Je hebt de verhalen toch wel gevolgd vna het alternatief voor vakbondquote:Op zondag 30 april 2006 00:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Top.
Zeg wat bedoel je btw met dat vakbondsverhaal?

Doe es een goedemorgen Nederland ofzo, dat is volgens mij de strekking van koninginnedagquote:

Eerlijk gezegd aan me voorbij gegaan.quote:Op zondag 30 april 2006 00:36 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Je hebt de verhalen toch wel gevolgd vna het alternatief voor vakbond
Dat staat vol met overlevingsverhalen en doemscenarios. De conclusie was weliswaar zelf bedacht, maar volgens mij ligt de waarheid er niet ver naast.

Het komt er in het kort op neer dat het avv er voor pleit om de Bolkenstein richtlijn zoveel mogelijk te volgen en om de sociale verzekeringen zoveel mogelijk in te perken, dat spaart namelijk premie.quote:

Beetje Rm-rf dus???quote:Op zondag 30 april 2006 00:42 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het komt er in het kort op neer dat het avv er voor pleit om de Bolkenstein richtlijn zoveel mogelijk te volgen en om de sociale verzekeringen zoveel mogelijk in te perken, dat spaart namelijk premie.

Heeft het zin om iemand de schuld te geven?quote:

RM-rf heeft obviously nergens schuld aan. Ik probeer het zsm ergens te plaatsen en wat RM-rf vandaag (en gisteren) mededeelde over waar we in de toekomst naar toegaan, dat deed mijn wenkbrauwen enigszins fronzen. Dus hogere werkeloosheid accepteren, verzorgingsstaat drastisch renoveren, meer en langer werken en meer verdienen, dit alles om de concurrentieslag met China en India aan te kunnen gaan.quote:Op zondag 30 april 2006 00:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Heeft het zin om iemand de schuld te geven?

Ryan3, om eerlijk te zijn, op het moment interesseert het me eigenlijk niet. Misschien morgen ofzo. Het zal ongetwijfeld de moeite waard zijn om te lezen. Rm-rf doet altijd erg z'n best om zo breedsprakig mogelijk te zijn in elk geval.quote:Op zondag 30 april 2006 00:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
RM-rf heeft obviously nergens schuld aan. Ik probeer het zsm ergens te plaatsen en wat RM-rf vandaag (en gisteren) mededeelde over waar we in de toekomst naar toegaan, dat deed mijn wenkbrauwen enigszins fronzen. Dus hogere werkeloosheid accepteren, verzorgingsstaat drastisch renoveren, meer en langer werken en meer verdienen, dit alles om de concurrentieslag met China en India aan te kunnen gaan.

Je hebt gebierd oid?quote:Op zondag 30 april 2006 00:53 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ryan3, om eerlijk te zijn, op het moment interesseert het me eigenlijk niet. Misschien morgen ofzo. Het zal ongetwijfeld de moeite waard zijn om te lezen. Rm-rf doet altijd erg z'n best om zo breedsprakig mogelijk te zijn in elk geval.

Yup, dan zou je eigenlijk geen uitspraken moeten doen die belangrijk lijken.quote:

Mm, wij hebben ook paar biertjes op, hoor.quote:Op zondag 30 april 2006 00:57 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Yup, dan zou je eigenlijk geen uitspraken moeten doen die belangrijk lijken.![]()
Wat heb jij gedaan?

geweldigquote:Op zondag 30 april 2006 01:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, wij hebben ook paar biertjes op, hoor.. Maar ook geprobeerd een rommelmarkt te bezoeken in naburige grote stad, die er niet was dus en lekker gegeten. Verder hebben we nog op onze slaapkamer geschilderd, wat op zich nog een anekdote oplevert trouwens. Stali was met kastje bezig, dus ik spring bij, want muur moest ook nog gedaan worden. Stali zegt niet doen in deze kleding. Dus ik trek al mijn kleren uit, gooi ze op bed en ga in mijn naakje lopen schilderen. Op gegeven moment sta ik aan één kant op het bed boven een kast te schilderen, kiepert het bed om waardoor mijn kleding in het bakje waarin de verf ligt valt: kleding onder de verf dus (dit terwijl ik mijn kleding had uitgedaan om te voorkomen dat zij vies werd). En thans ligt Stali op de bank (te slapen terwijl we vroeg naar bed wilden) en zit ik te Fok!ken.
.

Ja, het was alleen een mooie lichtgele trui en die bruine driekwarts broek, wat een leuk ensmeble is. Stali heeft de boel snel in een emmer gegooid en was nogal verbolgen over mijn eerste reactie. Gooi de boel maar in de vuilniszak, zei ik.quote:
Nee, we hebben alle kamers anders nu. En bij ons: vooral groen. Heeft Stali uitgezocht toen ze ongesteld was.quote:Die zgn kleur "roze" voor de muur, dat is toch niet door het hele huis geinfiltreerd hè? Op zich is het wel een aangename kleur als je het goed met licht weet te combineren trouwens.
Wc bij ons erg rood, maar ook dat staat goed. Krantenrek erbij, vol met Quests en oude kranten, is erg leuk iig.quote:Wat ik heb gemerkt, is dat de HEMA in elk geval geen flauw idee heeft van wat je nou eigenlijk wil, of het is knalgeel of agressief rood![]()
Ja, en Stali stond me uiteraard te observeren terwijl ik voorover boog om de onderkant te doen.quote:Het naakt schilderen kan ik me best voorstellen trouwens, ruimte is al schaars genoeg, laat staan ruimte om je kleding even opzij te gooienDe klus is gewoon belangrijk, de rest is gewoon detail
![]()

Grappig detail, dat groen is een soort van levenswijze voor Russen van vóór de val van de Muur. Ze verven muren in de woonkamer het liefst donkergroen. Waar het vandaan komt, het is mij een raadsel..quote:Op zondag 30 april 2006 01:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, het was alleen een mooie lichtgele trui en die bruine driekwarts broek, wat een leuk ensmeble is. Stali heeft de boel snel in een emmer gegooid en was nogal verbolgen over mijn eerste reactie. Gooi de boel maar in de vuilniszak, zei ik.. Ben benieuwd of haar snelle schoonmaakbeurt helpt.
[..]
Nee, we hebben alle kamers anders nu. En bij ons: vooral groen. Heeft Stali uitgezocht toen ze ongesteld was.. Maar moet zeggen dat het samen met de witte kasten goed staat.
O, en over dat aanvankelijk zuurstok roze in de woonkamer zijn we erg tevreden. Het is wat verkleurd en daardoor staat het erg goed.
[..]
Wc bij ons erg rood, maar ook dat staat goed. Krantenrek erbij, vol met Quests en oude kranten, is erg leuk iig.
[..]
Ja, en Stali stond me uiteraard te observeren terwijl ik voorover boog om de onderkant te doen.. Sexistisch zijn die meiden hoor.

Dat zal ik Stali eens zeggen.quote:Op zondag 30 april 2006 01:28 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Grappig detail, dat groen is een soort van levenswijze voor Russen van vóór de val van de Muur. Ze verven muren in de woonkamer het liefst donkergroen. Waar het vandaan komt, het is mij een raadsel..
Dat 7 mei 2006 topic moet trouwens open.quote:Ik gun je het beste, sowieso![]()

welk topic is dat? Mijn steun heb jequote:Op zondag 30 april 2006 01:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zal ik Stali eens zeggen.. Zij heeft het over operatiekamer groen iig.
[..]
Dat 7 mei 2006 topic moet trouwens open..

Ons trouwtopic in TTK, destijds dichtgegaan omdat een bepaald heerschap de boel kwam verstieren, maar nu wel weer actueel. Anyway Stali zal dat topic morgen wel onder de aandacht brengen bij automatic-rock, zei ze.quote:Op zondag 30 april 2006 01:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
welk topic is dat? Mijn steun heb je

Ik heb het idee dat het weer tot leven gewekt gaat worden. Hopelijk mogen de geinteresseerden ook meedoen, maar daar ga ik niet over...quote:Op zondag 30 april 2006 01:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ons trouwtopic in TTK, destijds dichtgegaan omdat een bepaald heerschap de boel kwam verstieren, maar nu wel weer actueel. Anyway Stali zal dat topic morgen wel onder de aandacht brengen bij automatic-rock, zei ze.

Nou ja, ons huwelijk is niet ver weg meer hè. Niet dat het 7 mei wordt btw. Te laat met in ondertrouw gaan.quote:Op zondag 30 april 2006 01:50 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het weer tot leven gewekt gaat worden. Hopelijk mogen de geinteresseerden ook meedoen, maar daar ga ik niet over...

Hmja, maak je er gewoon een leuke puzzle van als was het organisch?quote:Op zondag 30 april 2006 01:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, ons huwelijk is niet ver weg meer hè. Niet dat het 7 mei wordt btw. Te laat met in ondertrouw gaan.
Ach en we kunnen nog altijd wat leuke trivialiteiten plaatsen in die topic voordat het zover is..

Trivialiteiten zijn überhaupt tof hè.quote:Op zondag 30 april 2006 02:05 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hmja, maak je er gewoon een leuke puzzle van als was het organisch?
Lijkt me tof !

trivialiteiten zijn per definitie een facet van het geheel. Kijk maar naar de rechts-propaganda, het wordt vanzelf waarheidquote:Op zondag 30 april 2006 02:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Trivialiteiten zijn überhaupt tof hè..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |