Effe snel quoten zodat het er echt staat.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:01 schreef Klonk het volgende:
verzoek om een ban is toch voor een maandje
quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:00 schreef Intergalactrick het volgende:
Hoi! Ik wil graag voor morgen geband worden. Alleen morgen hoor, dan ben ik er lekker toch niet. Dus niet langer dan een dag.
Nou, eens zien welke admin mij als eerst wil bannen. En als ze het niet doen, dan durven ze het gewoon niet.![]()
Ik merk wel hoe het gaat!![]()
quote:Bans op Verzoek vallen buiten normale bans. De duur ervan wordt daarom niet bepaald door je proeftijd, maar geheel subjectief vastgesteld door één of meerdere FA's. Het minimum voor een Ban op Verzoek is een week. Na het verkrijgen van een Ban op Verzoek kan er niet over worden gecorrespondeerd. Bedenk je je? Pech. Verzoeken om een ban is spelen met vuur.
http://forum.fok.nl/misc/faq/Banquote:Zelf een ban aanvragen
Als je geen gebruik meer wenst te maken van je account, jezelf wat tentamen-discipline wilt opleggen of ineens een vreselijke hekel aan de FOK!crew hebt en je daarom een ban wilt, dan kun je die krijgen. Je krijgt dan een 'Ban op Verzoek'.
Bans op Verzoek vallen buiten normale bans. De duur ervan wordt daarom niet bepaald door je proeftijd, maar geheel subjectief vastgesteld door één of meerdere FA's. Het minimum voor een Ban op Verzoek is een week. Na het verkrijgen van een Ban op Verzoek kan er niet over worden gecorrespondeerd. Bedenk je je? Pech. Verzoeken om een ban is spelen met vuur.
Zoek even op googlequote:
Bedenk je wel iets keitofs, nikky?quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:02 schreef nikky het volgende:
Ik hoop dat je er blij mee bent.
[..]
http://forum.fok.nl/misc/faq/Ban
En dan vooral niet posten.quote:
Neequote:Op zaterdag 29 april 2006 22:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Bedenk je wel iets keitofs, nikky?
Ik ben dan ook niet tof.quote:
Wat wilde jij daarmee zeggen?quote:
iedereen zit te F5-en in het banmeld topic, nog even en iedereen kan tv gaan kijkenquote:
Een idee, maar neequote:Op zaterdag 29 april 2006 22:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
iedereen zit te F5-en in het banmeld topic, nog even en iedereen kan tv gaan kijken![]()
kunnen we nog een keer kijken naar het bespottelijke hoedje van maxima, leek wel een dood beest wat ze op hadquote:
De bis gepwned, de bis gepwned...quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:06 schreef nikky het volgende:
Intergalactrick ban op verzoek. Week weg.
Annequote:Op zaterdag 29 april 2006 22:13 schreef ijsmeis het volgende:
Nikky!!!
Pfff, voor dames moet je lief wezen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:13 schreef tritri het volgende:
[..]
hij vroeg om een dag en kreeg een week.
ban=aantal dagen dat je vraagt*7
go go nicky![]()
Ik had graag een ban voor een jaar, want ik ga een jaartje naar Australië.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:13 schreef tritri het volgende:
[..]
hij vroeg om een dag en kreeg een week.
ban=aantal dagen dat je vraagt*7
go go nicky![]()
dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pfff, voor dames moet je lief wezen.
Dat wordt dan niet fokken in een internetcaféquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik had graag een ban voor een jaar, want ik ga een jaartje naar Australië.
!FP is voor de échte bikkels.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:14 schreef ijsmeis het volgende:
!FA
quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:15 schreef Speedski het volgende:
[..]
Dat wordt dan niet fokken in een internetcafé
het is een meisjequote:Op zaterdag 29 april 2006 22:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
!FP is voor de échte bikkels.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:08 schreef veldmuis het volgende:
Hee, nikky, je weet dat ik een garpje maakte he?
Serieus?quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:16 schreef Speedski het volgende:
[..]
Meisjes kunnen ook bikkels zijn hoor !!!![]()
Serieus? Hoe weet je dat zo zeker dan.quote:
Waarom is de hamvraag.quote:
zei ze netquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Serieus? Hoe weet je dat zo zeker dan.
Eerst naar het RDE ADMIN CP!quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:17 schreef Speedski het volgende:
[..]
Gaat je hand alweer richting de MED ?
Je hebt hem zie ik.quote:
Oiquote:
Heb jij ook je muis in de rechterbovenhoek?quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:17 schreef Speedski het volgende:
[..]
Gaat je hand alweer richting de MED ?
quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:18 schreef nikky het volgende:
Nog een ban op verzoek voor ijsmeis. Tot volgende week.
Ja.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:19 schreef nikky het volgende:
[..]
Heb jij ook je muis in de rechterbovenhoek?
Hij is leuk.quote:
wordt..wordt, tritri!quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:21 schreef tritri het volgende:
[..]
word het tijd om de topic te vermoorden?
Doei. Alles wat je ons wilt zeggen kun je in je "Spannend" edittenquote:
Zolang er gvraagd blijft worden om bans blijft het wel grappigquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:21 schreef tritri het volgende:
[..]
word het tijd om de topic te vermoorden?
we got another one!!quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:22 schreef Volvoman het volgende:
Ik misschien wel, maar dan moet ik wel iets verkeerds gedaan hebben.
Ik las iets over ''goatse''
Nu zit je Dago te flashen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:22 schreef nikky het volgende:
Meer mensen?
Ik wil Lucille's banrecord verbreken
Wat staat ertegenover, nikky? Dan wil ik er misschien wel over nadenken.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:22 schreef nikky het volgende:
Meer mensen?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:22 schreef nikky het volgende:
Meer mensen?
Opstellen in rijen van 4 graag !!!quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:22 schreef Volvoman het volgende:
Ik misschien wel, maar dan moet ik wel iets verkeerds gedaan hebben.
Ik las iets over ''goatse''
zit ik eik nog in mijn proeftijdquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:22 schreef nikky het volgende:
Meer mensen?
staat er tochquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:31 schreef veldmuis het volgende:
Het topic bloedt dood!
ik ookquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:32 schreef Speedski het volgende:
Khad nog even hoop dat Volvoman iets ging doen ....
kan ik er wat aan doen dat ik dat ben?quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Er staat 'bloed dood'. Voor dyslecten prima.
Ja.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:33 schreef tritri het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dat ik dat ben?![]()
![]()
Naar de huisarts gaanquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:34 schreef tritri het volgende:
[..]
zeg me dan maar wat ik er aan kan doen?
Je school afmaken!quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:34 schreef tritri het volgende:
[..]
zeg me dan maar wat ik er aan kan doen?
kom jij het me maar lerenquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:34 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Naar de huisarts gaan. [afbeelding]
Ik twijfel nog, abi.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:37 schreef Snakey het volgende:
Nog liefhebbers? Anders kan dit wel dicht lijkt me.
Het is dat ik geen goed plaatje kan vindenquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:32 schreef Speedski het volgende:
Khad nog even hoop dat Volvoman iets ging doen ....
Waarom zou het trouwens dicht moeten? Het loopt goed, mensen vinden het leuk, en niemand heeft er last van.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:37 schreef Snakey het volgende:
laaat maar openquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:37 schreef Snakey het volgende:
1 minuutquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:38 schreef Volvoman het volgende:
Ik heb een plaatje gevonden, maar hoelang duurt de ban?
die van je zusquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:39 schreef Doekje het volgende:
met welk plaatje krijg je de langste ban ??
ijsmeis.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:39 schreef Doekje het volgende:
met welk plaatje krijg je de langste ban ??
ligt aan het plaatje. Als je mij kan shockeren (quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:38 schreef Volvoman het volgende:
Ik heb een plaatje gevonden, maar hoelang duurt de ban?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:38 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Waarom zou het trouwens dicht moeten? Het loopt goed, mensen vinden het leuk, en niemand heeft er last van.
gadverdamme wat een $#^%$#quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:41 schreef Volvoman het volgende:
[..]
![]()
Maar ik wil weten hoelang de ban duurt op het postvan van Goatse![]()
Voor jou erg langquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:41 schreef Volvoman het volgende:
[..]
![]()
Maar ik wil weten hoelang de ban duurt op het postvan van Goatse![]()
Voor jou twee keer zo langquote:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:10 schreef Doekje het volgende:
ja maar die oranjes komen derin dan gaat de plezier ervanaf
Nee.quote:
dat zei maxima ook nadat willem d'r vol had geblaftquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:10 schreef Doekje het volgende:
ja maar die oranjes komen derin dan gaat de plezier ervanaf
quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:50 schreef tritri het volgende:
ben ik weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
er
Ga je on-topic ?quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:50 schreef tritri het volgende:
ben ik weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
er
waarom krijg je voor ijsmeis een langere ban dan voor tubgirl, ik vind die laatste namelijk erg ranzig en mag best erger zijn of zie ik wat fout?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |