Nude is niet nieuw nee, maar ze hebben er wel een nieuwe versie van gemaakt, vandaar mijn opmerkingquote:Op zondag 7 mei 2006 12:08 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Nude is niet nieuw, maar ben wel benieuwd hoe hij nu klinkt in deze 'incarnatie'.
Vind hem wel tof..quote:Op zondag 7 mei 2006 13:56 schreef nein het volgende:
nou ik ben niet onder de indruk van bangers n mash....bleh
Eigenlijk heb ik dit ook wel een beetje. Maar alle andere Radiohead nummers heb ik zo vaak gehoord dat ik het nu ook leuk vind om wat onbekende nummers te horen.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:03 schreef nein het volgende:
Het is me persoonlijk beter bevallen om nieuwe nummers eerder gehoord te hebben.
Ik heb me wel een paar keer eerder laten verrassen, maar mijn probleem is dat ik het nummer daarna meteen weer ben vergeten, en dat ik dan niet eens meer weet of ik t nou goed vond of niet
misschien komen we elkaar nog wel tegenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:30 schreef Mathijz het volgende:
Ik heb alsnog een kaartje kunnen krijgen
Heb nu al zin in dinsdag.
Wij met 4quote:Op zondag 7 mei 2006 20:40 schreef Q. het volgende:
Wie gaan er woensdag allemaal?
ikquote:Op zondag 7 mei 2006 20:40 schreef Q. het volgende:
Wie gaan er woensdag allemaal?
tussen die 5000? man, met gemakquote:Op zondag 7 mei 2006 20:39 schreef whosvegas het volgende:
[..]
misschien komen we elkaar nog wel tegen
Ik heb nog kaartje voor 10 mei over...quote:Op maandag 8 mei 2006 15:20 schreef MaJo het volgende:
Was ook graag gegaanMaar heb ze onlangs pas echt ontdekt
Te laat dus
Dan moet ik werken tot half negenquote:
Jammer!quote:
Als je echt graag wil dan meld je je ziek, of verzin je een ander excuus.quote:
hoeveel moet dat kosten?quote:
Moet nog even afwachten wat mijn broertje doet (en hoe serieus 2 bieders zijn), maar met de (WASTE) kostprijs ben ik tevreden.quote:
Anders op teletekst 372 via die pagina hebben wij ook al een keer kaartjes vrij snel verkocht.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:24 schreef soul114 het volgende:
[..]
Jammer!
Hopelijk wil mijn broertje mee anders moet ik mijn geluk beproeven op marktplaats.. en daar staan al best wat kaartjes.
Helaas, kaartje gaat toch naar mijn broertje en is dus niet te koop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |