uurtje of half 9?quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:47 schreef taart het volgende:
ke, vanavond hoe laat?
Pech gehad Frenkquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:28 schreef 3doorsdown het volgende:
1-0 voor Taart...
Op het einde had ik wel pech zeg!
Maar goed, wie houdt de stand bij enzo?
Maakt me niet uit, zeg het maarquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:15 schreef 3doorsdown het volgende:
Hmm ik speel nu tegen Sunrise de eerstvolgende wedstrijd.
Jpg, spelen we online, of zal ik een potje offline tegen je spelen ( spreken we na het weekend anders wel af ).
Wij vanavond dan?quote:Op maandag 15 mei 2006 09:12 schreef 3doorsdown het volgende:
BGN, nick, tobbes en Twi:
Wanneer kunnen jullie spelen?
Ik kan vanavond na achten
Ik zie je online, heb je invite gegeven, alleen geen reactie terug.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:40 schreef 3doorsdown het volgende:
Ik heb jullie toegevoegd
O ja ik heb chelski gepakt de vorige keer en niet ac milaan.
Beterschap dude !!quote:Op maandag 15 mei 2006 19:59 schreef BGN het volgende:
Ik voel me niet zo lekker, dus sla vanavond even over.
O ik dacht dat het bij rust 2-2 was. Je speelt erg goed over de vleugels Twi.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:27 schreef twi het volgende:
Was al 3-2 bij rust toch? Die goal van Drogba die door mijn keeper recht omhoog werd gebokst, waana 'ie op de grond ging liggen rollen zodat je 'm er zo in kon lopen
Nee, ik had liever Daggla gehad, GVD, dan had ik nu 1e gestaanquote:Op maandag 15 mei 2006 21:31 schreef 3doorsdown het volgende:
Maar ben ik nu een aanwinst tov van Daggla of niet?
al was het alleen maar omdat ik wel meespeel hihi
hoelang speel je eigenlijk al? Ik vond je toch wel een van de moeilijkste tegenstanders tot nu toequote:Op maandag 15 mei 2006 21:36 schreef 3doorsdown het volgende:
Ik zie tobbes helemaal niet online?
Ik heb hem een friend request gestuurd want ik moet ook nog tegen hem.
Ik jou wel, kom je zo??quote:Op maandag 15 mei 2006 21:36 schreef 3doorsdown het volgende:
Ik zie tobbes helemaal niet online?
Ik heb hem een friend request gestuurd want ik moet ook nog tegen hem.
Van Tobbesquote:Hee man, zou jij dit kunnen pnosten in t pes cup topic.
Sorry, maar ik heb een ban. Moet dus even communiceren via fobo/msn. Voeg maar toe anders: tobiasvdhoeven@hotmail.com. Ik ben dinsdagavond wel online, ik invite jullie wel of jullie mij. Eerste wedstrijd telt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |