Oeh, oeh, oeh - mag ik meedoen? Heb me al eens eerder "opgegeven" maar is toen weinig van gekomen
![]()
, nu een nieuwe, frisse poging?
ennuik (1,75) (24,2) was 79 kilo, weegt nu 75 kilo en wil graag 69 kilo wegen.
- 4 kilo(klopt het rijtje zo?)
'k Was altijd tussen de 65 en 70 kilo maar door het samenwonen (gezellig samen koken, lekker roomsausje, lekker wijntje erbij...), renoveren oud apartement - verhuizen - nieuw apartement (veel afhaalmaaltijden...) begin ik in omvang toe te nemen. En als ik het nu niet stop, word ik op een gegeven moment wakker en weeg ik het dubbele!
Mijn "geluk" is dat al het vet netjes over het hele lichaam zit, alles klopt wel in verhouding, het lijkt alleen een beetje alsof ik een surfpak aanheb! Nu met die extra kilo's word het allemaal wat slapper en duidelijk niet mooier!
Ben nu druk bezig op de sportschool (veel wandelen, fietsen, wat gewichten en zo nu en dan spinning), ik ben aan het kijken hoe ik wat slanker kan eten maar het toch leuk kan houden (wel een wijntje maar dan een salade in plaats van sate met friet?). Vooral dat laatste is erg lastig!
Uiteindelijke doel is om weer rond de 65 kilo te wegen maar met 69 (onder de 70!!) zou al heel erg mooi zijn!