Waar heb jij het dan over?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:08 schreef Cyclopssss het volgende:
Ja....shit, shit, schieten man!!!!! kuuuuuuuutttt.....
Alles goed hier met me internet, ik ga alleen niet langer als 15 min wachten, en dan cancel ik de invitequote:Op maandag 15 mei 2006 22:16 schreef 3doorsdown het volgende:
ja mijn goal was ook wel raar
Nick, is er iets met jouw internet ofzo?
Ik heb je 2 keer gejoined maar opeens ben je offline?
Ik was gewoon heel slecht die avond, verloor alles ervoor en ernaquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:11 schreef jpg97 het volgende:
Heb jij verloren van 3DD twi?![]()
Normaal win ik altijd van 'm
Heeft ie zijn tactiek gewijzigd ofzo?
Ik had er ook 2 gescoord hoor tegen jouquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:17 schreef twi het volgende:
[..]
Ik was gewoon heel slecht die avond, verloor alles ervoor en ernaMaar credits voor hem, hij en HomerJ zijn degenen die mij tot nu toe het beste uit m'n spel hebben kunnen houden
Alsof ik jou dat aan je neus ga hangenquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:29 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik had er ook 2 gescoord hoor tegen jou
Toch maar eens vragen wat ie dan precies doet, al denk ik niet dat die lul dat met ons wilt delen![]()
Ik ben dan ook aanhanger van de Cruijff-filosofie: Het maakt niet uit hoeveel mensen tegen me scoren, zolang ik er maar eentje meer maak.quote:
Jawel, jij hebt per definitie dus een voordeel:quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben dan ook aanhanger van de Cruijff-filosofie: Het maakt niet uit hoeveel mensen tegen me scoren, zolang ik er maar eentje meer maak.
En vergeten we niet dat ik als koploper met Ajax speel?
Tegen Tobbes welquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:36 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Jawel, jij hebt per definitie dus een voordeel:
scoren in de laatste minuut
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |