Ja die goblins waren dus echt niet te doen! Kon niet meer op de naam komen dus ik dacht dat het trolls waren. Echt irritant. En de hele tijd in dat riool rondzwerven begon me ook tegen te staan. Tribunal vind ik wat dat betreft toch wel een beetje een klote expansion pack.quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:32 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb zojuist de main storyline uitgespeeld. Ik voel een leegte nu.Nuja, tribunal en bloodmoon zijn er ook nog. Alhoewel die goblins al haast sterker zijn dan dagoth ur.
Hehequote:Op zondag 4 februari 2007 19:48 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik speel nu alleen nog maar oblivion (heel soms) maar wat jullie zeggen over dat fasttravel, dat verprutst echt de game! Morrowind is qua game, in mijn optiek, stukken beter!
Je hoeft fasttravel toch niet te gebruiken? Het is een feature wat ingebouwd is om de luie gamer tegemoet te komen. Wat levellen betreft vind ik Oblivion minder dan Morrowind, maar het fasttravel verhaal stoort me helemaal niet aangezien ik het ook niet gebruik.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:48 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik speel nu alleen nog maar oblivion (heel soms) maar wat jullie zeggen over dat fasttravel, dat verprutst echt de game! Morrowind is qua game, in mijn optiek, stukken beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |