Vind je het gek? Met de supersupporter en Luv' voor je die je ook nog eens verkeerd aankondigenquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:45 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Dat werd tijd
Die mannetjevan Racoon lijkt niet echt veel zin te hebbe..
Beetje????????quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:48 schreef jna het volgende:
wel beetje saai inderdaad
Misschien heeft ie wel geen zin anquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:50 schreef jna het volgende:
Misschien moet je er nog saaier bij gaan staan lul
Ja dan kan je ook meteen alle coupletten achter elkaar doen inplaats van alleen het couplet wat de desbetreffende rapper doetquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:54 schreef snellejelle het volgende:
anders doen ze dat nummer gewoon 1 keer met z'n allen
ja, het is best een leuke nummer maar niet op deze manierquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:55 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dan kan je ook meteen alle coupletten achter elkaar doen inplaats van alleen het couplet wat de desbetreffende rapper doet
Is het een nrquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:54 schreef snellejelle het volgende:
anders doen ze dat nummer gewoon 1 keer met z'n allen
quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:56 schreef MissX het volgende:
[..]
Is het een nr![]()
Ik dacht dat het gewoon maar wat gebler was
Is het ookquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:56 schreef MissX het volgende:
[..]
Is het een nr![]()
ja, wat wat wat wat wat wil je doen dan?quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:56 schreef MissX het volgende:
[..]
Is het een nr![]()
hmm dus als k het goed begrijp hebben een paar van die "rappers" een nr gemaakt en degene die hier vandaag optreden, rappen iedere x alleen hun eigen couplet.quote:
Ja, "Wat wil je doen" heet het nummerquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:58 schreef MissX het volgende:
[..]
hmm dus als k het goed begrijp hebben een paar van die "rappers" een nr gemaakt en degene die hier vandaag optreden, rappen iedere x alleen hun eigen couplet.
toch is wat vaker naar de radio/tmf luisteren, dan ben ik ook op de hoogte
quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:59 schreef Urquhart het volgende:
Van mij mag Rob Geus ook nog wel een deuntje zingen
quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Bagger heeft zojuist een nieuwe betekenis gekregen!
quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Bagger heeft zojuist een nieuwe betekenis gekregen!
We vieren het hier niet in Ierlandquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:02 schreef daaaaan het volgende:
Waarom kijkt iedereen als ze toch alleen maar lopen zeiken? Ga wat nuttigs doen ipv zielig achter je pc te zitten.
En ja, ik zit zelf ook achter de pc maar dat komt omdat ze hier op Aruba het pas morgen vieren.
quote:Aah chaos crisis in de zaal
zijn 't Marrokanen?
Nee t'is Wartaal
Die dikzak van watsgeburt
Maar zie je me staan, blijf right there
want ik ben gekomen om te feesten
met Art-officials, Heist, Darryl en Keesje
Negers schuur die slettenbillen stuk
Sorry dames, partysquad in the club
Ja dat zijn echte tabletten
test ze
Want ik word zo geil van al die sletjes
Blow me zelf de kenker, hasj blauw
Moet de fokking track wat denkje
Waar zijn die trendjes waar blijven m'n centjes
Als 't zo dichtbij bij 't end is
wens ik kenker voor alanis morrisette
voor ik spring in een corset
dan wil ik zwemmen in 't geld, zwemmen in 't geld
Omdat dat echt is en echte vriendschap niet geldt
Hier bitch, ben de illusionist in de shit yeah
Bitch, ben de illusionist in de shit yeah
refrein:
Er wordt gefeest in de tent en gespaced in de tent
Er zijn chickies met dubbel D's in de tent (Ho!)
Wat wat? wat wil je doen dan?
wat wat wat wil je doen?
Er wordt gefeest in de tent en gespaced in de tent
Er zijn chickies met dubbel D's in de tent (OH!)
Wat wat? Wat wil je doen dan?
wat wat? Wat wil je doen?
Oh shit man
ik maak vet stappen
Darryl komt er juist aan in dr latex pakken
er staan vet mannen te chillen op 't feest (Yo)
Darryl wil die kees connecten als stukjes lego (Oh)
Jay en heist, schatje je voelt me ga mee met mij
wat wil je doen oh
fucking shit dit wordt hot er is drank er zijn chicks en de sfeer is tof
Het is de H na de Ei voor de ST met de WW Dubbel D jayh en spacekees
Vreselijk heet ja dat is wat dit is
Officiele kunst maar toch strictly bussiness
Breng tha bomb to the party ah
En ik ruineer op mixtapes van partysquad?
Maar Mardigrass dat hebbe we hier niet
fok dat hey Willie pass me die bieri
'k heb mn zonnebril op m'n kop
Die chickies die zien je niet
Dat ik space op de assie en kees z'n wieri
Ik zie onmin blubber schudden van tanga's met spange backa's sranang oema's
anti's turkoe's mocro's en ook tata's
ik zie je heupen van links naar rechts gaan
je maakt me zeeziek ik kan niet recht staan
(2x)
Zeiken is nuttig , kneusquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:02 schreef daaaaan het volgende:
Waarom kijkt iedereen als ze toch alleen maar lopen zeiken? Ga wat nuttigs doen ipv zielig achter je pc te zitten.
En ja, ik zit zelf ook achter de pc maar dat komt omdat ze hier op Aruba het pas morgen vieren.
Ga naar het strand!!!quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:02 schreef daaaaan het volgende:
daar zijn we Nederlanders voorquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:02 schreef daaaaan het volgende:
Daar hebben jullie toch de Kennedy Mars of hoe heet dat gebeuren?quote:
nopequote:Op zaterdag 29 april 2006 18:04 schreef Brahimov het volgende:
Weer terug! Anouk is toch niet al geweest?
Ik snap er ook nix vanquote:
Ja net, ze was verkleed als Racoonquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:04 schreef Brahimov het volgende:
Weer terug! Anouk is toch niet al geweest?
Die moet nog komen..quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat vinden jullie tot nu het beste optreden?
die kabouterquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:06 schreef Asskicker14 het volgende:
In willekeurige volgordequote:Op zaterdag 29 april 2006 18:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben je een kloon van ThomasBerge?quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
In willekeurige volgorde
- LUV
- Jan Smit
- Wolter Kroes
- Rob Geus
- Die kabouter-supporter
+2 origineelquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:10 schreef jna het volgende:
Die kabouter stak er met kop en schouders bovenuit.![]()
Het is ThomasBerge inderdaad.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ben je een kloon van ThomasBerge?![]()
Dat is héél goed mogelijk, aangezien ThomasBerge stopte met posten op het moment dat Urquhart begon met posten.quote:
Ik dreig er weer in te vervallen merk ikquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is héél goed mogelijk, aangezien ThomasBerge stopte met posten op het moment dat Urquhart begon met posten.![]()
Misschien wilde ThomasBerge toch af van het imago dat hij zelf had gecreërd.
Zet maar het album op, je hebt weinig gemist.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:13 schreef allardh het volgende:
Jammer dat ik Racoon gemist heb.
wie komt er?quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:15 schreef Urquhart het volgende:
Ja, nu weet ik wel dat Tiesto komt.
Vind je het niet jammer dat Thomas Berge niet optrad? Heb je genoten van Jan Smit?quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:15 schreef Urquhart het volgende:
Ja, nu weet ik wel dat Tiesto komt.
He een Almeloërquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:16 schreef Merel1808 het volgende:
Zwart-wit, zwart-wit, wij zijn voor Heracles
No surprise, hij is een Maastrichtenaar.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:17 schreef Tha_T het volgende:
[..]
What else is new?
Wie of wat is dit btw?
Heracles.quote:
.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
No surprise, hij is een Maastrichtenaar.![]()
Nee, maar het lijkt alsof ik in Duitsland verzeilt ben geraakt als ik in Maastricht kom, en ik kom zelf ook uit Limburg, dus stel je voor.quote:
anders was iedereen nu al weg...quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
Heeft iemand bijgehouden hoe vaak de naam Tiësto gevallen is?
Ik hou het op +- 142 keer.![]()
In de trein gaat het feest nog verder natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, als ik in Amsterdam had gewoond was ik er wel heengegaan maar met die livestream geniet je nog meer dan al die mensen op het plein, ik moet er niet aan denken om in die bomvolle trein te zitten vanavond...
Vanavond heel laat pasquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:19 schreef snellejelle het volgende:
Kom Tiesto nog?
Is LUV serieus geweestquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:20 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
anders was iedereen nu al weg...
Vooral toen LUV kwam, dan vraag je er gwn om![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, als ik in Amsterdam had gewoond was ik er wel heengegaan maar met die livestream geniet je nog meer dan al die mensen op het plein, ik moet er niet aan denken om in die bomvolle trein te zitten vanavond...
Owquote:
Truequote:Op zaterdag 29 april 2006 18:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik vind de FC Twente remix daarvan mooier.![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:22 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
jupz, toen had ik de stream ook uitgeschakeld..
Je kunt te ver gaan![]()
ze zijn al om 12 uur begonnen zelfsquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:23 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ow....
Weet je wat het is, dit duurt veel te lang ze moeten zo veel optredens hebben om de tijd tussen 2 en 9 te vullen. Als je het gewoon van 4 tot 8 houd is er veel meer kwaliteit.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
In de trein gaat het feest nog verder natuurlijk.
Genoeg lekkere wijven daar, dus wie weet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:24 schreef Brahimov het volgende:
is MiLalaa er ook?
t shirts schietenquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:26 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Wat doet Barry daarso met zijn ghostbusters-uitrusting?
Jij bent haantje de voorste bij dit soort muziek ofniet?quote:
Absoluut, al ben ik roepende in de woestijn merk ikquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij bent haantje de voorste bij dit soort muziek ofniet?![]()
20 regio'squote:Op zaterdag 29 april 2006 18:28 schreef Brahimov het volgende:
Maar goed dat ze niet in Frankrijk zijn.... 95 departementen
Eerst anouk toch? Daarna Jamie & dan Tiestoquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:28 schreef Tha_T het volgende:
Gelukkig komt Jamie hierna. Dat maakt al een boel goed
Ik zie een piano op de achtergrondquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:30 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Eerst anouk toch? Daarna Jamie & dan Tiesto![]()
Dat was "Busje komt zo"quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:31 schreef allardh het volgende:
Overijssel dan?
zeeland was blofquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Zeeland, Groningen!
nee!? is dat echt?quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:34 schreef allardh het volgende:
Tussen 9 en 10 schijnt DJ Tiësto te komen.
Ja, hij is de laatste artiest op het Museumplein, en alle andere evenemten in de stad zijn om 9 uur afgelopen, dus dan moet het nog best druk worden..quote:
goed dat je het nog ff zegt, ik was het bijna vergetenquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:34 schreef allardh het volgende:
Tussen 9 en 10 schijnt DJ Tiësto te komen.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, hij is de laatste artiest op het Museumplein, en alle andere evenemten in de stad zijn om 9 uur afgelopen, dus dan moet het nog best druk worden..
En dr gebit ook..quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:36 schreef N.icka het volgende:
Dat meisje schudt zometeen dr tieten uit dr tshirt
laatmaar... ik hoor snoop..quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:37 schreef Remzz het volgende:
Always Hardcore
Als ze nu wat happy hardcore zouden doen![]()
Gesponsord door British Airwaysquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:39 schreef jna het volgende:
Snooooooooooooooooooooooooop
Met een hele sneue kerel er aan vastquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik zag een biertje!
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zodra er negermuziek is, zoomen ze in op de allochtonen.![]()
Snoop mag wegens wangedrag van vorige week niet meer met BA vliegenquote:
Ja maar het was wel een Heinekenquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Met een hele sneue kerel er aan vast![]()
aha okayquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:41 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Snoop mag wegens wangedrag van vorige week niet meer met BA vliegen
Een beetje fatsoenlijke internetverbinding hebben zou in ieder geval werken.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:44 schreef iDex het volgende:
het lijkt net of de stream een diavoorstelling is, bij mij krijg ik hem maar niet in bewegend beeld
ik heb adsl comfort van planetquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Een beetje fatsoenlijke internetverbinding hebben zou in ieder geval werken.
Tja. U2 hé. Dat werkt ook stimulerend op mijn plasbuis.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Tijdens het U2 concert pisten er enkele in de broek naast mij.![]()
Daar heb je het al. Planet.quote:
alleen de stream staat aan en ik surf alleen op fok,quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:46 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zet je P2P dan eens uit. Ms helpt dat
quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:47 schreef iDex het volgende:
[..]
alleen de stream staat aan en ik surf alleen op fok,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |