Ik ben helemaal niet tegen neuken. Ik heb enkel nog geen geschikte kandidaat ontmoet, simpel tochquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:04 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Waarom neuk je niet?
Mag je niet van god?
En rukken is geen probleem?
Je hebt op je 24 jaar nog geen enkel neukenswaardig meisje ontmoet?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet tegen neuken. Ik heb enkel nog geen geschikte kandidaat ontmoet, simpel toch? En daar komt bij dat ik er weinig gefrustreerd van raak dat ik niet seksueel actief ben.
Wel een neukenswaardig meisje ontmoet, maar ik bedoel meer dat ik er nog geen relatie mee heb gehad.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:12 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Je hebt op je 24 jaar nog geen enkel neukenswaardig meisje ontmoet?![]()
Ben je verdoken homo?
Nou en? Waarom moet je een relatie hebben om te neuken?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:14 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wel een neukenswaardig meisje ontmoet, maar ik bedoel meer dat ik er nog geen relatie mee heb gehad.
Morele bezwaren inderdaad en nee ik geloof niet en nee, ik voel mij niet geroepen om verantwoording af te leggen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:17 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Nou en? Waarom moet je een relatie hebben om te neuken?
Heb jij morele (of andere) bezwaren bij een one-night stand?
Voel je niet aangevallen; ik probeer enkel je te begrijpen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:18 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Morele bezwaren inderdaad en nee ik geloof niet en nee, ik voel mij niet geroepen om verantwoording af te leggen.
Is er iets mis met homo's?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:12 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Ben je verdoken homo?
Sorry hoor, maar het zou mij werkelijk aan mijn reet roesten of je mij wel of niet veroordeeltquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:22 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Voel je niet aangevallen; ik probeer enkel je te begrijpen.
Heb je liever dat ik je veroordeel zonder je te snappen ofzo?
Hé jij weerquote:
Ik veroordeel je niet, en je moet je niet verantwoorden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:27 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het zou mij werkelijk aan mijn reet roesten of je mij wel of niet veroordeelt. Ik ga mij toch niet een beetje zitten verantwoorden tegenover derden
? Ik vind het geen enkel punt om het uit te leggen, maar niet in een context van een kruisverhoor
.
Ik stel voor dat je die klacht nu al gaat indienen, huilie.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:32 schreef leolinedance het volgende:
Oh oh oh, nu is die die Belg ook al een verkapte Dr. Phil![]()
Je bent gewoon een simpel figuur. Zoek een vrouw, baan, studie of weet ik veel wat, maar doe iets met je leven. Hier op Fok! Nederlanders een lesje komen geven is niet de bedoeling. Als ik jou nog vaak zo wijs zie doen hier op Fok! ga ik een klacht indienen bij de administrators en zul je wel zien wat er gebeurd![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:25 schreef Megumi het volgende:
24 jaartjes en dan al een slappe lul zonder pit.
Daar was ik ook benieuwd naar.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hee FuifDuif, ik ben nou wel benieuwd naar je denkbeelden omtrent seks voor het huwelijk en buiten relaties. Is dat omdat je sterk in god gelooft?
Ik denk dat het hier de verkeerde richting op ging....quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:12 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Ben je verdoken homo?
Nou nou heer Vlaeminck, dit legt toch wel een zekere druk op de discussie, een dergelijke formulering.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:22 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Voel je niet aangevallen; ik probeer enkel je te begrijpen.
Heb je liever dat ik je veroordeel zonder je te snappen ofzo?
Het woord verdoken?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier de verkeerde richting op ging....
Ach kom, ik dacht dat fuifduif wel een beetje ruiger was dan het gemiddelde hier en dat hij intelligent genoeg was om te snappen dat dat absoluut geen aanval was.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier de verkeerde richting op ging....
Als je hetgeen dat ik quote erbij zet, moet je toch erkennen dat ik dat maar deed om aan te tonen dat mijn interesse in hem oprecht was, dat hij één van de weinige users is in wiens psyche ik me interesseer. Dat ik graag zijn wereldbeeld beter zou leren kennen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nou nou heer Vlaeminck, dit legt toch wel een zekere druk op de discussie, een dergelijke formulering.
Daar zou ik al niet meer op antwoorden als je mij op zo'n manier aan zou spreken. Don't mess with FuifDuif. Hij is misschien DE rel-user van fok!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:47 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Ach kom, ik dacht dat fuifduif wel een beetje ruiger was dan het gemiddelde hier en dat hij intelligent genoeg was om te snappen dat dat absoluut geen aanval was.
Het was gewoon to-the-point, geen tralalietralala er rond.
Misschien heb je gelijk, had ik het anders moeten vragen. Maar op die vraag antwoorde hij nog gewoon...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |