Blessure vandaagquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:58 schreef MrSASO het volgende:
Rooney afschrijven??
Heeft Ericksonn coke gesnoven??
Of lul je wat uit je nek?
Over 6 weken kan ie weer mee trainen. Dat is precies de dag dat Engelend z'n eerste wedstrijd speelt op het WKquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:58 schreef MrSASO het volgende:
Rooney afschrijven??
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen?quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:58 schreef MrSASO het volgende:
Rooney afschrijven??
Je kan ook overdrijvenquote:Op zondag 30 april 2006 00:01 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen?
Als herstel langzaam gaat heeft dat weinig zin lijkt me.quote:Op zondag 30 april 2006 00:02 schreef MrSASO het volgende:
Ohh wist niet dat hij geblesseerd was, koninginnedag enzo.
Erickson neemt hem wel mee, daar ben ik van overtuigd.
Misschien wel. Maar of ie zal spelen ?quote:Op zondag 30 april 2006 00:02 schreef MrSASO het volgende:
Ohh wist niet dat hij geblesseerd was, koninginnedag enzo.
Erickson neemt hem wel mee, daar ben ik van overtuigd.
Klopt maar ik denk dat Engeland wel ver gaat komen op het WK met deze selectie, bovendien is die Rooney een sterke kerel en niet te flauw. Die komt er wel weer bovenop.quote:Op zondag 30 april 2006 00:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als herstel langzaam gaat heeft dat weinig zin lijkt me.
Als het al zeker is dat hij eerste week niet kan spelen hou je nog maar erg weinig tijd over.
Vorige keer dat tie z'n poot brak duurde het 3 maanden dus....quote:Op zondag 30 april 2006 00:07 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Klopt maar ik denk dat Engeland wel ver gaat komen op het WK met deze selectie, bovendien is die Rooney een sterke kerel en niet te flauw. Die komt er wel weer bovenop.
Als zijn poot gebroken is, dan is het einde WK voor Rooney, laten we hopen van niet want ik heb een weddenschap van 20 euro lopen op Rooney dat hij de meeste erin schiet op het WK.quote:Op zondag 30 april 2006 00:09 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Vorige keer dat tie z'n poot brak duurde het 3 maanden dus....
Voet is in ieder geval gebroken:quote:Op zondag 30 april 2006 00:14 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Als zijn poot gebroken is, dan is het einde WK voor Rooney, laten we hopen van niet want ik heb een weddenschap van 20 euro lopen op Rooney dat hij de meeste erin schiet op het WK.
Vandaar mijn optimisme ook![]()
Met loopgips in de spitsquote:Op zondag 30 april 2006 00:07 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Klopt maar ik denk dat Engeland wel ver gaat komen op het WK met deze selectie, bovendien is die Rooney een sterke kerel en niet te flauw. Die komt er wel weer bovenop.
KUTZOOIquote:Op zondag 30 april 2006 00:16 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Voet is in ieder geval gebroken:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=79175/sc=4acac4
Dag WK. Doodzonde ik wil de beste spelers ziern.quote:Op zondag 30 april 2006 00:18 schreef Radegast het volgende:
Hij heeft het middenvoetsbeentje van zijn rechtervoet gebroken.
Dag Seedorf. Dag Davids.quote:Op zondag 30 april 2006 00:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dag WK. Doodzonde ik wil de beste spelers ziern.
Ik onderdruk mijn lach over het hoge niveauquote:Op zondag 30 april 2006 00:20 schreef MrSASO het volgende:
Owen is uit vorm. Maar die engelsen kunnen nog genoeg spitsen opstellen van hoog niveau.
Vassel, Bent, Defoe en in mindere mate Crouch.
Ja, het is klote. Echt klote.quote:Op zondag 30 april 2006 00:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dag WK. Doodzonde ik wil de beste spelers ziern.
Da's bijna allemaal rommel aan de bal. Geen topniveau.quote:Op zondag 30 april 2006 00:20 schreef MrSASO het volgende:
Vassel, Bent, Defoe en in mindere mate Crouch.
Subtop, maar daarachter staat gewoon wereldtop, Lampard, Gerrard, Beckham dat moet toch wel garantie geven op een goed verloop van het WK.quote:Op zondag 30 april 2006 00:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
Da's bijna allemaal rommel aan de bal. Geen topniveau.
Het is nog altijd hoger als die toppers in de eredivisie die Nederland gaat opstellenquote:Op zondag 30 april 2006 00:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik onderdruk mijn lach over het hoge niveau
Ze hebben altijd Peter Crouch nogquote:Op zondag 30 april 2006 00:36 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind het wel jammer. Ik gun Engeland wel een goed WK, en zo dik zitten ze niet in de goede aanvallers.
Ze leiden zelf geen spitsen meer op. Een spits ophalen uit het buitenland is veel makkelijker.quote:Op zondag 30 april 2006 00:42 schreef MrSASO het volgende:
Eigenlijk wel vreemd dat zo`n groot voetballand zo weinig spitsen heeft van wereldniveau.
Snappen ze dan niet dat ze over een aantal jaren dan echt een serieus probleem krijgen?quote:Op zondag 30 april 2006 00:43 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ze leiden zelf geen spitsen meer op. Een spits ophalen uit het buitenland is veel makkelijker.
We hebben in nederland een luxe probleem met spitsen.quote:Op zondag 30 april 2006 00:29 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het is nog altijd hoger als die toppers in de eredivisie die Nederland gaat opstellen![]()
Heb je helemaal gelijk in, maar met mijn post heb ik het niet echt over de spitsen, meer over de verdediging en het middenveld.quote:Op zondag 30 april 2006 02:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We hebben in nederland een luxe probleem met spitsen.
Random: Ruud van N
Makaay
KJ Huntelaar
Kluivert
robben (als een buiten speler)
Dirk K
Hoeveel meer wil je er hebben? Dan is het nog jammer dat dennis bergkamp niet meer mee doet![]()
![]()
Al is het maar voor de vorm
Wat een onzin zeg. Toen hij nog bij Real speelde was hij denk ik de beste spits. Hij werd alleen nooit opgesteld omdat Ronaldo commerciëel meer geld opbrengt als hij speeltquote:Op zondag 30 april 2006 02:31 schreef Nashje het volgende:
Owen is al een aantal jaar om te janken.
Zwaar lichaam om te dragen...quote:Op zondag 30 april 2006 13:33 schreef Trancelocator het volgende:
Had Rooney niet precies dezelfde blessure opgelopen tijdens Euro 2004? Weer dat middenvoetsbeentje...
Als voorhoedequote:Op zondag 30 april 2006 00:29 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het is nog altijd hoger als die toppers in de eredivisie die Nederland gaat opstellen![]()
Wat een ontzettend domme en trieste opmerking maak je (weer)quote:Op zondag 30 april 2006 00:28 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Niels Kokmeijer schijn je ook te kunnen schrappen![]()
Huntelaar moet zich internationaal gezien natuurlijk nog bewijzen. Voor Kuyt geldt dat trouwens ook, buiten de kwalificatiewedstrijden met Oranje en wat UEFA-cupwedstrijden met Utrecht en Feyenoord is hij internationaal nog een onbeschreven blad.quote:Op zondag 30 april 2006 13:41 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als voorhoede
Robben, Kuyt, v. persie, v. Nistelrooij en Huntelaar zijn top.
Da's wel erg veel buitenquote:Op zondag 30 april 2006 14:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voor Kuyt geldt dat trouwens ook, buiten de kwalificatiewedstrijden met Oranje en wat UEFA-cupwedstrijden met Utrecht en Feyenoord is hij internationaal nog een onbeschreven blad.
Over 2 weken moet de selectie rond zijn. je neemt wel een gok als je hem dan selecteerd..quote:Op zondag 30 april 2006 15:56 schreef c20h25n30 het volgende:
Beetje voorbarig met dat gezwaai naar Rooney.
Met de juiste training is het 4 tot 6 weken.
Dus het is allerminst uitgesloten dat ie niet gaat.
Voor de finalequote:Op zondag 30 april 2006 16:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denkd at ze Rooney gewoon meenemen.
Erg lullig inderdaad. Hoop dat hij toch nog op tijd fit wordt. Engeland met Heskey en Defoe in de spitsquote:Op zondag 30 april 2006 20:17 schreef BVO het volgende:
Treurig voor die jongen natuurlijk.
quote:Op zondag 30 april 2006 21:52 schreef tong80 het volgende:
Digger stel Nederland had geen alternatieven voor van Nistelrooij, en hij was de enoge speler die ons naar het kampioenschap kon schieten, en hij bleek afgeschreven te zijn voor het WK. Opende zelfs de EO hun kerkdienst ermee
Had je hem als topscoorder van het toernooi ingezet?quote:Op zondag 30 april 2006 21:26 schreef MrSASO het volgende:
Goed nieuws dat Rooney toch nog mee gaat, ben ik mischien mijn geld niet kwijt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |