Nee, maar het lijkt alsof ik in Duitsland verzeilt ben geraakt als ik in Maastricht kom, en ik kom zelf ook uit Limburg, dus stel je voor.quote:
anders was iedereen nu al weg...quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
Heeft iemand bijgehouden hoe vaak de naam Tiësto gevallen is?
Ik hou het op +- 142 keer.![]()
In de trein gaat het feest nog verder natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, als ik in Amsterdam had gewoond was ik er wel heengegaan maar met die livestream geniet je nog meer dan al die mensen op het plein, ik moet er niet aan denken om in die bomvolle trein te zitten vanavond...
Vanavond heel laat pasquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:19 schreef snellejelle het volgende:
Kom Tiesto nog?
Is LUV serieus geweestquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:20 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
anders was iedereen nu al weg...
Vooral toen LUV kwam, dan vraag je er gwn om![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, als ik in Amsterdam had gewoond was ik er wel heengegaan maar met die livestream geniet je nog meer dan al die mensen op het plein, ik moet er niet aan denken om in die bomvolle trein te zitten vanavond...
Owquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |