quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:21 schreef Patch het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7YwLQSTo_ow&mode=related&search
Leuk topic, Ik ben zelf een star wars fan. Mijn favoriet is The Empire Strikes Back en Revenge of the Sith.quote:Op zondag 30 april 2006 13:12 schreef outcast_within het volgende:
Het allertweede grote "Star Wars"-topic.
Praat hier over alle films.
Praat hier over de eerste trilogie.
Praat hier over die andere trilogie.
Praat hier over tekenfilmseries.
Praat hier over de boeken.
Praat hier over de merchandise.
Praat hier over Meneer Lucas.
Praat hier over Ewoks.
May the Force be with you
[afbeelding]
Vorige deel:
[CENTRAAL] "Star Wars"-Topic
Ik heb in 2004 en 2005 nog een tijd rondgehangen op zo'n Amerikaanse SW site, de discussies daar zou je kunnen zien als het toppunt van nerdigheid, maar ik vond ze mateloos interessant.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:44 schreef poldergeist het volgende:
[..]
Leuk topic, Ik ben zelf een star wars fan. Mijn favoriet is The Empire Strikes Back en Revenge of the Sith.
Veel mensen zijn er zich niet bewust van dat star wars naast droids, aliens, lightsabers en ruimteschepen ook inhoudelijk interessant kan zijn. Star Wars is meer dan dat, het is spiritueel en religieus van aard, filosofisch, politiek en historisch van aard.
Als je daar voor open staat en dat probeert te analyseren, dan maakt dat de films een stuk boeiender.
Romantisch.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:48 schreef Litpho het volgende:
Valentijnsboodschap die ik elders tegenkwam:
[afbeelding]
Ik vind het jammer dat het meteen nerdigheid wordt genoemd, het zou eens goed zijn als mensen eens dieper zouden nadenken over films die in eerste instantie idioot schijnen te zijn. Ik vond bijvoorbeeld de Matrix qua verhaal in het begin een draak van een film. Na een paar keer herzien, praten over de film en het zien van David Icke, vind ik het toch een prachtige film die me wel bezighoudt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb in 2004 en 2005 nog een tijd rondgehangen op zo'n Amerikaanse SW site, de discussies daar zou je kunnen zien als het toppunt van nerdigheid, maar ik vond ze mateloos interessant.
http://www.youtube.com/watch?v=QZbkWQIdSAg Deze vind ik meer lachenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:21 schreef Patch het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7YwLQSTo_ow&mode=related&search
Ach ja, bij Star Wars is het zo dat je er echt van moet houden he.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:01 schreef poldergeist het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat het meteen nerdigheid wordt genoemd, het zou eens goed zijn als mensen eens dieper zouden nadenken over films die in eerste instantie idioot schijnen te zijn.
mwah...quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:20 schreef poldergeist het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=QZbkWQIdSAg Deze vind ik meer lachen
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:19 schreef Fir3fly het volgende:
[afbeelding]
Zo gaat Yoda er dus waarschijnlijk uitzien in de Clone Wars serie.
Nee, daar komt ie waarschijnlijk niet in te zitten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:20 schreef Patch het volgende:
[..]
![]()
owh... animated clone wars-serie...
GUH-lukkig...
ik dacht even de live-action serie
Lucas kennende worden het beide boxenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 04:27 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Ik denk eerder dat het een box gaat worden van alle 6 de delen.
inderdaad..zijn genoeg fans die ze dan vanwege een dwangneurose allebei moeten kopen a.k.a. free money for George Lucasquote:
precies, verdomd goede beredeneringquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Deze vraag komt om de zoveel tijd opduiken
Ik blijf erbij dat beginnen bij IV de beste manier is om SW te bekijken, zeker als je het nog nooit heb gezien. Mijn vrouw heb ik op die manier (IV, V, VI, I, II en III) kennis met SW laten maken. Bedenk dat in IV je niets weet en je samen met Luke achter van alles komt, hoe alles in elkaar steekt. Je begint op een woestijnplaneetje en de wereld gaat langzaam voor je open, met alle geheimen en verrassingen van dien. De oude trilogie heeft 2 verhaallijnen, de ontdekkingsreis en groei van Luke en de rebellie. Kijk je eerst I, II en III dan blijft er van dat eerste gedeelte weinig over, dan is het een serie films over de rebellie, zonder het achterliggende verhaal. Klassieke filmmomenten met schokkende ontdekkingen verliezen totaal hun kracht.
I, II en III is meer de uitleg na de oude trilogie hoe dit alles heeft kunnen gebeuren. Nadat je VI hebt gezien zit je immers nog met wat vragen, dat wordt in I, II en III uitgelegd.
Ho ho, dat dus niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je weet wat Coruscant is.
Dat is dat extra ingeplakte beeld aan het eind van RotJ. Wat niet bij naam genoemd wordtquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:58 schreef Litpho het volgende:
Nu dit topic toch weer omhoog is geschopt, voor de fans: Darths and Droids. Verbazingwekkend hoe zowel Jar-Jar als R2D2 als een aantal van de idiotere beslissingen uit TPM plotseling ergens op gaan slaan.
klopt, maar dan nog weet je niet wat het isquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is dat extra ingeplakte beeld aan het eind van RotJ. Wat niet bij naam genoemd wordt.
Bookmarken via de baggerlayout. En die van Lotr lezenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Jammer dat het nog niet af is, dit is echt weer zoiets wat ik ga vergeten
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |