DAT is dan wel weer waarquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:04 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Goed leermoment dus![]()
Op het volgende feestje kan je nu alles erover vertellen![]()
366quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Nou dit was leuk. Tot over 365 dagen.
Dat gebeurdquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:11 schreef EvilWasp het volgende:
Haha: Deze uitzending werd verzorgt door ...wat een spelfout...
Schrikkeljaar?quote:
Vooral bij belspelletjesquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:22 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Dat gebeurdhelaas steeds vaker tegenwoordig
![]()
Tuurlijk. Sorry, ik ben een beetje brak.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee. dit jaar vieren we 't een dagje eerder he, dat is volgend jaar niet zo
quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee. dit jaar vieren we 't een dagje eerder he, dat is volgend jaar niet zo
huis kamer stond er zelfsquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:25 schreef jna het volgende:
[..]
Vooral bij belspelletjes![]()
"Wat vind je in een huiskamer"
En dan zo'n doos die een stift pakt en het gaat "verbeteren" in:
"Wat vindT je in een huiskamer"
Ja inderdaad, nog erger.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
huis kamer stond er zelfs
én de presentatrice in deze was zelfs een juf (volgens eigen zeggen)
Ik heb een bier douche gekregen.. wel meer dan 1 keerquote:Op zondag 30 april 2006 00:34 schreef Avani het volgende:
Mensen, het was echt wel leuk hoor.Ook al moet ik eerlijk toegeven dat ik nou niet alles heb gezien. Jamie Cullum was echt super.
En zo'n breezahfestijn was het nou ook weer niet. Waar ik stond, waren allemaal relaxte mensen. Alhoewel ik natuurlijk genoeg debielen voorbij heb zien komen, maar goed die lopen overal.
![]()
pfffff die copyright shit erdoorheenquote:Op zondag 30 april 2006 00:34 schreef Qunix het volgende:
Hier de foto's... Filmpjes komen morgen.
http://temp.pmklaassen.com/kdag06/
Via opendirviewer.com kan je alle plaatjes zo onder elkaar kijken:
klik
Nou, dat gelukkig niet, maar wel allemaal vage mensen gezien die vage gesprekken met je begnnen en dat is oke.quote:Op zondag 30 april 2006 00:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb een bier douche gekregen.. wel meer dan 1 keer![]()
Express jaquote:Op zondag 30 april 2006 00:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
pfffff die copyright shit erdoorheen!!
Avaniquote:Op zondag 30 april 2006 00:34 schreef Avani het volgende:
Mensen, het was echt wel leuk hoor.Ook al moet ik eerlijk toegeven dat ik nou niet alles heb gezien. Jamie Cullum was echt super.
En zo'n breezahfestijn was het nou ook weer niet. Waar ik stond, waren allemaal relaxte mensen. Alhoewel ik natuurlijk genoeg debielen voorbij heb zien komen, maar goed die lopen overal.
![]()
zou ik maar weghalen in verband met illegale bestandenquote:Op zondag 30 april 2006 01:36 schreef Qunix het volgende:
Ik heb hem niet geupload... ik deel het met anderen... maar ik haal hem wegquote:Op zondag 30 april 2006 01:40 schreef iDex het volgende:
[..]
zou ik maar weghalen in verband met illegale bestanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |