen gewoon echt eng.
Serieus, als ik tegenwoordig tijdens het uitgaan om me (en lángs die vette biggen) heenkijk waan ik me regelmatig midden in een of andere sadistische concentratiekampreünie .
Van die bleke, ondervoedde harkpoppetjes zoals je ze in groep 3 nog tekende; als ze vliegen op zich hadden, had ik ontwikkelingshulp ingeschakeld, dat idee.

Tja, ik ben ooit met zo'n magere lat naar bed geweest en en hoewel de lenigheid een hoop goedmaakte (ze zat op turnen ) vond ik het toch niet echt een prettige ervaring.
Ik wist niet eens dat een mens zoveel botten had en al helemaal niet op de plekken waar ik me tijdens de sex begeef, maar bij elke stoot stak er weer 1 in m'n lies of op een andere pijnlijke plek .
Het voelt sowieso allemaal zo hard en onnatuurlijk aan zonder een subtiel vleeslaagje ertussen.
De mensen die niet snappen wat ik exact bedoel raad ik dan ook aan om een gat in de muur te boren en daar ff 10 minuten flink met je pik in te rammen, dan krijg je wel een reëel beeld.
En dan hebben we het nog niet eens over het feit dat ik bij elke handeling bang was dat ik haar doormidden zou breken .

En dát brengt ons dan uiteindelijk bij de *tromgeroffel....* ....neukteugelvrouw!
De vrouw die er wel appetijtelijk, maar niet breekbaar uitziet.
Een beetje vet mag er wel aanzitten, alhoewel ik het persoonlijk liever stootkussens noem.
Immers, dankzij dergelijke buffertjes heb je geen last van pijnlijk uitstekende botten van de vrouw in kwestie.
En, als ik bezig ben, dan wil ik ook zíen dat ik bezig ben, dus op z'n hondjes erin rammen en dan die reet zien trillen is natuurlijk wel weer een welkome bevestigingen van m'n mannelijkheid .
Ik heb zelfs regelmatig de neiging om er nog ff met de vlakke hand op te rammen om het nog ff extra te zien trillen; oftewel, slap that ass and ride the waves .
Bij zo'n dik wijf zou ik dan al snel bang worden dat ik een hand kwijtraak en in het geval van zo'n mager scharminkel zou ik waarschijnlijk net zo lang doormeppen tot de vellen er los bijhangen.

Naja, om toch enigszins in de Viva-vrouwen-sfeer te blijven, als afsluiting maar even een klein huis-tuin-en-keukentestje voor de vrouwelijke lezers van deze lap tekst:

- Is je partner weleens in 1 van je huidplooien klaargekomen of heeft hij een half uur ongemerkt in je navel zitten porren, dan val je in de Michelin-categorie en moet je verplicht op water en brood.
- Spuit je partner je niet uit geilheid in je bek, maar uit bezorgdheid om je toch maar eens iets voedzaams naar binnen te werken, dan moet je na iedere maaltijd verplicht eerst een uur blijven zitten verteren voordat je naar de wc mag.
- Hoor je geen krakende botten tijdens de sex en hoor je je partner regelmatig giechelen als een meisje terwijl hij je op je billen slaat, dan ben je reeds in vorm en hoef je in principe geen maatregelen meer te nemen.
Maar dat betekent dus niet dat je nu als een bezetene de inhoud koelkast naar binnen moet werken, want dan word je glashard gedumpt, zal je gehele omgeving van walgen zodra je aan komt stampen en blijf je eenzaam achter in je pauperflatje met je 12 katten
  zondag 30 april 2006 @ 18:20:18 #39
61288 Duna
Still Going Strong
pi_37431468
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:10 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

42

het klopt idd dat veel nederlandse vrouwen veels te dik zijn, snap dan niet waarom ze dan wel weer veel geld aan kleding en make-up uitgeven. alsof dat nog werkt.

als je lekker bent en je ligt te rollen in de modder dan zal een man je nog geil vinden.
als een dikkerd in de modder ligt te rollen dan kijk je om je heen of je je niet op een kinderboerderij bevind
Jou avatar omschrijft prima wat ik van jou vindt.
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
pi_37431474
Verdomme, bij "Maar, om toch even reëel te blijven, als jij een tyfusduur cadeau koopt, wil je het natuurlijk ook niet verpakt zien in een oud stuk krantenpapier waar gisteren nog vis in verpakt is." proeste ik m'n cola al uit, de tering .
pi_37431499
quote:

[..]

Waar haal je die wijsheid vandaan? Geen goeie promotie voor de Nederlandse vrouw. 42 is echt geen mooi maatje meer
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zondag 30 april 2006 @ 18:22:11 #42
107445 Jajong
Hadouken!
pi_37431501
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:20 schreef Duna het volgende:

[..]

Jij bent dus dik.
  zondag 30 april 2006 @ 18:22:32 #43
138514 1ofthefew
always on the run
pi_37431509
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Verdomme, bij "Maar, om toch even reëel te blijven, als jij een tyfusduur cadeau koopt, wil je het natuurlijk ook niet verpakt zien in een oud stuk krantenpapier waar gisteren nog vis in verpakt is." proeste ik m'n cola al uit, de tering .
mijn huisgenoot kwam kijken waarom ik zo keihard aan het lachen was
  zondag 30 april 2006 @ 18:25:11 #44
138514 1ofthefew
always on the run
pi_37431534
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:20 schreef Duna het volgende:

[..]

een paard in je avatar.

je bent zeker zo'n paardrijmeisje die een veels te dikke reet heeft he.
ga snel terug naar bokt, de site voor kansloze wijven met maatje 48
  zondag 30 april 2006 @ 18:35:00 #45
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_37431672
topic nummer zoveel over dit onderwerp.

Het is wel ff genoeg eigenlijk
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties