quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:57 schreef snellejelle het volgende:
Na Anouk gaat 'ie bij mij uit, DWHN
Ga ik komende vrijdag naar toe...DWHN opname in A-damquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:57 schreef snellejelle het volgende:
Na Anouk gaat 'ie bij mij uit, DWHN
vijftig minuutjes.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:00 schreef Brahimov het volgende:
Dat was dus geen uur
ik denk de stones, of wacht queen, of nee the beatles!quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:00 schreef allardh het volgende:
Het is een surpriseact!
Neeeee, Guns N' Roses! Met Slash en Duff erbij!quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk de stones, of wacht queen, of nee the beatles!
misschien wel U2 of.................... Frans Bauerquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:03 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Neeeee, Guns N' Roses! Met Slash en Duff erbij!![]()
Of zouden de Red Hot Chili Peppers langskomen!quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
misschien wel U2 of.................... Frans Bauer
nee. anouk zou nooit in hun vp gaan staanquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:04 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Of zouden de Red Hot Chili Peppers langskomen!![]()
ja hoogtepuntjes. volgende week nieuwe ep.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:05 schreef Brahimov het volgende:
DVHN is een compilatie?
Ik ben dus weer terug, net op tijd voor de mystery guest
Ohja tuurlijk, stom!!quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee. anouk zou nooit in hun vp gaan staan
Hoe is de NL idols trouwens, net zo gaar als 2 jaar terug (de laatste keer dat ik er iets van mee heb gekregen; of was het 3 jaar geleden)quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:09 schreef Brahimov het volgende:
Kurt Cobain, Jim Morrison en Jimi Hendrix in een set die heet: Twee Meter De Grond In
nu heb je het verklaptquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:13 schreef Merel1808 het volgende:
Jaa, de suprise-act van vandaag, niemand wist het nog, het was een GROOT geheim: TIËSTO!!!![]()
Oh, shit! Edit jij snel jouw post, dan doe ik dat ook bij de mijne, dan doen we net of niemand t gezien heeft!!quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nu heb je het verklapt
dat hadden ze vandaag best wel een beetje door mogen laten schemeren
Dat Tiesto zou komen was al weken bekend...quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:13 schreef Merel1808 het volgende:
Jaa, de suprise-act van vandaag, niemand wist het nog, het was een GROOT geheim: TIËSTO!!!![]()
Ja een hint af en toe had wel gemogenquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nu heb je het verklapt
dat hadden ze vandaag best wel een beetje door mogen laten schemeren
we zijn niet allemaal even stijlvolquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:14 schreef Brahimov het volgende:
Dan haal je zo'n jasje uit je kast. Sterker nog: dan heb je zo'n jasje in je kast...
volgens mij heeft de rest 't al doorquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:14 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Oh, shit! Edit jij snel jouw post, dan doe ik dat ook bij de mijne, dan doen we net of niemand t gezien heeft!!
No shit, Sherlockquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:15 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dat Tiesto zou komen was al weken bekend...
n00bquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:15 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dat Tiesto zou komen was al weken bekend...
Hij heeft zelf nog niet door dat iedereen het al door heeft.. Deden wij vroeger ook altijd op schoolreisje, verstoppen en dan nét doen of je er niet was!quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
volgens mij heeft de rest 't al door
onder de banken in de busquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hij heeft zelf nog niet door dat iedereen het al door heeft.. Deden wij vroeger ook altijd op schoolreisje, verstoppen en dan nét doen of je er niet was!![]()
En dat vinden die buitenlanders dus zo leuk aan onsquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:24 schreef suus21 het volgende:
Tiësto is zoooooen daardoor ook zoooo Nederlands.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:26 schreef KhaZ het volgende:
ziet er wel geinig uit zo op de dam
anouk is dus de enige die er niet om vroeg?quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:26 schreef Brahimov het volgende:
Weer handjes in de lucht. Ik miste ze al...
Is al uit:quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:26 schreef Fiets-toeter het volgende:
lekker stuk muziek! , wanneer kom zou zijn nieuwe cd ?
Yepquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
anouk is dus de enige die er niet om vroeg?
W00ters, dank je welquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:29 schreef onne het volgende:
[..]
Is al uit:
"In search of sunrise 5: Los Angeles"
Deze eerste twee nummers staan op CD1 van dat nieuwe album! Suuper knetter
quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:36 schreef suus21 het volgende:
het ziet er allemaal heel mooi en sfeervol uit, maar wat een saaie kutmuziek constant hetzelfde
Luv' een hoogtepunt? eerder een dieptepuntquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:40 schreef snellejelle het volgende:
Hoogtepunten van vandaag:
Anouk
.
.
.
.
Kabouter
Luv'
Pebbles
vergeet pebbles niet...quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:42 schreef DaiSaigo het volgende:
[..]
Luv' een hoogtepunt? eerder een dieptepunt![]()
"aankondigingsknakker"quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:43 schreef allardh het volgende:
Vreselijk die aankondigingsknakker.
er was maar 1 hoogtepunt en dat was Anoukquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:42 schreef DaiSaigo het volgende:
[..]
Luv' een hoogtepunt? eerder een dieptepunt![]()
Met of zonder bromquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:48 schreef Fiets-toeter het volgende:
wooha ik hoop dat deze liveset binnenkort ergens te downloaden valt !
Ja ,hij ja. Ik ben niet zo'n Tiësto- / andere dj's-kenner, maar ik vind het maar een irritante vent, hij schreeuwt er de hele tijd doorheen. En hij doet net zoals we de rest van de dag ook gehoord hebben, "jump!" etc.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:46 schreef Irenedesi het volgende:
Met die 'aankondigingsknakker' bedoel je denk k de MC?
Die hoort gewoon bij tiesto hoor.
Heeft ie altijd bij zich, zweept iedereen lekker op![]()
slecht waarschijnlijk...quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:50 schreef superhero87 het volgende:
en hoe was raffaela dan
zwangerquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:50 schreef superhero87 het volgende:
en hoe was raffaela dan
I think I speak for everyone here when I say: 'Huh?'quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:52 schreef Zeurberus het volgende:
Alleen dat hij dat nou moet doen met 3 cdj1000's ipv 3 SL1200's vind ik behooooorlijk jammer![]()
Zow, we hebben een kennert!quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:52 schreef Zeurberus het volgende:
Platenkeuze is niet gekZeker voor zo'n groot evenement als dit, hij gaat voor zijn doen aardig diep en gaat voor minder bekend werk.
Alleen dat hij dat nou moet doen met 3 cdj1000's ipv 3 SL1200's vind ik behooooorlijk jammer![]()
Ik durfde het niet meer te vragen na mijn opmerking over die MC netquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:54 schreef Brahimov het volgende:
[..]
I think I speak for everyone here when I say: 'Huh?'![]()
Master of Ceremonyquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:56 schreef suus21 het volgende:
ik weet niet eens waar MC voor staat....
weet je serieus niet wat een sl 1200 is??????????quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:54 schreef Brahimov het volgende:
[..]
hij heeft het over platenspelers (sl1200) en cd-spelers (cdj1000), zie zo direct niet wat er jammer aan is...quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:55 schreef allardh het volgende:
[..]
Ik durfde het niet meer te vragen na mijn opmerking over die MC net.
McDonald's...quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:56 schreef suus21 het volgende:
ik weet niet eens waar MC voor staat....
cd spelers ipv draaitafelsquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:54 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Tja voor veel mensen blijft het gewoon een gevoel dat een dj met platen moet draaien en niet met cd's. Het is op een bepaalde manier klinischer.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:57 schreef okcep het volgende:
[..]
hij heeft het over platenspelers (sl1200) en cd-spelers (cdj1000), zie zo direct niet wat er jammer aan is...
quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:57 schreef MissX het volgende:
[..]
weet je serieus niet wat een sl 1200 is??????????
Het wil best helpen als je de speakers vol open zet...quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:57 schreef Irenedesi het volgende:
Met de plaatjes die hij nu draait heb je NET dat uit je dak moment niet![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:57 schreef Irenedesi het volgende:
hij heeft t over de plaatjes![]()
de 1200's bedoelt ie de iets hardere, snellere plaatjes mee.
Met de plaatjes die hij nu draait heb je NET dat uit je dak moment niet![]()
1200 BPM.... uhuquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:58 schreef Irenedesi het volgende:
owwwwww ik dacht dat je t aantal beats bedoelde ahahahha![]()
volgens mij nietquote:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:58 schreef Irenedesi het volgende:
owwwwww ik dacht dat je t aantal beats bedoelde ahahahha![]()
quote:
Moby heeft ooit is een plaat gemaakt die 1200 bpm heeft en dat is dus idd een monotoome brom. Maar als je iets lager kan zitten is het nog wel leuk. Een dj kennis van mij draait regelmatig speedcore tussen de 600 en 800 bpm, heerlijk.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:02 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
1200 BPM is geloof ik al een toon/noot![]()
Goed leermoment dusquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:02 schreef Irenedesi het volgende:
*voelt zich weer eens blond door de stomme opmerking over BPM![]()
DAT is dan wel weer waarquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:04 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Goed leermoment dus![]()
Op het volgende feestje kan je nu alles erover vertellen![]()
366quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Nou dit was leuk. Tot over 365 dagen.
Dat gebeurdquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:11 schreef EvilWasp het volgende:
Haha: Deze uitzending werd verzorgt door ...wat een spelfout...
Schrikkeljaar?quote:
Vooral bij belspelletjesquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:22 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Dat gebeurdhelaas steeds vaker tegenwoordig
![]()
Tuurlijk. Sorry, ik ben een beetje brak.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee. dit jaar vieren we 't een dagje eerder he, dat is volgend jaar niet zo
quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee. dit jaar vieren we 't een dagje eerder he, dat is volgend jaar niet zo
huis kamer stond er zelfsquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:25 schreef jna het volgende:
[..]
Vooral bij belspelletjes![]()
"Wat vind je in een huiskamer"
En dan zo'n doos die een stift pakt en het gaat "verbeteren" in:
"Wat vindT je in een huiskamer"
Ja inderdaad, nog erger.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
huis kamer stond er zelfs
én de presentatrice in deze was zelfs een juf (volgens eigen zeggen)
Ik heb een bier douche gekregen.. wel meer dan 1 keerquote:Op zondag 30 april 2006 00:34 schreef Avani het volgende:
Mensen, het was echt wel leuk hoor.Ook al moet ik eerlijk toegeven dat ik nou niet alles heb gezien. Jamie Cullum was echt super.
En zo'n breezahfestijn was het nou ook weer niet. Waar ik stond, waren allemaal relaxte mensen. Alhoewel ik natuurlijk genoeg debielen voorbij heb zien komen, maar goed die lopen overal.
![]()
pfffff die copyright shit erdoorheenquote:Op zondag 30 april 2006 00:34 schreef Qunix het volgende:
Hier de foto's... Filmpjes komen morgen.
http://temp.pmklaassen.com/kdag06/
Via opendirviewer.com kan je alle plaatjes zo onder elkaar kijken:
klik
Nou, dat gelukkig niet, maar wel allemaal vage mensen gezien die vage gesprekken met je begnnen en dat is oke.quote:Op zondag 30 april 2006 00:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb een bier douche gekregen.. wel meer dan 1 keer![]()
Express jaquote:Op zondag 30 april 2006 00:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
pfffff die copyright shit erdoorheen!!
Avaniquote:Op zondag 30 april 2006 00:34 schreef Avani het volgende:
Mensen, het was echt wel leuk hoor.Ook al moet ik eerlijk toegeven dat ik nou niet alles heb gezien. Jamie Cullum was echt super.
En zo'n breezahfestijn was het nou ook weer niet. Waar ik stond, waren allemaal relaxte mensen. Alhoewel ik natuurlijk genoeg debielen voorbij heb zien komen, maar goed die lopen overal.
![]()
zou ik maar weghalen in verband met illegale bestandenquote:Op zondag 30 april 2006 01:36 schreef Qunix het volgende:
Ik heb hem niet geupload... ik deel het met anderen... maar ik haal hem wegquote:Op zondag 30 april 2006 01:40 schreef iDex het volgende:
[..]
zou ik maar weghalen in verband met illegale bestanden
Mijn god.. LUV inderdaadquote:Op zondag 30 april 2006 11:45 schreef Roi het volgende:
LUV was het hoogtepunt![]()
![]()
!
Pebels die naakt ging krijgt een eervolle vermelding!
Dat mens wat in de blote tieten ging dansen en haar broek uittrokquote:
Je kunt ook overdrijven met copyrightquote:Op zondag 30 april 2006 00:34 schreef Qunix het volgende:
klik
quote:Op zondag 30 april 2006 15:52 schreef Gunner het volgende:
niet zo goed? met zulke slechte foto's zou ik niet geassocieerd willen worden
meer copyright 'watermerk' dan foto te zien![]()
Dus?quote:Op zondag 30 april 2006 15:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven met copyright
Zo goed zijn die foto's nou ook weer niet
Eeehm waaromquote:Op zondag 30 april 2006 16:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Dus?
Doe ik express........
Hier filmpje 1:
http://media.putfile.com/koninginnedag2006_museumplein/640/
Aangezien ze allemaal de formaat hebben als wallpaper kan je hem gebruiken daarvoor en ik wil dat niemand ze gebruikt. Vandaar dus die grote achtelijke copyrights enzo.quote:
Ik zou ze niet eens willen gebruiken gezien het hoge ruis gehalte in 9 van de 10 foto'squote:Op zondag 30 april 2006 17:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Aangezien ze allemaal de formaat hebben als wallpaper kan je hem gebruiken daarvoor en ik wil dat niemand ze gebruikt. Vandaar dus die grote achtelijke copyrights enzo.![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 21:36 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vond het wel vet gister, stond ook voor in het vakSuper rustig, alle ruimte om relax te dansen
![]()
In dat vak voor het podium werden af en toe een paar mensen ingelaten, binnen dat vak was het dus lekker rustig. Konden gewoon alle jassen op een hoop gooien, en dansen waar we wilde. Buiten dat vak was het wel super druk ja.quote:Op zondag 30 april 2006 21:40 schreef Jonathon het volgende:
Rustig? dat was om 6uur in de ochtend zeker?
[..]
Tis een gsm hoorquote:Op zondag 30 april 2006 17:06 schreef Zeurberus het volgende:
euh...was het geluid zo ruk daar?
Je hoort bijna niets van de muziek, en zo te zien stond je ook niet extreem ver achteraan ofzo
quote:Op zondag 30 april 2006 21:42 schreef iDex het volgende:
foto's ook totaal niet boeiend als wallpaper, maar als het als grap is die copyright dan snap ik de grap wel
Geluid was goed hoor.quote:Op zondag 30 april 2006 17:06 schreef Zeurberus het volgende:
euh...was het geluid zo ruk daar?
Je hoort bijna niets van de muziek, en zo te zien stond je ook niet extreem ver achteraan ofzo
Dan kraakt het meestal juist omdat er zo'n schijt microfoon in zit die het geluid niet aan kanquote:
Idd.quote:Op zondag 30 april 2006 23:16 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Dan kraakt het meestal juist omdat er zo'n schijt microfoon in zit die het geluid niet aan kan![]()
Muziek moet achterin ook te horen zijn... vandaarquote:Op maandag 1 mei 2006 02:04 schreef iDex het volgende:
muziek staat ook meestal te hard voor volgens mij zelfs een gewone microfoon
daarom, en alles wat je opneemt is toch de mensenmassa die dicht op je staatquote:Op maandag 1 mei 2006 02:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Muziek moet achterin ook te horen zijn... vandaar
klopt meer sfeer als bij tiesto! nooit gedacht dat ik jean zou prefereren boven tiesto......quote:
Die mongool kan niet mixen..... Vond hem héééél zwak.quote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 13:07 schreef LrdMetalSonic het volgende:
stelletje #$#$%.... hoe kunnen jullie van Anouk houden, lelijke en goedkope hollandse sloerie die niet kan zingen, ga terug naar de wallen ofzo !!!!!!! . *KOTS ANOUK * nep rocker , kut stem
lul niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:07 schreef LrdMetalSonic het volgende:
stelletje #$#$%.... hoe kunnen jullie van Anouk houden, lelijke en goedkope hollandse sloerie die niet kan zingen, ga terug naar de wallen ofzo !!!!!!! . *KOTS ANOUK * nep rocker , kut stem
in nieuwsgroepen is wel het een en ander te vinden.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:28 schreef superhero87 het volgende:
Zijn er nog meer clips/audio bestanden online te vinden?
Geen fan dus, lees ik tussen de regels?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:07 schreef LrdMetalSonic het volgende:
postenquote:Op maandag 1 mei 2006 20:36 schreef Ayaxola het volgende:
Heb net ff m'n foto's bekeken, zitten echt hele mooie bij![]()
2de album, foto 279 tm 281... de supersupporterquote:Op maandag 1 mei 2006 21:08 schreef Ayaxola het volgende:
http://radio538.nl/538/uitgaan/koninginnedag/fotoboeken.html hier dus![]()
Heet dat tegenwoordig ook al foto'squote:Op zondag 30 april 2006 00:34 schreef Qunix het volgende:
klik
Ja nu kan ik het niet meer als wallpaper gebruikenquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:44 schreef firecow het volgende:
en een bagger copyright logo shit ding in beeld....
't is gewoon een feit, vooral die ene clip met al die pijlen enzo, ze zit alleen maar haar tieten te showenquote:
En nog steeds vind ik Anouk een goedkope tieten shownde slet, geef mij maar buitelandse zangeressen, en niet van die nederlandse die engels gaan zingen in de hoop dat de nummers wereldwijd bekend worden, lukt ze toch niet. Maarja de Nederlandse muziek van Anouk is ook baggerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:02 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
't is gewoon een feit, vooral die ene clip met al die pijlen enzo, ze zit alleen maar haar tieten te showen, en dan nog in 't engels zingen zodat ze hoopt dat ze wereldwijd doorbreekt
...... Bagger met een grote B !!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |