Level 50 en je weet niet waar golden saints zijn?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:42 schreef Revenge2005 het volgende:
weet iemand trouwens hoe ik ervoor kan zorgen dat ik 100 % resist to magicka krijg ?
ik wil die boots graag gebruiken maar dan zie ik dus geen moer
ik had ingedachten om een robe te enchanten
maar dit kan niet met constant effect
weet iemand hoe ik wel aan 100 % resist magicka constant effect kom
edit schijnbaar heb ik een Golden saint soul nodg
weet iemand waar ik die kan vinden![]()
Ben nu Zanathar, een Woodelf met Stealth als hoofdgroep, Agility en Speed als de favoriete stats, met Security, Sneak, Acrobatics, Marksman, Mercantile, Speechcraft, Light Armor, Illusion en Athlethics als stats.quote:This mod allows you to have a greater amount of control over the creation of YOUR character. Many an hour have I spent mulling over the begining character creation section trying to come up with the right combnation of race, class, and birthsign to make the character I wanted.
Well, no longer will you have to mull over decisions. Right after you click ok at the Stats review manu, you will be presented with the stats editor.
Set any of your stats from 10 to 60. You have 330 points to distribute. (each race has a total of 310 stats. 50 strength, 40 willpower, etc) and the extra 20 is for the 10 points you get for each of your favorite abilities selected in the class menu.
Once you are done here, you get the skill editor. It is advised that you use it, since all race bonuses to skills are gone. You have 45 points to distribute, in the form of 5, 10, or 15 point bonuses. (all races normaly have a total of 45 bonus points for skills.) And then there ya go. YOUR character. Have fun. Feel free to use my skill and stat editors in any mods you make; you can even give me credit if you want. but I really dont care about it all that much.Update 1.1: Fixed problem with remaining points not being shown correctly when certain birthsigns were selected.
Ja, en een hele groote. Komt een heel eiland bijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:22 schreef DeHovenier het volgende:
Wizard Island is een mod voor MW?
Ben weer begonnen met spelen met een nieuw account
Aanradertje als je een nieuw account wil beginnen is de mod Character Maker van Zerocyde
[..]
Ben nu Zanathar, een Woodelf met Stealth als hoofdgroep, Agility en Speed als de favoriete stats, met Security, Sneak, Acrobatics, Marksman, Mercantile, Speechcraft, Light Armor, Illusion en Athlethics als stats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Tof. Laat ik toevallig Morrowind GOTY hebben, en dus ook Bloodmoon en Tribunal.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:20 schreef Haijo het volgende:
Eeeeh...als je een van de twee exansies(Weet net welke, tribunal dacht ik) krijg je een update voor journal waarmee je tussen complete en incomplete questst kan switchen)
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tof. Laat ik toevallig Morrowind GOTY hebben, en dus ook Bloodmoon en Tribunal.
Bedoel je nou dat je ze al geïnstalleerd hebt en het niet werkt?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tof. Laat ik toevallig Morrowind GOTY hebben, en dus ook Bloodmoon en Tribunal.
Ik had ze nog niet geïnstalleerd. Nu wel en het werktquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:48 schreef Haijo het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat je ze al geïnstalleerd hebt en het niet werkt?
quote:Op maandag 2 april 2007 16:19 schreef DeHovenier het volgende:
Chick uit de gevangenis? Heeft dat soms te maken met de MainQuest? Die heb ik nl nog niet gespeeld
Wat betreft graphics is Oblivion natuurlijk geweldig, de omgevingen zijn ook veel weidser omdat je geen bergen hebt die je niet over kunt (behalve de map borders). Je kunt écht overal heen. In Morrowind zijn wat meer natuurlijke barrières.quote:Morrowind is op sommige punten beter dan Oblivion, maar ook andersom.
De Thieves Guild quests in Oblivion zijn dan wel weer geweldig. De rest (behalve DB) stelt niet zoveel voorquote:Op maandag 2 april 2007 16:26 schreef Haijo het volgende:
De sfeer in Morrowind is wat het spel zo gruwelijk vet maakt. Die is in Oblivion een stuk minder...
Mwa, dat betwijfel ik. Met mijn character kan ik met gemak over alle barrieres heen. Vliegen en springen enzo, die enchantments maken het echt leuker. En in Oblivion heb je dat niet, en geen teleports. Meh.quote:Op maandag 2 april 2007 16:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wat betreft graphics is Oblivion natuurlijk geweldig, de omgevingen zijn ook veel weidser omdat je geen bergen hebt die je niet over kunt (behalve de map borders). Je kunt écht overal heen. In Morrowind zijn wat meer natuurlijke barrières.
Daarentegen zijn ze wel erg onoverzichtelijkquote:Op maandag 2 april 2007 16:43 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb obl wel een tijdje gespeeld, maar niet lang genoeg om alle features te ontdekken. Wat ik wel beter vond in MW zijn de dialogen, zo'n stukje tekst leest sneller weg in MW
Morrowind is er ook op aangepast...beschrijving als ga rechts na...en dan links...draait drie keer rond en kijk dan omhoog om uur s'ochtends oid is er niet in Obl. Ik weet nog wel dat ik bij Morrowind echt letterijk de rotsen af moest tellen voor ik de persoon in kwestie kon vinden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:34 schreef DeHovenier het volgende:
Ja, ik wou dat je dat pijltje uit kon zetten
Maar dan ben je ook meer tijd kwijt aan het zoeken naar een huisje etc, en in de omgeving van OBL is dat niet echt leuk. In MW des te meer
Second that. De intro van Morrowind is werkelijkquote:Op maandag 2 april 2007 16:26 schreef Haijo het volgende:
De sfeer in Morrowind is wat het spel zo gruwelijk vet maakt. Die is in Oblivion een stuk minder...
De muziek is echt geweldig, er hadden alleen wel wat meer tracks mogen zijn voor een game van honderden uren.quote:Op zondag 16 december 2007 00:56 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Second that. De intro van Morrowind is werkelijk. En de muziek.
Jammer dat zo'n groot gebied Ashlands is. Er hadden meer steden als Vivec en Balmora in moeten zitten.
Ik ook! maar ik heb geen idee waar ik was gebleven en wat ik moet doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |