Ik moet werkenquote:
aj aj kapiteinquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:49 schreef jpg97 het volgende:
Competitie potje doen dan?
Ik ga eerst ff oefenen weer, want ik ben er helemaal uit.
ik stuur wel een invite en dan doen we voor de competitie ok?
ok rematch ( voor de eerquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:15 schreef taart het volgende:
ik had hetzelfde probleem als twiik kreeg weer de standaard settings
daardoor waren de x en b knop weer omgekeerd
dus rematch
Ik dacht al bij die 1e kans: WTF??quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:16 schreef taart het volgende:
no rly, ik had echt een paar grote kansen, en toen drukte ik opeens op pass omdat ik het gewend was
Het is niet dat ik het wil.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:30 schreef BGN het volgende:
Dus Nick wil eerst andere wedstrijden inhalen en Daggla is er nooit. Makkie deze week voor mij
hahaquote:
Ik moet ook nog tegen Daggla, dus ik mag eerstquote:Op zondag 7 mei 2006 18:54 schreef jpg97 het volgende:
volgende ronde mag ik tegen Daggla
zal ik een nummertje trekken
Is niet erg, ik was zelf in eens plotseling uit etenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:48 schreef BGN het volgende:
Shittt Nick, kon vanavond niet op Fok! en ben je nu dus misgelopen.
Ik speel morgen om tien uur tegen Tobbes.
Tja, ik had het hem al zo makkelijk gemaakt door een link te plaatsen naar dit topicquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Jpg, ik zag dat je daggla nog een keer geprobeerd hebt hier te krijgen, maar lukt niet echt..
Ik zei het ook al, nadat ie in topic al geblaat..
Nu jij weer, en 5 post verder, reageerd ie op andere post, volgens mij durft ie niet meer
dan start je wel onderaanquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:33 schreef 3doorsdown het volgende:
Kan ik niet meedoen ipv Daggla, dan neem ik zijn wedstrijden wel over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |