O jawel, alleen niet als het belangrijke spelers zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:11 schreef DeVinger het volgende:
Pasveer van Twente naar Heracles
wordt zoiets geaccepteerd?
Ik dacht dat zijn contract tot oktober liep...quote:Op maandag 15 mei 2006 21:46 schreef Radegast het volgende:
Derek Riordan van Hibernian naar Celtic. Transfervrij.
Hebben ze nu wel geld voor Boussoufa dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:56 schreef Radegast het volgende:
Lucas Biglia (20) van Independiente naar Anderlecht. Duurste aankoop in de historie van Paars-Wit.
Libor Sionko van Austria Wien naar Glasgow Rangers.
Dat zullen we moeten afwachten. Denk sowieso dat Anderlecht niet veel kans maakt op Boussoufa...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hebben ze nu wel geld voor Boussoufa dan?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:47 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Onbeschofte TVP
Naar wie? Sjezus..quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:59 schreef zjroentje het volgende:
Carsten Jancker naar Schanghai Schenhua.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Jeroen Joordens naar SDZZ
Jelle Jansen naar SDZZ
Nobby van Dijk naar SDZZ
Vind ik niet gek. Geld krijgen ze toch wel van Red Bull. Kutcommerciequote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:48 schreef methodmich het volgende:
Die willen ook Ronaldo. En volgens de Rotterdammer Schinkels, trainer van kampioen Austria Wien, gaan ze de komende jaren Oostenrijk domineren. Daarom wil hij zelf vertrekken bij Wien.
Serieus? Die kerel is al vet oud toch?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:12 schreef Radegast het volgende:
119-voudig Egyptisch international Ahmed Hassan heeft getekend bij Anderlecht.
31 volgens mij.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Serieus? Die kerel is al vet oud toch?
Da's Hossam Hassan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Serieus? Die kerel is al vet oud toch?
Nieuw topic openen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:49 schreef Clourhide het volgende:
Jelle Van Damme naar Anderlecht.
edit: blijken nog enkele details geregeld te moeten worden, noem het een quasi-bevestigde transfer.![]()
Alles beter dan bij Inter, maar om nou in de Serie B te gaan voetballen?quote:Cristiano Zanetti van Inter naar Juventus
25/5/2006 18:27
Cristiano Zanetti verruilt het blauwzwart van Internazionale voor het witzwart van Juventus. De 29-jarige middenvelder maakt transfervrije de overstap naar de kampioen van Italië.
Zanetti zette zijn handtekening onder een vierjarig contract bij de bianconeri. 'Ik ben blij dat ik bij zo'n prestigieuze club als Juventus ben terechtgekomen', aldus Zanetti, die dit seizoen bij Inter slechts veertien duels in actie kwam.
Bij Juventus komt Zanetti coach Fabio Capello weer tegen, onder wie hij al speelde bij AS Roma en met wie hij in 2001 de Italiaanse titel veroverde. Eerder voetbalde de zeventienvoudig international ook voor Fiorentina, Venezia, Cagliari en Reggiana.
Kalou dus niet naar Valencia en Kuijt naar Liverpool.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morientes naar Valencia.
Waarom die smiley?quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kalou dus niet naar Valencia en Kuijt naar Liverpool.
quote:GIANNI ZUIVERLOON KIEST VOOR SC HEERENVEEN
Feyenoord en SC Heerenveen zijn het eens geworden over de transfer van Gianni Zuiverloon naar de Friese club. De op Varkenoord opgeleide verdedigende middenvelder zal bij Heerenveen een contract voor drie seizoenen ondertekenen. Zuiverloon (19) was het afgelopen seizoen uitgeleend aan RKC Waalwijk en had bij Feyenoord nog een contract tot 2008.
Gianni Zuiverloon kreeg afgelopen week nog te horen dat Erwin Koeman voor volgend seizoen nog geen rol voor hem zag weggelegd in zijn selectie. In eerste instantie was het de bedoeling dat de Rotterdammer daarom opnieuw uitgeleend zou worden en inmiddels hadden zich ook diverse gegadigden gemeld.
‘Maar daar voelde Gianni uiteindelijk toch niet zo veel voor’, licht Feyenoord-directeur Chris Woerts de transfer toe. ‘Hij gaf aan zekerheid te willen. Toen Heerenveen te kennen gaf dat ze hem graag wilden overnemen, zijn we daarom met hen gaan praten. Hij kan in Friesland een langdurig contract tekenen en Europees voetbal spelen. Feyenoord wilde hem niet in die keuze belemmeren. We wensen Gianni heel veel succes.’
Gianni Zuiverloon speelde sinds zijn jongste jeugd bij Feyenoord en veroverde onder Ruud Gullit als 17-jarige al een plek in de A-selectie. In totaal kwam hij tot tien competitieduels in de hoofdmacht, voordat hij op uitleenbasis naar RKC Waalwijk vertrok. De Rotterdammer had zijn hoop deze zomer gevestigd op een terugkeer op het oude nest. Dat bleek geen optie maar een overstap naar Heerenveen was uiteraard een mooi alternatief. ‘Ik ben er blij mee’, aldus Zuiverloon, ‘ik denk dat het zeker een stap vooruit is voor mij. Ik zou eerst verhuurd worden, omdat er weinig toekomst meer voor mij was bij Feyenoord. Natuurlijk ben ik daarover teleurgesteld, maar ik kan er niet te lang bij stilstaan. Ik moet ook verder gaan.’
De Friese club liet inmiddels op haar website weten dat Zuiverloon gehaald is voor de positie van rechtsback. Zuiverloon: ‘Ja, ik sta daar honderd procent achter. Ik maak op die plek kans om uit te groeien tot een van de betere rechtsbacks in de eredivisie. En doorschuiven naar de as kan altijd nog. Voor mij is het belangrijk dat ik nu een heel seizoen bij een goede club aan spelen toekom. En Feyenoord? Dat kan altijd nog via een omweg. Voorlopig concentreer ik me drie jaar helemaal op Heerenveen.
quote:
Of bedoel je van de staf van Feyenoord?quote:Gianni Zuiverloon kreeg afgelopen week nog te horen dat Erwin Koeman voor volgend seizoen nog geen rol voor hem zag weggelegd in zijn selectie.
Ik bedoelde dat hij onzin praat en dat het dom van Koeman/Jansen is om Zuiverloon te laten gaanquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Of bedoel je van de staf van Feyenoord?
Ah. Tja.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:15 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat hij onzin praat en dat het dom van Koeman/Jansen is om Zuiverloon te laten gaan
Michiel heeft altijd gelijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:41 schreef zjroentje het volgende:
Pontus stond alleen in de belangstelling van Feyenoord.
Steef ook tochquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:41 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
[..]
Michiel heeft altijd gelijk
quote:SALOMON KALOU VERTREKT NAAR CHELSEA
Salomon Kalou verruilt Feyenoord voor Chelsea. Beide clubs bereikten een definitief akkoord over een overgang van de Ivoriaanse spits, die dinsdag in Londen wordt gepresenteerd. Kalou (21), die bij Feyenoord in 83 officiële wedstrijden liefst 42 goals maakte, tekent bij de Engelse landskampioen een contract voor vier seizoenen. 'Ik had niet durven dromen dat ik nu al naar zo'n grote club zou gaan', aldus een trotse Salomon Kalou. ' Ik ben blij en trots dat ik mijn kinderen en kleinkinderen zal kunnen vertellen dat ik voor clubs als Chelsea en Feyenoord heb gespeeld.'
‘In de afgelopen periode hebben we in alle stilte onderhandeld met Chelsea’, vertelt Feyenoord directeur Chris Woerts over de transfer. ‘We zijn daarbij samen opgetrokken met Jan de Visser en Rodger Linse - de zaakwaarnemers van Salomon - om er voor Feyenoord en Salomon een akkoord uit te slepen waar we allemaal tevreden over kunnen zijn en dat is gelukt.’
Salomon Kalou kwam in 2003 op voorspraak van zijn broer Bonaventure naar Rotterdam en werd kort na zijn debuut voor een half jaar uitgeleend aan Excelsior. Na zijn terugkeer bij Feyenoord in de zomer van 2004 ontwikkelde Kalou zich in zeer hoog tempo tot een van de meest veelbelovende aanvallers van het Europese voetbal. Zo scoorde hij in zijn eerste volledige seizoen voor Feyenoord al meteen 20 goals. Tijdens de afgelopen voetbaljaargang ging het ondanks 15 goals en flink wat assists wat minder met de aanvaller. Dat kwam vooral omdat er bijna geen dag voorbij ging waarop Kalou niet in de publiciteit stond. Met name de slepende naturalisatiekwestie vrat aan het vertrouwen en de gemoedsrust van de jonge Ivoriaan die vaker in de kranten stond dan hem lief was.
‘Uiteindelijk is dit voor iedereen waarschijnlijk de beste oplossing’, aldus Woerts. ‘Het contract van Salomon liep nog een seizoen door, maar hij gaf aan dat hij vanwege alle commotie rond zijn persoon liever ergens anders een frisse start wilde maken. Daar hadden wij alle begrip voor. We zijn Salomon heel dankbaar voor zijn inzet, zijn goals en het vermaak dat hij alle voetballiefhebbers heeft geboden tijdens zijn jaren in Rotterdam. Rond Feyenoord-Chelsea zullen we officieel afscheid van hem nemen, want dat verdient hij.’
‘Natuurlijk ben ik hartstikke blij', zegt een trotse Salomon Kalou. 'Chelsea is op weg om een monument te worden en ik wil daar deel van uitmaken. Ik zal mijn kinderen en kleinkinderen kunnen vertellen dat ik er speelde toen ze de Champions League wonnen. Ik heb met José Mourinho gepraat, in het Frans, en hij heeft me overtuigd. Ik heb zelf uiteraard ook navraag gedaan over de club bij Ruud Gullit en ik heb hem verteld dat ik er trots op ben om in zijn voetsporen te treden. Hij is immers degene die mij bij Feyenoord de kans heeft gegeven. Nee, ik ben niet bang voor de concurrentie bij Chelsea. Ik zal ook in Londen alles geven om succes te hebben, ik geloof in mijn kunnen. Je moet altijd proberen om het beste uit jezelf te halen. Ik zal daar een betere speler worden.’
‘Aan Feyenoord koester ik straks louter goede herinneringen’, aldus Kalou, die in de Britse hoofdstad ook al een medische keuring onderging. ‘Die vier jaar in Rotterdam hebben me ontzettend veel gebracht en geleerd. Het is nu tijd voor een volgende stap. Ik ben blij om de samenwerking met Feyenoord en ik ben de club, trainer Koeman en mijn ploeggenoten dankbaar. Nee, de gebeurtenissen van het afgelopen seizoen waren geen reden om weg te gaan, het was gewoon tijd. Ik ben nergens gefrustreerd over en zoals ik al zei, heb ik uiteindelijk alleen maar goede herinneringen aan Feyenoord en Rotterdam. Dit is mijn allereerste club - ik heb in Ivoorkust immers nooit op het hoogste niveau gespeeld - en Feyenoord zal daarom altijd bijzonder voor me blijven. Ik weet dat het voor de supporters niet altijd even gemakkelijk is geweest, maar ze hebben me toch steeds weer gesteund en daar wil ik ze heel hartelijk voor danken. Zij maken Feyenoord bijzonder en de beste club van Nederland.’
Lijkt me niet dat ze hem dan al presenterenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:18 schreef Suijk het volgende:
Die is nog niet geregeld toch? Het verzoek moet nog door de FA gehonoreerd worden volgens mij.
Misschien bij Chelsea: Gallas, Diarra, Geremi, Essien, Makalele en Drogba.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn er al meer details bekend van hoe ze de werkvergunning hebben geregeld? Anders kan Alex ook wel eens die kant op gaan
Waar zou Mourinho overigens Frans geleerd hebben?
kut...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Fabregas is Spanjaard en dus EU'er
Da's waar. Hij staat wel heel erg groot op de pagina van Chelsea zeg!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze hem dan al presenteren
Mourinho was tolk van beroep. Dan zal ie vast wel Spaans, Engels en Frans kunnen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wel een mooie site trouwensquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Da's waar. Hij staat wel heel erg groot op de pagina van Chelsea zeg!
Snap ik ook niets van. Dat zou ik dan ook wel willen weten? Straks kan toch iedereen daar voetballen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn er al meer details bekend van hoe ze de werkvergunning hebben geregeld? Anders kan Alex ook wel eens die kant op gaan
Als je genoeg geld hebt kan allesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Snap ik ook niets van. Dat zou ik dan ook wel willen weten? Straks kan toch iedereen daar voetballen.
Heb je rijkaard gehoord dan bij de persconferentie voor de CL-finalequote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Engels kan ie na 2 jaar nog niet fatsoenlijk
Nee hoor, allebei. Pontus in de winterstop, Alex recent nog.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:41 schreef zjroentje het volgende:
Pontus stond alleen in de belangstelling van Feyenoord.
En wie is toch die Michiel waar DAM zo obsessief over lult dat die altijd gelijk heeft enzo??quote:In de winterstop had Feyenoord contact met de Zweed Pontus Farnerud van het Franse Strassbourg. Later verlegden de Rotterdammers de interesse naar diens jongere broertje Alexander, die ook voor de degradant van de Franse competitie uitkwam. De Kuipbewoners hebben echter naast de hoog op de verlanglijst staande speler gegrepen. De 22-jarige middenvelder is namelijk met VFB Stuttgart tot overeenstemming gekomen over een contract. Zijn agent Claes Elefalk bevestigt dit in de Zweedse krant Expressen. ,,Ik verwacht dat de transfer deze week afgerond wordt. Alexander is zelf al tot overeenstemming gekomen met Stuttgart en de clubs zijn er ook uit.''
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij
quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:13 schreef musicvideocode het volgende:
zuigend bericht
Mooie club, chelsea heeft goed ingekocht dit seizoen met ballack(gratis), kalou en nu shevchenko.
Die worden dus weer kampioen![]()
Die kopen dus weer een titel.
ja want manchester united,arsenal en liverpool hebben alleen maar jeugdspelers en kopen nooit wat.quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:33 schreef musicvideocode het volgende:
[..]
ja want manchester united,arsenal en liverpool hebben alleen maar jeugdspelers en kopen nooit wat.![]()
idd,die 3 clubs die jij opnoemde hebben in zeer korte tijd ook 500 miljoen in spelers gepompt om een poging te wagen om kampioen te worden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:13 schreef musicvideocode het volgende:
[..]
ja moeilijk he om met argumenten te komen als jij andere mensen gewoon na-praat![]()
Ben het volledig met je eens, maar wil er nog wat aan toevoegen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,die 3 clubs die jij opnoemde hebben in zeer korte tijd ook 500 miljoen in spelers gepompt om een poging te wagen om kampioen te worden.
Chelsea was niets,is nu dankzij Abrahamovic een tijdelijke topclub en zal na zijn vertrek weer helemaal niets worden misschien.
Maar goed,als jij dat beeld voor je hebt,prima.
Op sportief gebied was het absoluut geen topper vroeger en wil weleens zien wat er van over blijft als die Rus weg is.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ben het volledig met je eens, maar wil er nog wat aan toevoegen.
Chelsea was vroeger wel iets: een redelijk goede ploeg die voor een bepaalde groep mensen aantrekkelijk was: "De upperclass", omdat die toch geen flikker om het spelletje geven kon dit gebeuren. Bij een andere club die meer van het volk was zou dit moeilijker te bewerkselligen geweest zijn. (Denk aan overname Man U)
Anyways, vroeger vond ik Chelsea niet veel maar had ik er wel een beetje sympathie voor, nu is het niks meer.
Ik bedoelde meer op spelersgebied.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:19 schreef MaxPower het volgende:
Meer aan Kenyon denk ik. Mourinho is meer voor de korte termijn.
Dat is ook niet nieuws natuurlijk. Kijk naar Arsenal en United.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:38 schreef DrDentz het volgende:
Vroeger was het ook al een vreemdelingenlegioen, haast geen Engelsen
Het gaat nog iets gekker worden als Roberto Carlos over een paar dagen z'n handtekening zet onder een tweejarige verbintenis.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:52 schreef wolfrolf het volgende:
Sheva, Ballack en Kalou naar Chelsea
Het moet niet veel gekker worden hoor
Wat een kutclub, IMO.
Een Belg is ook geen Nederlander.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:57 schreef zjroentje het volgende:
United heeft anders genoeg Britten in het elftal.
Maar wel beter bekend met het land/de taal etc. dan een gemiddelde Afrikaan of Zuid-Amerikaan.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Een Belg is ook geen Nederlander.
Carlos?!quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
Het gaat nog iets gekker worden als Roberto Carlos over een paar dagen z'n handtekening zet onder een tweejarige verbintenis.
En ook Hilario van Nacional gaat tekenen.
Maar tis en blijft een buitenlanderquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:10 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Maar wel beter bekend met het land/de taal etc. dan een gemiddelde Afrikaan of Zuid-Amerikaan.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Een Belg is ook geen Nederlander.
Dat klopt nietmaar ik snap je punt maar je weet ook wat mij dat zou boeien andersquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar met Neville, Ferdinand, Scholes en Rooney heb je toch 4 Engelsen in de basis. Dat zijn er al meer dan Arsenal in de selectie heeft.
Wat een zieke, zieke wereld is de wereld van het voetbal toch. Het gaat om een bedrag van 24 miljoen euro. Hij komt van Lynn Oslo. Ik dacht meteen: goh, de jackpot voor die Noorse club, hij speelde er immers toch nog?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jon Obi Mikel naar Chelsea.
Hij kostte waarschijnlijk gewoon 6 miljoen. Dat lijkt me wel genoeg voor Lynn.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:53 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een zieke, zieke wereld is de wereld van het voetbal toch. Het gaat om een bedrag van 24 miljoen euro. Hij komt van Lynn Oslo. Ik dacht meteen: goh, de jackpot voor die Noorse club, hij speelde er immers toch nog?
Maar nee, 18 miljoen gaat naar SCUM, vanwege een voorcontract, en slechts 6 naar Lynn.Dan maak je het gat tussen de kleintjes en de groten alleen maar groter
Die hadden gelijk de beste selectie van Noorwegen kunnen kopenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:39 schreef DeVinger het volgende:
Stel je voor, Lynn Oslo 24 miljoen
Is die al bevestigd??? Rare aankoop.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Jenner naar AZ. Neem aan dat hij verhuurd wordt, op de rechtsbuiten is het anders wel erg druk.
Ik lees op VI dat hij enkel praat met AZ, het is volgens mij nog niet definitief.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is die al bevestigd??? Rare aankoop.
Ikedia moet weg dacht ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dus nog niet definitief, duurt niet lang meer voor het openbaar wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zo, da's goed voor het banksaldo!quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:44 schreef Radegast het volgende:
Jordi Cruyff naar Metalurg Donetsk.
Zo snel al? Die gozert is 18...quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:34 schreef methodmich het volgende:
Okee.
Yoann Gourcuff van Rennes naar AC Milan
quote:Neeskens voor drie jaar naar Barcelona
8/6/2006 20:03
Barcelona heeft een positief antwoord gekregen van Johan Neeskens en daarmee een vervanger gevonden voor Henk ten Cate.
Op voorspraak van trainer Frank Rijkaard deed Barcelona oud-speler Johan Neeskens een aanbieding om assistent te worden bij de Catalaanse club. De Nederlandse oud-international was de belangrijkste en enige kandidaat, zo meldde technisch directeur Txiki Begiristain dinsdag.
Neeskens was ook in beeld was als bondscoach van Australië en kon Hiddink volgen naar Rusland. Maar de 54-jarige trainer ging voor het aanbod van Barcelona, dat hem voor drie jaar vastlegde.
Neeskens gaat met Rijkaard, Eusebio en Juan Carlos Unzué de technische staf vormen. De oud-international komt in de plaats van Henk ten Cate, die heeft gekozen voor het hoofdtrainerschap bij Ajax.
Toch opvallend. Wat moet zo'n jong ventje tussen de dertigers? Veel speeltijd zal hij niet krijgen, vult misschien een beetje de plaats op van Rui Costa?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:33 schreef methodmich het volgende:
19 jaar is ie, bijna 20. Desondanks wel jong.
Goed gescout door Ajax, maar ja, Milan is wat groter. 8 miljoen.
Voor hoeveel?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:20 schreef Heero87 het volgende:
Vincent Kompany (Anderlecht) naar Hamburger SV.
idd,in Anderlecht waren ze zich al rijk aan het rekenen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:31 schreef Heero87 het volgende:
8 miljoen + extra premies als ze Champions League halen, de titel winnen of hem doorverkopen. (onofficieel wel)
Beduidend minder dan die 20 miljoen van een jaar terug dus.![]()
Ze zijn zich anders redelijk aan het profileren nu, qua aankopen vooral dan. Wellicht dat het hoge ambitieniveau van de club aantrekkelijk is voor spelers?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ook opmerkelijk trouwens,het grootste talent (?) van Belgie naar een club zoals HSV.
Op zich geen onaardige club maar om te zeggen dat dit nu Europese (sub)top is...
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:54 schreef Heero87 het volgende:
De tijden dat Nederlandse of Belgische topclubs beter waren dan clubs als Hamburg zijn al lang voorbij hoor.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:32 schreef DrDentz het volgende:
kopen ze nu ook al spelers van zichzelf
Soort Defour verhaal.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:07 schreef daaaaan het volgende:
Jawel, Feyenoord wilde alleen niet genoeg betalen.
Ze betaalde naar wat zij dachten wat een goed bedrag was. Geen reden om dan nog meer te betalen..quote:Op maandag 19 juni 2006 18:07 schreef daaaaan het volgende:
Jawel, Feyenoord wilde alleen niet genoeg betalen.
Ik bedoelde dus met 'genoeg', genoeg voor Genk.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ze betaalde naar wat zij dachten wat een goed bedrag was. Geen reden om dan nog meer te betalen..
Genk wilde 'm niet laten gaan. Had niks met geld te maken. Daerden heeft toenz'n contract verlengd met een afkoopsom van 4 miljoen. Dat heeft Brugge nu betaald.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:39 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus met 'genoeg', genoeg voor Genk.
quote:Op zondag 2 juli 2006 19:22 schreef methodmich het volgende:
Jon Sarriegi (Alavés), Igor Gabilondo (Sociedad) en Alex García (Santander) spelen op 8 augustus namens hun nieuwe club Bilbao tegen IJsselmeervogels onder toeziend oog van F1Bas
Wat een bups geld hé, voor die vent. 5,5 miljoen pond.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:33 schreef methodmich het volgende:
Emile Heskey moet Wigan aan goals gaan helpen.
Leuk voor Vitesse tijdens de oefenwedstrijd in Augustus!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat een bups geld hé, voor die vent. 5,5 miljoen pond.![]()
Het is nog niet eens zeker dat hij daar reservekeeper zal worden hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:48 schreef methodmich het volgende:
Ach, elke club heeft een reservekeeper nodig.
Is NAC er met ere vanaf.
Die ligt er lang uit met een blessure. En die andere reservekeeper (Van Steenberghe?) is ook lang geblesseerd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:22 schreef methodmich het volgende:
Heb ik iets gemist omtrent Proto dan???
quote:'Adriaanse haalt Sektioui van AZ naar Porto'
10/7/2006 9 :07
In zijn zoektocht naar versterking voor FC Porto blijft trainer Co Adriaanse zijn vizier richten op de Nederlandse competitie. Na eerdere interesse in Denny Landzaat en Jan Vennegoor of Hesselink zou nu ook Tarik Sektioui in de warme belangstelling staan van de Portugese club.
De Telegraaf meldt dat Porto dicht bij een akkoord is met de 29-jarige Marokkaan van AZ. Sektioui, die in Alkmaar nog in het bezit is van een contract tot medio 2008, kan bij de Portugese kampioen een contract voor drie seizoenen ondertekenen.
Sektioui speelde en trainde eerder onder Adriaanse bij Willem II en AZ. De Marokkaanse flankspeler stond vijf seizoenen onder contract in Tilburg. Bij AZ heeft hij er twee seizoenen op zitten.
quote:'NEC trekt back van Club Brugge aan'
10/7/2006 8 :47
NEC is rond met de Belg Günther Vanaudenaerde van Club Brugge. Het Algemeen Dagblad meldt dat de 22-jarige rechtsback voor vier seizoenen heeft getekend in Nijmegen.
Vanaudenaerde maakte afgelopen seizoen zijn debuut in de hoofdmacht van Club Brugge. Hij speelde 22 competitiewedstrijden en kwam ook in actie in de Champions League.
Onder de nieuwe trainer Emilio Ferrera verloor de verdediger echter zijn basisplaats en mocht hij uitzien naar een andere club. NEC betaalt ongeveer 150.000 euro voor Vanaudenaerde.
Nope, Vasco Da Gamaquote:Op maandag 10 juli 2006 18:22 schreef Paul_NL het volgende:
Daar is ie ook begonnen toch in Europa?
Weer een die gewoon alvast naar verdachte club gaat. Volgens mij gaat er gewoon niks gebeuren anders wacht je even tot woensdag met tekenenquote:Op maandag 10 juli 2006 20:02 schreef Nashje het volgende:
Hamann naar Manchester City.
Deschamps nieuwe trainer Juventus.
Salcido naar psv.
Ja, alle FM sterren zijn weergaloze voetballersquote:Op maandag 10 juli 2006 21:51 schreef DrDentz het volgende:
Salcido is goed bij FM, beter dan Alex.. is hij echt zo'n topper??!
Je hebt hem potverdomme op het WK nog kunnen zien spelenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:51 schreef DrDentz het volgende:
Salcido is goed bij FM, beter dan Alex.. is hij echt zo'n topper??!
Om FM nou als bron te gebruikenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:53 schreef DrDentz het volgende:
Ja ik kan toch niet z'n potentieel beoordelen op die paar fragmenten dat je 'm ziet![]()
er zijn Piet de Vissers die daar weken op loeren
Gaat goed met de nederlandse competitie, misschien wordt het ooit nog eens watquote:Op maandag 10 juli 2006 20:02 schreef Nashje het volgende:
Salcido naar psv.
Allemaal weg sinds begin 2006quote:Op maandag 10 juli 2006 22:10 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Gaat goed met de nederlandse competitie, misschien wordt het ooit nog eens wat
Hansson zit nog gewoon bij Heerenveen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:58 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Allemaal weg sinds begin 2006
Samaras
Bruggink
Leiwa
Pienaar
De Jong
Maxwell
Bouhkari
Hansson
Kalou
Op de nominatie:
Kuyt
Farfan
Landzaat
Braafheid
Zijn toch nog al wat namen
Nou nou, wat een namen in de voetbalwereld. Terug: Stam, Roger, Gabri, Salcido, Suarez (talent), zelfs Heracles heeft een Braziliaans talent. Van de namen die jij noemt mogen alleen Kuyt, Farfan en Maxwell zich echt scharen onder deze spelers (terwijl twee daarvan nog niet eens weg zijn) en als talent kun je Samaras als verlies rekenen. De nietszeggende namen heb ik sowieso al uit je quote gehaald, die zal niemand missen hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:58 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Allemaal weg sinds begin 2006
Samaras
Pienaar
De Jong
Maxwell
Kalou
Op de nominatie:
Kuyt
Farfan
Die zit nog gewoon bij Heerenveen voorzover ik weet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:13 schreef Paul_NL het volgende:
Die is naar Panitinaikos
Ja, maar of dat nou "de grote stap vooruit" is waar hij maandenlang zo moeilijk voor moest doen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Standard heeft er wel voor betaald, slim opgelost. Doen ze goed.
En een donkerrode kaart voor Defour zelf natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:27 schreef Paul_NL het volgende:
Wel een stuk minder dan zijn oude martkwaarde maar die was al flink omlaag gegaan toen Ajax Gabri en Roger haalde. Want van Feyenoord, Koln of Standard kon je ook niet de hoofdprijs verwachten.
Maar een rode kaart voor de beleidsbepalers in Genk lijkt me wel op zijn plaats
Jaloers?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:34 schreef Heero87 het volgende:
Eigenlijk is dit gewoon een persoonlijke afgang. Zoveel gezeur om te vertrekken en dan uiteindelijk bij Standard kiezen.
Ik wíl hem nog niet. Spelers met zo'n mentaliteit hoef ik niet in m'n team.quote:
En ze wilden hem niet? Ze hadden weer liever een derderangs import-oostblokker?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:59 schreef Heero87 het volgende:
Als Club Brugge hem had gewild, hadden ze Defour meteen gehad, want Defour heeft zelf ooit in een interview gezegd dat hij al van kindsbeen af Club-supporter was.
Godzijdank dat ze hem niet wilden. Met die mentaliteit? Voor hetzelfde geld staat ie eind volgend seizoen alweer te zwaaien met z'n wet van '78.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En ze wilden hem niet? Ze hadden weer liever een derderangs import-oostblokker?
Porto destijds. De verwachting was overigens dat hij nu naar Boavista zou gaan!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nope, Vasco Da Gama
Heeft niet eerder bij Beira Mar gespeelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |