abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 december 2001 @ 01:54:32 #1
8266 drLiter
Wil je een plastic zakje?
pi_2446681
Ik wil geen ban, maar gewoon om te laten zien dat het allemaal wel erg dichtbij is.
Okay de neonazi's in duitsland is dichtbij, maar et kon nog dichterbij.

Ik kreeg via via deze link, van iemand, en die had et weer van een ander. Maar dat dit mag! Dat dit kan!

Ik snap het niet.... naja... geef jouw mening over dit soort praktijken. Ik zie dit niet als klaagbaak, maar meer als cultuur element.

Graag je reactie!
forum....
Ik sta hier dus niet achter, ik kots ervan!

Liter ponders the consequences of the modern globally connected society on the fertility of the western male population
  dinsdag 11 december 2001 @ 02:01:03 #2
19526 Hummer_
Is niet meer.
pi_2446740
Shit wat een trieste gastjes daar zeg
pi_2446745
Idd trieste boel daar
  dinsdag 11 december 2001 @ 02:08:10 #4
8266 drLiter
pi_2446806
Helemaal als je dat doorklikt, waar sommige pics gehost worden, complete sites hangen eraan.... niet normaal...
Mensen die zichzelf fotograferen als hitler figuur etc...
Liter ponders the consequences of the modern globally connected society on the fertility of the western male population
pi_2446820
Ik word er niet goed van
  dinsdag 11 december 2001 @ 02:10:07 #6
8266 drLiter
pi_2446822
en dan ook de leuzen en de platen die ze gebruiken in hun posts
pi_2446853
Ontzettend erg.

Ik snap niet dat ze zelf vinden dat ze 'intelligent' bezig zijn . Ze zijn zelfs bang dat je naar de 'andere' site kijkt, waar ze wel kortzichtig doen .

Ik heb even gezocht naar een film die ik vanwege de acteurs/beelden/muziek en dramatisch verhaal erg mooi vind gezocht en jawelhoor. Ze vatten American History X op als een ode aan het Nazi zijn. Wat een ENORME beperkte lui zijn dat .

Moet je lezen:

quote:
een van die bezoekers daar schreef:
Zo schrikt deze film er niet van terug (en terecht! ) om extreem-rechts in verband te brengen met hedonisme... met drank, gezellige feestjes, sex... kortom, er zit een boodschap in van "kijk eens hoe cool het leven van een neo-nazi kan zijn"...

Ook is de rol van Edward Norton, Derek, zeker op te vatten als een voorbeeldfiguur. Hij is sterk, ziet er (nee, ik ben niet homo) stoer en goed uit en is in staat op te komen voor zichzelf en zijn geliefden.
Ik weet uit persoonlijke ervaring dat dit beeld veel blanke jongeren aanspreekt... niet alleen mij, maar ook veel van mijn vrienden...

Wat een ophemeling. Dat is gewoon precies waar die film IMHO tegen probeert te waarschuwen, je gelooft wat je wil zien blijkt maar weer/

En die signatures die ze gebruiken..

Ik weet niet of dit een leuke discussie blijft of een massaal afkotsen van die lui, maar ik vind het erg dat dit toegestaan moet worden IHKV meningsuiting. Ik neig naar melden en kijk er verder niet rond (kop in het zan methode, zei ik al tegen liter).

tsssk

dinsdag 11 december 2001 @ 02:16:05 #8
19526 Hummer_
Is niet meer.
pi_2446877
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 02:10 schreef drLiter het volgende:
en dan ook de leuzen en de platen die ze gebruiken in hun posts
Ongelovelijk:
-edit- heb de link maar weggehaald , te smerig gewoon.

[Dit bericht is gewijzigd door Hummer_ op 11-12-2001 02:26]

pi_2446887
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 02:16 schreef Hummer_ het volgende:
Ongelovelijk: http://www.micetrap.net/regalia/Collectables/zyklon-can.jpg

Dat is dus een van die signatures.. Een actieveling of een populair plaatje ofo
pi_2446957
Iedereen kotst hier nu wel op, maar beseffen jullie wel dat zodra je dit verbiedt, je de rechten van een mens op vrijheid van meningsuiting niet naleeft.

ff voor de duidelijkheid: ik ben zelf geen nazi, of een naieve democraat ofzo, maar we hebben nou eenmaal afgesproken hier (in NL) dat iedereen vrijheid heeft in het uiten van zijn of haar mening. We hebben echter ook afgesproken dat het verboden is om te discrimineren, en deze 2 regels botsen nog wel eens (understatement). Maar helaas is dit het gevolg van een dergelijke democratie (zie Duitsland een paar weken terug. Nazi's demonstreerden daar, maar hielden zich aan de wet, dus konden ze niet worden opgepakt).

Wat wel grappig is: sommige mensen op dit forum noemen LN een nazi partij enzo. Moet je eens op dit nazi-forum lezen hoe zij er over denken. "Ik stem niet op die homo" is een van de meest gehoorde (en meest typerende) kreten. Dus zelf zijn zij tegen LN (terwijl hier iets anders wordt gedacht).

Maar ach, laat dit soort ventjes lekker op internet met elkaar lullen. Op internet hebben ze een grote bek, maar IRL zijn het waarschijnlijk allemaal mietjes (moet haast wel, want als je echt een stoere neo-nazi bent, vind ik dat je ook zo over straat moet lopen, maar nee dat doen ze niet).

mijn 2 centen

Dit is trouwens ook een voorbeeld van een 'leuk' plaatje zeg: afbeelding

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  dinsdag 11 december 2001 @ 02:34:06 #11
15621 Nuke
Kaboom.... :)
pi_2446971
Niet te geloven... dat hun ISP ze niet uit de lucht haalt!

Om van te

Insert lame signature here.....
pi_2446985
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 02:34 schreef Nuke het volgende:
Niet te geloven... dat hun ISP ze niet uit de lucht haalt!

Om van te

Tja, ze worden gehost door http://alpha.nationalwebhosting.com/

Kan je daar een mailtje naar sturen denk je? Naar abuse@ips oid?

dinsdag 11 december 2001 @ 02:40:25 #13
19526 Hummer_
Is niet meer.
pi_2446993
Ik ben het met de vorige poster eens op het punt dat we dit niet mogen verbieden omdat de vrijheid van meningsuiting altijd centraal moet blijven staan in onze maatschapij.

Verder hoop ik dat de fok linksballen hier eens een kijkje gaan nemen om eens te ervaren wat nou eigenlijk een nazi is i.p.v ieder rechts geluid en steunbetuiging aan L.N als anti semitisch te bestempelen.

pi_2447004
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 02:40 schreef Hummer_ het volgende:
Ik ben het met de vorige poster eens op het punt dat we dit niet mogen verbieden omdat de vrijheid van meningsuiting altijd centraal moet blijven staan in onze maatschapij.

Verder hoop ik dat de fok linksballen hier eens een kijkje gaan nemen om eens te ervaren wat nou eigenlijk een nazi is i.p.v ieder rechts geluid en steunbetuiging aan L.N als anti semitisch te bestempelen.

Dankjewel! Dat mag idd ook wel eens gezegd worden!

--
edit: 1 dingetje: niemand noemt LN anti-semitisch. Wel wordt de anti-buitenlander politiek van P.Fortuin vaak bekritiseert

dinsdag 11 december 2001 @ 02:46:14 #15
15621 Nuke
Kaboom.... :)
pi_2447018
Sorry dat ik het zeg, maar dit heeft niets met vrijheid van meningsuiting te maken. Dit is pure discriminatie!

Gatverdamme, ik ga even m'n "temporary internet files" verwijderen... zal wel vol met hakenkruizen zitten :R

Insert lame signature here.....
pi_2447044
We kunnen trouwens ook met zn allen dat forum gaan flooden. En dan niet overal 'k**kernazi' gaan posten, maar iig tegengas geven met zn allen.
Wat is het ergste dat ze kunnen doen? Je bannen, maar dan maak je weer een kloontje aan.
Je doet verder niks illegaals, zolang je het netjes houdt toch. Of bestaat er een wet tegen 'forum-vervuiling'?

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het uit naam van Fok! gaat. Dat is nergens voor nodig. Maar gewoon een beetje tegengas geven voor een tijdje, om ze te fukken daar.
Is dat niet wat?

pi_2447065
Damn die gast met z'n zyklon-B kan...
During the first half of the 20th century, Duke Paoa Kahinu Mokoe Hulikohola Kahanamoku emerged as the world's consummate waterman, its fastest swimmer and foremost surfer, the first truly famous beach boy
  dinsdag 11 december 2001 @ 03:45:38 #18
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_2447168
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 02:53 schreef keeper het volgende:
We kunnen trouwens ook met zn allen dat forum gaan flooden. En dan niet overal 'k**kernazi' gaan posten, maar iig tegengas geven met zn allen.
Ervaring leert dat dergelijke lui zodra ze de discussie verliezen naar andere middelen grijpen, of je op andere punten proberen te pakken.

Het is het niet waard als je het aan mij vraagt.

O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_2447327
quote:
eindhoven onafhankelijk
Forum Member

Dacht nog steeds dat dat Den Bosch was

D'r zit toch nog wel een beetje logica in ze hoor:

quote:
maar als a naar z moet en c naar z moet

of z naar a
is het denk ik beter om a en z naar m te sturen?

u get the point

ik heb trouwens wel ergere dingen van ze gezien hoor.
Brigade-m muziekgroep ofzoiets

http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?s=14a7bd03133907f81e4b2f70249ff7d5&threadid=7248 is wel een interessante discussie

ASV Augustijn ! Koppig Volhouden
  dinsdag 11 december 2001 @ 09:49:10 #20
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_2447978
ik zal het toch zeker een goed idee vinden om elke avond ff 10 minuten met zo'n 100 fokkers dat forum te vervuilen en eens even duidelijk aan te geven dat ZIJ hier(NL) niet thuishoren.
  dinsdag 11 december 2001 @ 10:06:25 #21
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_2448116
Dat mensen verbaast reageren op het bestaan en de inhoud van dit soort fora is eigenlijk het enige verbazingwekkende aan deze thread.

Tevens lijkt het mij niet echt onwaarschijnlijk dat een aantal posters die met het nieuwe mod systeem op FP hun ei niet meer kwijt kunnen deze recleme link weten te waarderen.

If at first you fail, re-define your objective.
pi_2448275
Hoe verderfelijk ook, door dit soort zaken te verbieden steek je alleen maar je kop in het zand. Buiten het feit dat dit tegen het recht van vrije meningsuiting in gaat (en die is wat mij betreft absoluut - niet aan tornen) los je er niks mee op. Die gasten zullen dan ondergronds verder gaan, hun ideeën verdwijnen er niet door, maar zullen wsch alleen verstevigd worden. Het enige dat je ermee bereikt dat je de mogelijkheid van een dialoog verliest. Bovendien, is het bestaan van dat openbare forum niet de beste anti reclame voor hun ideeën die je kan wensen? Laat het maar lekker staan, zodat heel de wereld kan lezen hoe dom en verachtelijk ze zijn!
Unox, the worst operating system.
pi_2448286
1 smiley
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Admin dinsdag 11 december 2001 @ 10:28:13 #24
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_2448314
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 09:49 schreef PLAE@ het volgende:
ik zal het toch zeker een goed idee vinden om elke avond ff 10 minuten met zo'n 100 fokkers dat forum te vervuilen en eens even duidelijk aan te geven dat ZIJ hier(NL) niet thuishoren.
Alsjeblieft zeg, voor je het weet komen ze hier terug zieken ,
maar als wij een dingetje laten gaan met scheldwoorden over islam krijgen we het Meldpunt op ons dak, en zoiets laten ze passeren?
Vreemd, ik hoor dit soort instanties altijd blaten dat ze alles op Inet zo goed onder controle hebben,
tsja, dat blijkt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_2448423
Het Nederlandstalige forum is een onderdeel van een (grotere) amerikaanse website. En de VS is men nogal kien op de vrijheid van meningsuiting. Dus helaas: Meldpunt discriminatie is tegen dit soort zaken niet opgewassen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')