Haha dat ben ikquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:12 schreef ehqo het volgende:
[..]
Die gast rechts kreeg spontaan hetzelfde kapsel? Uit enthousiasme.
Zodat je kan opscheppen op Fokquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:14 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Waarom wil je met die homo op de foto?
Te lang verhaal *korte samen gevat die gozer links zei binnen tegen iedereen met hem ga ik wel ff op de foto op dat moment kwam ik langs lopen en van het 1 kwam het ander*quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:14 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik zou hem verrot schelden en doorlopenquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:16 schreef M.Ram het volgende:
[..]
Te lang verhaal *korte samen gevat die gozer links zei binnen tegen iedereen met hem ga ik wel ff op de foto op dat moment kwam ik langs lopen en van het 1 kwam het ander*![]()
Een eenzame lamp die stond te wachten totdat hij van eigenaar zou verwisselen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:16 schreef Chowi het volgende:
Waar is die trechter op de eerste foto voor?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:16 schreef Chowi het volgende:
Bier tanken.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:16 schreef Chowi het volgende:
Hij loopt verdulleme de grond in, als ik dat goed zie!quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:29 schreef DaveMasteR het volgende:
Het is eigenlijk best wel een lekker ding!
[afbeelding]
Jezus die rechter is inderdaad ook buttuglyquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:12 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik wíst dat er meer aan de hand was. Ik wíst het.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:38 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind dat handje van die Herman maar eng![]()
En waarom zitten jullie op je knieen,en zit Herman zo op z'n "gemakkie" in het midden![]()
Hij staat en ik ben 2 meter 4 en die ander gozer was ook 2 meterquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:38 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind dat handje van die Herman maar eng![]()
En waarom zitten jullie op je knieen,en zit Herman zo op z'n "gemakkie" in het midden![]()
Dan had je Herman gewoon op je lul moeten zetten, en moeten vragen: "kom nu maar op met dat handje, bitch!"quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:40 schreef M.Ram het volgende:
[..]
Hij staat en ik ben 2 meter 4 en die ander gozer was ook 2 meter
![]()
*proest*quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:29 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Sorry maar ik hou het lekker bij de vrouwtjesquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan had je Herman gewoon op je lul moeten zetten, en moeten vragen: "kom nu maar op met dat handje, bitch!"![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:12 schreef ehqo het volgende:
[..]
voor als de benzine van dat paaltje op is!quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:16 schreef Chowi het volgende:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:29 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Dat zal wel mee vallenquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:04 schreef Nolius het volgende:
Nou, TS kan zich ook niet meer op FOK! vertonen
Waarom wil herman met jouw op de fotoquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:14 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Herman wil niet met mij op de fotoquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:57 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Waarom wil herman met jouw op de foto
Wat de fuck heeft hij met die lantaarnpaal gedaan joh.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:09 schreef M.Ram het volgende:
Zit je lekker op een terrasje in schagen, met een biertje wie zie je daar
[afbeelding]
Heb je hem in z'n billen geknepen?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:09 schreef M.Ram het volgende:
Zit je lekker op een terrasje in schagen, met een biertje wie zie je daar
[afbeelding]
Is het hem echt? hmm ff van dichtbij kijken.
[afbeelding]
Dat vraagt om een foto![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 april 2006 12:53 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hij heeft maar 4 vingers aan zijn rechterhand![]()
Damn!quote:Op zondag 30 april 2006 12:53 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik tel 10 vingers in totaal eigelijkquote:Op zondag 30 april 2006 12:53 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik kan tellen tot 10quote:Op zondag 30 april 2006 13:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat komt omdat jij goede ogen hebt
echt welquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:29 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Whahahahahahahahahaa!!quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:29 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:48 schreef greatgonzo het volgende:
dit zijn goede foto's om de ratten uit huis te jagen
Denk eerder dat ze er aan gaan zitten knagen...quote:Op maandag 1 mei 2006 22:48 schreef greatgonzo het volgende:
dit zijn goede foto's om de ratten uit huis te jagen
Ik ben van lycos gekickt na een gebruik van bijna 4jaar ofzo.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:37 schreef -Japser- het volgende:
TS; foto's doen het niet meer en ik zou ze ook wel willen zien![]()
Kijk Jensen, Martin!quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:31 schreef martinlutherking het volgende:
Hij moet maar weer eens naar Jensen. Altijd lachen als hij belachelijk wordt gemaakt. 'Dans Herman, dans!'
SORRY ze doen het welquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:18 schreef m_aik_el het volgende:
de filmpjes doen het niet
wil ik eens lach kicks krijgen![]()
Herman is gek, maar lievquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:08 schreef Lemming22 het volgende:
Update: Herman zit nu weer eens bij Jensen, heeft weer fantastisch gedanst en is op zoek naar een vriendin![]()
Dat zag ik dus net even spontaan voor me, mijn dag is verpestquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
[...]
Er is vast wel een dekseltje dat op zijn potje past![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |