Level 50 en je weet niet waar golden saints zijn?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:42 schreef Revenge2005 het volgende:
weet iemand trouwens hoe ik ervoor kan zorgen dat ik 100 % resist to magicka krijg ?
ik wil die boots graag gebruiken maar dan zie ik dus geen moer
ik had ingedachten om een robe te enchanten
maar dit kan niet met constant effect
weet iemand hoe ik wel aan 100 % resist magicka constant effect kom
edit schijnbaar heb ik een Golden saint soul nodg
weet iemand waar ik die kan vinden![]()
Ben nu Zanathar, een Woodelf met Stealth als hoofdgroep, Agility en Speed als de favoriete stats, met Security, Sneak, Acrobatics, Marksman, Mercantile, Speechcraft, Light Armor, Illusion en Athlethics als stats.quote:This mod allows you to have a greater amount of control over the creation of YOUR character. Many an hour have I spent mulling over the begining character creation section trying to come up with the right combnation of race, class, and birthsign to make the character I wanted.
Well, no longer will you have to mull over decisions. Right after you click ok at the Stats review manu, you will be presented with the stats editor.
Set any of your stats from 10 to 60. You have 330 points to distribute. (each race has a total of 310 stats. 50 strength, 40 willpower, etc) and the extra 20 is for the 10 points you get for each of your favorite abilities selected in the class menu.
Once you are done here, you get the skill editor. It is advised that you use it, since all race bonuses to skills are gone. You have 45 points to distribute, in the form of 5, 10, or 15 point bonuses. (all races normaly have a total of 45 bonus points for skills.) And then there ya go. YOUR character. Have fun. Feel free to use my skill and stat editors in any mods you make; you can even give me credit if you want. but I really dont care about it all that much.Update 1.1: Fixed problem with remaining points not being shown correctly when certain birthsigns were selected.
Ja, en een hele groote. Komt een heel eiland bijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:22 schreef DeHovenier het volgende:
Wizard Island is een mod voor MW?
Ben weer begonnen met spelen met een nieuw account
Aanradertje als je een nieuw account wil beginnen is de mod Character Maker van Zerocyde
[..]
Ben nu Zanathar, een Woodelf met Stealth als hoofdgroep, Agility en Speed als de favoriete stats, met Security, Sneak, Acrobatics, Marksman, Mercantile, Speechcraft, Light Armor, Illusion en Athlethics als stats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Tof. Laat ik toevallig Morrowind GOTY hebben, en dus ook Bloodmoon en Tribunal.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:20 schreef Haijo het volgende:
Eeeeh...als je een van de twee exansies(Weet net welke, tribunal dacht ik) krijg je een update voor journal waarmee je tussen complete en incomplete questst kan switchen)
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tof. Laat ik toevallig Morrowind GOTY hebben, en dus ook Bloodmoon en Tribunal.
Bedoel je nou dat je ze al geïnstalleerd hebt en het niet werkt?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tof. Laat ik toevallig Morrowind GOTY hebben, en dus ook Bloodmoon en Tribunal.
Ik had ze nog niet geïnstalleerd. Nu wel en het werktquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:48 schreef Haijo het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat je ze al geïnstalleerd hebt en het niet werkt?
quote:Op maandag 2 april 2007 16:19 schreef DeHovenier het volgende:
Chick uit de gevangenis? Heeft dat soms te maken met de MainQuest? Die heb ik nl nog niet gespeeld
Wat betreft graphics is Oblivion natuurlijk geweldig, de omgevingen zijn ook veel weidser omdat je geen bergen hebt die je niet over kunt (behalve de map borders). Je kunt écht overal heen. In Morrowind zijn wat meer natuurlijke barrières.quote:Morrowind is op sommige punten beter dan Oblivion, maar ook andersom.
De Thieves Guild quests in Oblivion zijn dan wel weer geweldig. De rest (behalve DB) stelt niet zoveel voorquote:Op maandag 2 april 2007 16:26 schreef Haijo het volgende:
De sfeer in Morrowind is wat het spel zo gruwelijk vet maakt. Die is in Oblivion een stuk minder...
Mwa, dat betwijfel ik. Met mijn character kan ik met gemak over alle barrieres heen. Vliegen en springen enzo, die enchantments maken het echt leuker. En in Oblivion heb je dat niet, en geen teleports. Meh.quote:Op maandag 2 april 2007 16:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wat betreft graphics is Oblivion natuurlijk geweldig, de omgevingen zijn ook veel weidser omdat je geen bergen hebt die je niet over kunt (behalve de map borders). Je kunt écht overal heen. In Morrowind zijn wat meer natuurlijke barrières.
Daarentegen zijn ze wel erg onoverzichtelijkquote:Op maandag 2 april 2007 16:43 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb obl wel een tijdje gespeeld, maar niet lang genoeg om alle features te ontdekken. Wat ik wel beter vond in MW zijn de dialogen, zo'n stukje tekst leest sneller weg in MW
Morrowind is er ook op aangepast...beschrijving als ga rechts na...en dan links...draait drie keer rond en kijk dan omhoog om uur s'ochtends oid is er niet in Obl. Ik weet nog wel dat ik bij Morrowind echt letterijk de rotsen af moest tellen voor ik de persoon in kwestie kon vinden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:34 schreef DeHovenier het volgende:
Ja, ik wou dat je dat pijltje uit kon zetten
Maar dan ben je ook meer tijd kwijt aan het zoeken naar een huisje etc, en in de omgeving van OBL is dat niet echt leuk. In MW des te meer
Second that. De intro van Morrowind is werkelijkquote:Op maandag 2 april 2007 16:26 schreef Haijo het volgende:
De sfeer in Morrowind is wat het spel zo gruwelijk vet maakt. Die is in Oblivion een stuk minder...
De muziek is echt geweldig, er hadden alleen wel wat meer tracks mogen zijn voor een game van honderden uren.quote:Op zondag 16 december 2007 00:56 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Second that. De intro van Morrowind is werkelijk. En de muziek.
Jammer dat zo'n groot gebied Ashlands is. Er hadden meer steden als Vivec en Balmora in moeten zitten.
Ik ook! maar ik heb geen idee waar ik was gebleven en wat ik moet doenquote:
Pff.. net even zitten zoeken maar ik kan het nergens meer terugvinden. (laatste savegame 16 april 2006quote:Op zondag 16 december 2007 13:11 schreef Pie.cr het volgende:
Waar loop je vast dan?
Dat is toch bij Bloodmoon? Dat je moest uitzoeken waarom die guards zo onvriendelijk waren ofzoquote:Op zondag 16 december 2007 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh bij die ene guard die denkt dat soldaten maar lompe donders zijn
Neeeee.. volgens mij bij de ashlands oid.. iets met een ring en de maan en vaag gedoequote:Op zondag 16 december 2007 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh bij die ene guard die denkt dat soldaten maar lompe donders zijn
Alleen als ik al die namen als Ald'Ruhn weer hoor herrinner ik me weer hoe immens groot deze game is. Topspel was het, maar oblivion was voor mij zeker een waardige opvolger. Zal sneller die game weer oppakken dan morrowind.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:04 schreef Sloggi het volgende:
Ik ben maar weer eens opnieuw begonnen, nu met een Redguard custom-class. Main skills: long blade, heavy armour, dat werk. Ik heb me voor het eerst in mijn Morrowind-carrière (die niet zo heel lang is) aangesloten bij een van de Houses, welke weet ik niet meer precies. Ze zitten in ieder geval onder Skar in Ald'Ruhn.
Redoran natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2007 13:04 schreef Sloggi het volgende:
Ik ben maar weer eens opnieuw begonnen, nu met een Redguard custom-class. Main skills: long blade, heavy armour, dat werk. Ik heb me voor het eerst in mijn Morrowind-carrière (die niet zo heel lang is) aangesloten bij een van de Houses, welke weet ik niet meer precies. Ze zitten in ieder geval onder Skar in Ald'Ruhn.
Maar de stats die je nodig hebt om hogerop moet hebben die heb ik dus niet en ga ik ook niet ontwikkelenquote:Op donderdag 20 december 2007 01:28 schreef thettes het volgende:
[..]
Redoran natuurlijk![]()
Ik zou als het nog kan naar Hlaalu gaan, puur omdat de stronghold die je daar krijgt op een veel mooiere plek staat. Tussen Balmora en Hla Oad ergens.
Volgens mij niet, als ik Therana vermoord heeft ze het niet bij zich. Het ligt ook nergens in een kast bij haar in de buurt voor zover ik kan nagaan.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:40 schreef DeHovenier het volgende:
Bestaat dat Enchanted Daedric Armour al in het spel/ Zoja, dan kan je gewoon dat armor in een kist pleuren en die kist ergens in Balmora zetten ofzo.
Met level 16 wordt Mournhold uitspelen wel erg moeilijk hoor.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:42 schreef Onderbroek het volgende:
vorige week verder gegaan met m'n savegame. Moest wel weer even in m'n journal lezen waar ik gebleven was en wat ik tot nu toe gedaan had.
In de mainquest moet ik nu het raadsel van wijsheid oplossen, iets met 'moon and star' etc.. Ben er nog niet echt mee begonnen omdat ik eerst even Mournhold uit wil gaan pluizen.
Ben daar het riool van de temple ingegaan om een shrine te ontdoen van alle evil. Het begin valt mee met waar ghosts en skeletons etc, maar als je eenmaal bij de shrine aan bent gekomen wordt het echt hardcore.
Zelfs met een huurling als ondersteuning is er niet doorheen te komen. Ik denkt dat ik deze miniquest laat voor wat het is en terugkom als ik aantal levels hoger ben (nu level 16).
Nu dus eerst op andere quests concentreren in mournhold..
hm..misschien dan maar weg uit mournhold en naar solstheim gaan dan maarquote:Op maandag 28 januari 2008 17:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Met level 16 wordt Mournhold uitspelen wel erg moeilijk hoor.
Je mist wat, echt de leukste verhaallijn uit het spel. En gewoon een mooie sfeervolle mysterieuze sfeer die rond dat verhaal hangt. Alleen Dagoth Ur is niet echt de meest indrukwekkende tegenstander.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:44 schreef DeHovenier het volgende:
Succes
Ik heb nog nooit de MQ gedaan![]()
zoals hovenier al zei, je kan gewoon met de TES construction set het armor in een kist in bijv. Vivec stoppen.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:35 schreef Sloggi het volgende:
Iemand ervaring met de TES Editor? Ik kan de 'Auriel's Bow'-quest namelijk niet doen, maar ik wil natuurlijk wel dat Enchanted Daedric Armour hebben. Nu wil ik dus een conversation topic toevoegen, maar ik zou niet weten hoe.
Normaal gesproken kun je 'm alleen doen als je bij Telvanni zit, maar met de uitbreidingen kan je met de directrice van het Museum of Oddities in Mournhold praten over 'ash yams'. Als je daarover praat met die Telvanni mage krijg je die quest normaal gesproken, of je Telvanni bent of niet. Ik krijg dat conversation topic niet van die directricequote:Op woensdag 30 januari 2008 09:41 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
zoals hovenier al zei, je kan gewoon met de TES construction set het armor in een kist in bijv. Vivec stoppen.
Waarom kan je de Auriel's Bow quest niet doen?
Idd.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die nieuwe graphics ga ik dus echt niet doen, het haalt het hele Morrowindgevoel weg
Mja, wel geljk in. Maar ziet er wel tof uitquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die nieuwe graphics ga ik dus echt niet doen, het haalt het hele Morrowindgevoel weg
Dank je. En is er ook al een deel 5?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:46 schreef wise het volgende:
morrowind is de "voorloper" er van.
Morrowind is deel 3 uit de elder scrolls. Oblivion is deel 4
Er is nog geen deel 5!quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:54 schreef valek het volgende:
[..]
Dank je. En is er ook al een deel 5?
nee okee, maar toch...quote:Op woensdag 26 november 2008 16:03 schreef thettes het volgende:
tuurlijk, het is wel oud, maar niet van de generatie van Commander Keen of Crystal Caves ofzo hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |