abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37739451
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 15:59 schreef _just_me_ het volgende:
Ik had nog even een vraagje. Bij Het lijstje staat voor de naam een getal, een 19 of een 16 bijvoorbeeld. Wat wordt hier precies mee bedoeld?
Het weeknummer dat je voor het laatst hebt geupdate.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 08:47:53 #252
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_37752475
Ik kom heel brutaal zomaar even weer binnenvallen..
Sorry, ik heb het de laatste tijd zo enorm druk met de combi afstuderen en werken

Maar..........de weegschaal gaf vanochtend 56 aan!!!!
Voor het eerst in weken/maanden er weer wat af!!

Kon ik gewoon even niet voor me houden!
Mn streven was 55 kilo voor mn vriends verjaardag..
Die is zondag, dus dat ga ik niet redden, haha, maar ben hier ook al superblij mee!!!!

(En ik ga dit weekend sociaal doen en even alles bijlezen en proberen weer normaal te posten! )
pi_37753070
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 08:47 schreef Klein het volgende:
Ik kom heel brutaal zomaar even weer binnenvallen..
Sorry, ik heb het de laatste tijd zo enorm druk met de combi afstuderen en werken

Maar..........de weegschaal gaf vanochtend 56 aan!!!!
Voor het eerst in weken/maanden er weer wat af!!

Kon ik gewoon even niet voor me houden!
Mn streven was 55 kilo voor mn vriends verjaardag..
Die is zondag, dus dat ga ik niet redden, haha, maar ben hier ook al superblij mee!!!!

(En ik ga dit weekend sociaal doen en even alles bijlezen en proberen weer normaal te posten! )
* Mini_rulez feest even mee!
Je hebt het verdiend hoor.

Oh, en maak je geen zorgen om het weinig posten, we hebben het allemaal wel eens druk. Schiet het al op met je afstuderen?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_37755502
Gisterenavond had ik een activiteit met de studievereniging, die mede door mij georganiseerd was. Ik heb de hele avond rondgelopen om iedereen van bier te voorzien en heb zelf helemaal niks gedronken . Vanmorgen was de weegschaal dan ook heel lief: nog steeds 67

En nu ben ik 1e geworden voor een 1kamerappartement in Zeist, en moet ik heel snel beslissen wat ik wil! Eng!
Everything which is not impossible, will eventually happen
  vrijdag 12 mei 2006 @ 11:19:49 #255
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_37755910
Oeh, oeh, oeh - mag ik meedoen? Heb me al eens eerder "opgegeven" maar is toen weinig van gekomen , nu een nieuwe, frisse poging?

ennuik (1,75) (24,2) was 79 kilo, weegt nu 75 kilo en wil graag 69 kilo wegen. - 4 kilo

(klopt het rijtje zo?)

'k Was altijd tussen de 65 en 70 kilo maar door het samenwonen (gezellig samen koken, lekker roomsausje, lekker wijntje erbij...), renoveren oud apartement - verhuizen - nieuw apartement (veel afhaalmaaltijden...) begin ik in omvang toe te nemen. En als ik het nu niet stop, word ik op een gegeven moment wakker en weeg ik het dubbele!

Mijn "geluk" is dat al het vet netjes over het hele lichaam zit, alles klopt wel in verhouding, het lijkt alleen een beetje alsof ik een surfpak aanheb! Nu met die extra kilo's word het allemaal wat slapper en duidelijk niet mooier!

Ben nu druk bezig op de sportschool (veel wandelen, fietsen, wat gewichten en zo nu en dan spinning), ik ben aan het kijken hoe ik wat slanker kan eten maar het toch leuk kan houden (wel een wijntje maar dan een salade in plaats van sate met friet?). Vooral dat laatste is erg lastig!

Uiteindelijke doel is om weer rond de 65 kilo te wegen maar met 69 (onder de 70!!) zou al heel erg mooi zijn!
pi_37772596
Hoi ennuik! Ik heb je in het bestandje gezet, dus bij de eerstvolgende update zit je erbij.

Ik ben eindelijk bijna helemaal van mn spierpijn van zo+ma af. Tis me wel duidelijk dat ik toch met iets meer beleid aan de slag moet gaan en dat het dus echt niet nodig is om zo extreem fanatiek te sporten.
Heb nu dus een schema gevonden op internet en morgen mag ik weer aan de slag:
4 keer achtereen:
1 minuten wandelen;
2 minuten hardlopen.
pi_37773225
Nieuwe regel:
Minilotje (1m59) (22.5) was 57.0 kg, weegt nu 54.0 kg en wil graag 50 kg wegen -3.0

Hoera, 54! En dubbel hoera, want ik heb vandaag voor het eerst sinds mijn veertiende een broek in maat 36 gekocht! Ik had al een maand of vier niet meer in een pashokje gestaan (geen tijd, geen geld, niks leuks zien hangen, of een combinatie ervan) en al mijn kleren werden zo langzamer hand écht te groot. Ik kijk al minstens een week of tien tegen wat loshangende, lubberende outfits aan, dus ik had zelf eigenlijk niet eens zo in de gaten dat ik duidelijk dunner geworden was. Dat was een blijde verrassing vandaag, onder het schelle TL-licht en overal spiegels. Alles paste!
pi_37773748
Minilotje, je hebt je BMI nog niet aangepast. Als je dat doet kan ik je er ook weer goed inzetten.
Maar wel heel lekker dat alles weer past, in zo'n klein maatje!
pi_37774274
Terug in NL, geen smoesjes meer. Ik ga dr weer tegenaan!
pi_37781344
Zo, iedereen is weer goed bezig zeg! Prima resultaten, de maatjes 36 en 38, de goede sportplannen en eetgewoonten knallen me tegemoet. Het maatje 36 ligt met mijn lengte nooit binnen bereik (hoeft ook niet hoor), dus ik richt me maar lekker op de goede eetgewoonten en zal zo de sportschool even bellen voor een stevig lesje BBB.

Karoltje, ik hoop dat het naar omstandigheden toch een beetje goed gaat met je, succes met het her-oppakken van je strategie.
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:33:27 #261
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_37786130
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:27 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

* Mini_rulez feest even mee!
Je hebt het verdiend hoor.

Oh, en maak je geen zorgen om het weinig posten, we hebben het allemaal wel eens druk. Schiet het al op met je afstuderen?
Dankje dankje!
Mocht ook eindelijk wel weer eens..
Ik denk dat het hardlopen toch wel helpt!

Zit alleen dit weekend met twee verjaardagen en een etentje..
Moet me gaan inhouden dus...

Afstuderen gaat ok, moet nog één film maken en dat wordt nog wel heftig.
Maar hoop in juni af te studeren..

Wat heel raar is, is dat ik de laatste tijd juist heel ontevreden ben over mijn uiterlijk..
Vind het heel moeilijk mijn zelfbeeld ook zover te krijgen dat het eindelijk tevreden is.
pi_37788058
Hmmm, ik ga het ook maar weer eens proberen:

Honingdrop (1m72) (25) was 75.0 kg, weegt nu 75.0 kg en wil graag 65 kg wegen. -0kg

Eerst eens van die dropverslaving af. Ik zit nu aan mn laatste zak drop...
pi_37789171
Ik heb je er ook bij gezet Honingdrop!

Ik ben vanmiddag met een vriend van me naar Zeist gefietst, en het ziet er toch wel heel erg goed uit dat appartementje. Begin nu wel heel erg sterk er over te denken om te gaan verhuizen, hoewel dat op het moment helemaal niet uitkomt. Tis wel in Zeist dus verder fietsen, maar aan de andere kant hoef ik niks te delen, is het net zo duur als wat ik nu heb (en wel deel) en ziet het er echt mooi uit. En ik zou dit weekend aan het studeren moeten zijn, niet mij bezig moeten houden met dit soort dilemma's!

Dadelijk eerst maar eens hardlopen..

Ow, en mn ouders belden toen straks: Omdat ze het zo goed van me vinden dat ik zo ontzettend goed bezig ben, willen ze mijn nieuwe kleren/gadarobe voor me betalen!
pi_37789859
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 14:46 schreef Honingdrop het volgende:
Hmmm, ik ga het ook maar weer eens proberen:

Honingdrop (1m72) (25) was 75.0 kg, weegt nu 75.0 kg en wil graag 65 kg wegen. -0kg

Eerst eens van die dropverslaving af. Ik zit nu aan mn laatste zak drop...
Met zo'n username maak je het jezelf ook wel lastig .
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:31:40 #265
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_37790479
Ik heb een nieuw speeltje gekocht: een weegschaal die het lichaamsvetpercentage aangeeft. Eerste uitslag: 27,5%. Maar ik ging tegen alle regels in, dus ik doe het morgenochtend weer, en heb dan een uitslag die dichter bij de waarheid ligt.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_37790605
Stealth-B2 (1m87) (17) was 92.0 kg weegt nu 92.0 wil 80.0kg wegen - 0kg

verslaafd aan M&M's
ik zoek een huis heb jij wat voor me?
als je naar rechts kijk zie je links niets
pi_37790793
Ik je er ook bijgezet, Stealth. Het tweede getal tussen haakje is alleen niet je leeftijd maar je BMI. Die is in jouw geval 26,3. Hoe wil je het afvallen aan gaan pakken?

Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar mijn vetpercentage, maar misschien is het ook wel goed dat ik dat niet weet, want dat is veel te confronterend.

Heb net wel de eerste training van mijn hardlooptrrainingsschema gelopen. Kreeg helaas een beetje last van mijn rechtervoet maar niet zo erg dat ik gestopt ben. Het duurde ook maar 12 minuten en ik vind dat ik dat wel moet kunnen.
pi_37790860
Vandaag:

Ontbijt: 2 plakken ontbijtkoek
Lunch: Dikke snee boerenbrood met geitenkaas, parmaham, meloen & rucola .

Straks diner: Salade carpaccio + tomatensoepje

Heerlijk gegeten dus en toch best gezond!
pi_37791013
doe vooral interval

1 minuut rustig lope op standje 5 en 2 minuten op standje 15 maar dit hou ik momenteel 15 min vol maar wil het het langer volzien te houden zoweizo, op loopband op sportschool
en voor me werk loop ik zowat de hele dag (beveiling winkelsurveilance)

alleen me eetpatroon is niet super, zeer onregelmatig en regelmatig ongezond maar dat wil ik gaan aanpassen dat het zoweizo gezond word.

en zovaak mogelijk gaan sporten (helaas is sportschool nu dicht)

me vet percentage weet ik niet, zal is navrage op sportschool of ze daar o'n apparaat hebben
pi_37791039
Voor mij heeft het echt enorm geholpen om inderdaad regelmatiger en gezonder te gaan eten. Dat is echt superbelangrijk hoor je ook overal. Dat zou ik dus zeker gaan aanpakken inderdaad.
pi_37791152
Quinazoline ik hou je op de hoogte je krijg per week wel de vorderingen te horen.
  Boks-Chick zondag 14 mei 2006 @ 01:54:34 #272
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_37806174
Donderdag (bedrijfsuitje) vrijdag (site-uitje) en zaterdag (boksuitje) uit eten geweest... Heb me redelijk ingehouden, maar vrees dat er een kilo'tje bij is. Mede omdat ik vorige week door drukte niet heb kunnen trainen...

Vanaf maandag er weer heerlijk vol tegen aan!
lolwut
pi_37806375
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 22:31 schreef Quinazoline het volgende:
Minilotje, je hebt je BMI nog niet aangepast. Als je dat doet kan ik je er ook weer goed inzetten.
Maar wel heel lekker dat alles weer past, in zo'n klein maatje!
Oeps, ik zie het. Dit moet het zijn:

Minilotje (1m59) (21.7) was 57.0 kg, weegt nu 54.0 kg en wil graag 50 kg wegen -3.0
pi_37829593
[geïrriteerde modus]
Zo, vrij rustig weekend gehad, vandaag even bij 'schoonouders' langs. Allemaal heel leuk en aardig, gewoon lekker gebakken aardappeltjes, worteltjes, sla en een stukje vlees.
Fijn dat jullie rekening met me houden, MAAR BAK HET DAN TOCH NIET IN ROOMBOTER!!!!
AAAArgh......soms!
[/geïrriteerde modus]

Goed, we gaan weer netjes verder! Hoe was jullie weekend?
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
  Boks-Chick zondag 14 mei 2006 @ 23:07:51 #275
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_37831004
Lol!!!

Maar was het wel lekker?

Mijn weekend was wel oké. Gisteren uit eten geweest met vrienden van mij, het etentje was beloofd met het bereiken van mijn 80kg Het werd indisch, en ik heb gewoon lekker gegeten waar ik zin in had. Rijsttafeltje dus.
Verder niet veel bijzonders gebeurt hierzo.
lolwut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')