quote:28/4/2006 - Lazovic wil zich bewijzen in Nederland
Aan het einde van het seizoen loopt het huurcontract van Lazovic af bij Partizan. In de zomer zal moeten blijken wat er met de dure aanvaller gaat gebeuren. In het Algemeen Dagblad liet Lazovic weten graag terug te willen naar Nederland om zich te bewijzen. "Ik wil bewijzen dat ik echt kan voetballen". Het liefst wil hij daarom terug naar Feyenoord, maar als dat niet kan ziet hij een hereniging met Rob Baan wel zitten.
"Rob Baan zag het in mij zitten. Hij liet me weten dat hij vertrouwen in mij had. Dat is belangrijk. Hij is een van de beste mensen die ik in Nederland heb ontmoet. Als scout en als mens heel, heel goed."
"Clubs halen jonge voetballers uit het buitenland en verwachten dat ze meteen ‘Dutch guys’ zijn. Je moet nieuwkomers de tijd geven en geduld hebben. Niet meteen zeggen: ‘Wat moeten we met die gast, hij kan niks. Waarom hebben we die jongen gekocht?’ Het talent komt vanzelf terug."
Moet je even melden bij v-bal.com ofzoquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo, gister met Koninginnenacht naar Arnhem geweest en wie kwam ik tegen? Juist, Nicky Hofs. Ik heb ff met hem gepraat. De groep had helemaal het vertrouwen in Kalou niet opgezegt. En hij vertelde mij dat van Hooijdonk waarschijnlijk alles aan het AD had vertelt. Dat was binnen de groep wel duidelijk. Hij verwachte wel het vertrek van Kalou aan het eind van het jaar, maar hij wist niet of Kuijt weg ging.
Als Feyenoord zijnde zou ik gelijk van die kans gebruik maken. Ik denk niet er in de toekomst nog zoveel geld voor hem op de tafel wordt gelegd. Prima speler aan de andere kant...quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lees een gerucht op Voetbalprimeur dat Paauwe voor 4 miljoen naar Fulham kon in de winterstop.
Het is wel geloofwaardig, dit is zeker niet de eerste keer dat piar zijn mond niet kan houden.quote:Op zondag 30 april 2006 09:50 schreef Cart_man het volgende:
Lekkende spelersMaak er maar speler van, van Hooijdonk.
Precies. Het was gewoon rustig in de media, voordat hij kwam. Hij is er weer en alle bullshit verhalen komen weer tevoorschijn...quote:Op zondag 30 april 2006 09:54 schreef Kaap het volgende:
[..]
Het is wel geloofwaardig, dit is zeker niet de eerste keer dat piar zijn mond niet kan houden.
Ik begrijp niet waarom hij is gehaald. Voetballen kan hij niet meer, dat was bij NAC al gebleken en hij is natuurlijk een onrustfactor in een groep.quote:Op zondag 30 april 2006 10:00 schreef Cart_man het volgende:
Mede daarom ben ik nog steeds fel tegen zijn aanwezigheid in de Kuip. Ophoeren met pi-euro.
Plus het feit dat hij bij de best betaalde spelers hoort. En dat voor iemand die zelden een wedstrijd speelt en niet voor de basis is. Dat zijn ook hele gekke dingen natuurlijk, stop dat geld liever in basisspelers. En geef dat niet uit aan een dure pinchhitter waar je zelden wat aan hebt.quote:Op zondag 30 april 2006 10:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom hij is gehaald. Voetballen kan hij niet meer, dat was bij NAC al gebleken en hij is natuurlijk een onrustfactor in een groep.
Tuurlijk, is mooi weer teevee.quote:Op zondag 30 april 2006 11:25 schreef Erwtensoep het volgende:
feyenoord tv is wel lollig trouwens. Wil ik even kijken wat ze te zeggen hebben over de pleeoff wedstrijden tegen Ajax. Nou niks dus, geen woord over gerept.
Hoe staat het daar eigenlijk mee?quote:Op zondag 30 april 2006 12:10 schreef FrankyMcG het volgende:
dat het wel erg fijn is dat je het geld van de tweede wedstrijd terugkrijgt!
Jouw signature, uit welk interview komt dat?quote:Op zondag 30 april 2006 11:25 schreef Erwtensoep het volgende:
feyenoord tv is wel lollig trouwens. Wil ik even kijken wat ze te zeggen hebben over de pleeoff wedstrijden tegen Ajax. Nou niks dus, geen woord over gerept.
Voordat hij er was verloor Feyenoord niet twee keer dik van Ajax natuurlijk. Telt ook mee...quote:Op zondag 30 april 2006 09:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Precies. Het was gewoon rustig in de media, voordat hij kwam. Hij is er weer en alle bullshit verhalen komen weer tevoorschijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |