Hoezo bedankt ?quote:
Jah, creeërde echt veel kansen, maar Nick scoorde op 2 dodelijke momenten(vlak voor rust) en uit een counter. Tjah, me kansen moeten er echt inquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:59 schreef twi het volgende:
Klopt die 2-0 overwinning van Nick-Gizmo op HomerJ wel? Anders vind ik 't wel een verrassende uitslag
Ik ging etenquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Twi, heb je net een invite gestuurd, mja moet eerst ff naar wc,
dus stuur zo nog wel 1tje
ook lekker kutquote:Op zondag 30 april 2006 13:29 schreef jpg97 het volgende:
dinsdag kan er trouwens niet gespeeld worden, xbox live gaat dan offline ivm updates
lol kan goedquote:Op zondag 30 april 2006 13:42 schreef jpg97 het volgende:
Ja dat was zeker de enige dag dat Daggla kon
Ik wil best..quote:Op zondag 30 april 2006 23:10 schreef BGN het volgende:
Kan dan woensdag pas weer
Dus Daggla en Nick??????????
Wij vandaag ff??quote:
Ben nu in pes 5, ff nog een peukje afwerken, dan kom ikquote:
Kom op taart !quote:Op maandag 1 mei 2006 15:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ben nu in pes 5, ff nog een peukje afwerken, dan kom ik
ik werk mijn peukje altijd af TIJDENS PES5 ( maar die fikt de helft van de tijd gewoon op )quote:Op maandag 1 mei 2006 15:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ben nu in pes 5, ff nog een peukje afwerken, dan kom ik
Weet niet, taart was wel in pes5..quote:Op maandag 1 mei 2006 15:32 schreef jpg97 het volgende:
[..]
ik werk mijn peukje altijd af TIJDENS PES5 ( maar die fikt de helft van de tijd gewoon op )
Anyway:
Wie is er aan het winnen?
een regelrechte kutwedstrijd ja, niks ging erinquote:Op maandag 1 mei 2006 16:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
taart, ik schrijf op de site 0-1,
omdat jij eigenlijk thuis zou spelen
damn,wat een wedstrijd
en wat een kut penaltyquote:Op maandag 1 mei 2006 16:05 schreef taart het volgende:
[..]
een regelrechte kutwedstrijd ja, niks ging erin
mijn spelers waren traaaaaaaaag
mja ik moet zowiezo nog teggen daggla,quote:Op maandag 1 mei 2006 16:15 schreef jpg97 het volgende:
Ach die Daggla ligt gewoon de hele tijd knetterstoned te racen ofzo
Nu kan de rest wachten omdat hij zijn wedstrijden niet speelt.
Ik wil dit weekend wel weer een wedstrijdje spelen hoor
Je maakt een geintje hequote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:17 schreef jpg97 het volgende:
Wie heeft er zin om vanavond een potje te doen?![]()
![]()
Hoe de neuk krijg je dat nou voor mekaar?quote:
disc is onleesbaar gewordenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hoe de neuk krijg je dat nou voor mekaar?
Misschien kun je die van Daggla lenen; hij gebruikt hem immers toch nooit
hmm probeer winkels waar je pre-played disks hebtquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:00 schreef taart het volgende:
[..]
disc is onleesbaar gewordener zitten krasjes op
zal wel in de xbox zijn gebeurt omdat hij sinds dat ik het spel heb er niet meer is uitgegaan
![]()
maar nu zoek ik dus een 2e handsje![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hoe de neuk krijg je dat nou voor mekaar?
Misschien kun je die van Daggla lenen; hij gebruikt hem immers toch nooit
Mja, ik had niet gelezen, was toch aant werken toen..quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:56 schreef BGN het volgende:
Nick, kan je nu?
Ik moet werkenquote:
aj aj kapiteinquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:49 schreef jpg97 het volgende:
Competitie potje doen dan?
Ik ga eerst ff oefenen weer, want ik ben er helemaal uit.
ik stuur wel een invite en dan doen we voor de competitie ok?
ok rematch ( voor de eerquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:15 schreef taart het volgende:
ik had hetzelfde probleem als twiik kreeg weer de standaard settings
daardoor waren de x en b knop weer omgekeerd
dus rematch
Ik dacht al bij die 1e kans: WTF??quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:16 schreef taart het volgende:
no rly, ik had echt een paar grote kansen, en toen drukte ik opeens op pass omdat ik het gewend was
Het is niet dat ik het wil.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:30 schreef BGN het volgende:
Dus Nick wil eerst andere wedstrijden inhalen en Daggla is er nooit. Makkie deze week voor mij
hahaquote:
Ik moet ook nog tegen Daggla, dus ik mag eerstquote:Op zondag 7 mei 2006 18:54 schreef jpg97 het volgende:
volgende ronde mag ik tegen Daggla
zal ik een nummertje trekken
Is niet erg, ik was zelf in eens plotseling uit etenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:48 schreef BGN het volgende:
Shittt Nick, kon vanavond niet op Fok! en ben je nu dus misgelopen.
Ik speel morgen om tien uur tegen Tobbes.
Tja, ik had het hem al zo makkelijk gemaakt door een link te plaatsen naar dit topicquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Jpg, ik zag dat je daggla nog een keer geprobeerd hebt hier te krijgen, maar lukt niet echt..
Ik zei het ook al, nadat ie in topic al geblaat..
Nu jij weer, en 5 post verder, reageerd ie op andere post, volgens mij durft ie niet meer
dan start je wel onderaanquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:33 schreef 3doorsdown het volgende:
Kan ik niet meedoen ipv Daggla, dan neem ik zijn wedstrijden wel over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |