zeker een lekker beginquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:36 schreef Mirage het volgende:
Lekker begin van de dag..
http://www.nu.nl/news/722(...)terdamse_woning.html
is bij mij.
Broertje op bezoek gehad?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:36 schreef Mirage het volgende:
Lekker begin van de dag..
http://www.nu.nl/news/722(...)terdamse_woning.html
is bij mij.
gut wat herkenbaar....quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:49 schreef nokwanda het volgende:
KOninginnedag.......
Zonnetje scheen dus ik dacht.... kom op.... blijf niet binnen zitten. Ga eens even de stad in. Markt, dus groente en fruit en een stukkie vrijmarkt.
En ja hoor.... zodra ik tever van huis was om snel thuis te zijn kreeg ik een gigantische plensbui op mijn kop. Ik zie er nu uit als een verzopen kat.
Ben dus gauw rillend en bibberend naar huis gegaan met mijn zware boodschappen.
En nu schijnt het zonnetje weer heeeeerlijk![]()
Jah... ik logde in en het eerste wat ik dacht was "wie heeft er nou weer met de knopjes zitten spelenquote:O, en Mirage..... je bent ORANJE !!!!!![]()
wordt maar weer gauw blauw. Staat je veel leuker.
He.... dat was toen toch een grapje om mannen die denken dat vrouwen onhandig of goedgelovig zijn een lesje te leren.... toch???? Niet dan????quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:50 schreef Mirage het volgende:
Nu moeten jullie niet van die rake dingen zeggen...
Ik heb idd een rookgeur veroorzaakt bij het stopcontact vanb de computer..
Dat is inmiddels alweer opgelost en heeft niets met bovenstaande te maken![]()
quote:Dat was weer een ander geval.
Wat heb ik met rook en vuur de laatste tijd ?
Of ikzelf sta in de fik, of mijn pc/stopcontact zo ongeveer, of er worden bommen een paar meter bij mijn huis vandaan gevonden en tot ontploffing gebracht.
En dan nog maar niet te spreken over al het eten dat ik de laatste tijd laat aanbranden
Nieuwe betekenis aan de term "vurig" ?
Heb je trouwens mijn mailtje met voorstel/idee nog gelezen twee dagen geleden?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
gut wat herkenbaar....
Ik zeg het je ! Ze doen het er om daarboven !
[..]
Jah... ik logde in en het eerste wat ik dacht was "wie heeft er nou weer met de knopjes zitten spelen"
....kort daarna viel het kwartje![]()
Kan je nagaan waar ik (niet) mee bezig ben.
'k ga zo ook maar weer de hort op.
Mijn wederhelft en de oudste zijn naar Den Haag.. kermis![]()
Even een dagje alleen voor Btje.
Niet wachten op zijn broertje, gene rekening houden met.. niet het constante peuter gekwebbel dat dwars door zíjn verhalen heen gaat...
even alleen hij.
Mijn vingers ??quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Nee, was vanochtend.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
He.... dat was toen toch een grapje om mannen die denken dat vrouwen onhandig of goedgelovig zijn een lesje te leren.... toch???? Niet dan????![]()
[..]
quote:Ik noem je voortaan gewoon Carrie
quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee, was vanochtend.
Btje "mama... het stinkt hier naar hoe het ruikt als jij boos bent op het eten"
Hij observeert te goed... dit is gewoon confronterendquote:
Ja !quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je trouwens mijn mailtje met voorstel/idee nog gelezen twee dagen geleden?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hij observeert te goed... dit is gewoon confronterend![]()
Daar ga ik je NU over mailenquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ja !
Was ik vergeten op te reageren.
Maar ik denk dat dat best een idee is !
Hoe gaan we dat precies aanpakken ?
mail maar ffe als je ene idee hebt hoe aan te kleden.
Firequote:Op zaterdag 29 april 2006 14:01 schreef Mirage het volgende:
[..]
Mijn vingers ??
Mijn mouw, mijn linkerschouderblad, mijn linker heup, en onderaan mijn benen stond de ochtendjas laatst in de fik !
En ik had juist de "riem" lekker strak geknoopt omdat ik mij kapot ergerde dat hij telkens los ging.
Ik kreeg hem dus niet eens zo snel uit.
Ben toen maar vlugjes onder de douche gaan staan.
Dan maar blussen en peuteren tegelijk
Gelukkig was het geen sschroei, opkrul "plak aan huid" stofje.
Het is een vrij dikke met ene soort prulletjeslusjes erop. De toplaag stond behoorlijk in de fik ( echt vlammen ), is natuurlijk wel "angstaanjagender" wat zien betreft, maar ik was er blij mee.
Het was dus een tijdje echt aan het branden bij de toplaag ipv dat het gelijk tot op mijn huid wegschroeide/brandde.
Juist niet. Maar het kan best zijn dat de regenwolken daarom net jouw kant opgekomen zijnquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:13 schreef vamperotica het volgende:
ow fijn Nok... Wat denk je...Ik doe maar gelijk weer een regendansje?
Regen..Hagel... En af en toe een flits...quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Juist niet. Maar het kan best zijn dat de regenwolken daarom net jouw kant opgekomen zijn![]()
Ow.. die flits.... niks mis mee. Gewoon een engeltje die jou leuk vindt en een foto van je wil makenquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Regen..Hagel... En af en toe een flits...
U H U Hquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow.. die flits.... niks mis mee. Gewoon een engeltje die jou leuk vindt en een foto van je wil maken![]()
haha.... Hormonen heh?!quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:59 schreef nokwanda het volgende:
Ja..... halloooo.... Vamp.... ik mot jou ook hebbenOndankbaar sujet dat je bent. Stuur ik je fotgraferende engelkes en prachtige grote regendruppels en hagelstenen.... stuur jij het weer terug.
gegeven paard---->bek en zo![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:04 schreef vamperotica het volgende:
[..]
haha.... Hormonen heh?!![]()
Maar als je een leuke vent in de aanbieding hebt die er net zo over denkt als dat engeltje......
Mogen er ook ladingen regen, hagel en sneeuw mee!
Nou ...... Eigenlijk nog lang niet nee!quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben je weer op vrijersvoeten dan?
Op het moment heb ik er geen in de aanbieding.
Maar euh.... mail me maar waar je op valt. er wordt me wel eens gevraagd door aardige heren of ik nog een leuke dame in de aanbieding heb
oeps...Nie gezien....quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:14 schreef nokwanda het volgende:
btw... Vamp..... kijk eens een paar postjes naar boven... DV riep je
Oke.... Hoop dat je t niet erg vindt dat ik ondertussen op mn gemakje even wat ga eten.....quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Niets....ik ben bezig
Ik moet vaart maken nu.
Ik ben bezig dus.
Ik moet vaart maken. De wereld redden van een ondergang
Ik heb machines die ik moet verslaan en nog meer.
Achter de realiteit moet ik vechten.
Mensen worden aangevallen de hele tijd en die dingen moeten weg.
Gekke meid.... geniet nou maar van de rust.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nou ...... Eigenlijk nog lang niet nee!![]()
maar mis wel een paar heerlijke warme armen om me heen....
Hoewel...Kleine warme knuffelarmpjes van geweldige kindjes.......
En t minimannetje is voor t eerst alleen met zn pappie....
En die zijn volgens mij een heleboel schade aanhet inhalen en ik heb al vanaf gisteravond niets gehoord en en en ik wil gemist worden en en en
Hormonen zijn een ramp!
Ga maar lekker je eigen weg hoorquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:25 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oke.... Hoop dat je t niet erg vindt dat ik ondertussen op mn gemakje even wat ga eten.....![]()
whaahaahahahaha.....aan de yoghurt en vanillevla met banaan en een heeeeleboel slagroom zul je bedoelen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:20 schreef vamperotica het volgende:
allemaal aan het oranjebitter?
Ik heb altijd die mazzel met schoenen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:08 schreef vamperotica het volgende:
klinkt geweldig!
quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:21 schreef vamperotica het volgende:
sorry.... wilde niet meteen gaan schreeuwen....
Ik ga eten bij de koningin (mijn moeder) alwaar ik een stevige wolk in mijn koffie krijg en meeeeer dan voldoende voedsel.quote:Op zondag 30 april 2006 09:21 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen
vandaag nog wat leuks op het programma?
Ik ga lekker op de bank bijkomen denk ik
hi hi klinkt lekkerrrrrrrquote:Op zondag 30 april 2006 09:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ga eten bij de koningin (mijn moeder) alwaar ik een stevige wolk in mijn koffie krijg en meeeeer dan voldoende voedsel.![]()
Krijg opeens zo'n meneertjes ( van de boekjes...) beeld van jequote:Op zondag 30 april 2006 09:25 schreef draculettetje het volgende:
[quote]Op zaterdag 29 april 2006 18:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nou ...... Eigenlijk nog lang niet nee!![]()
maar mis wel een paar heerlijke warme armen om me heen....
Hoewel...Kleine warme knuffelarmpjes van geweldige kindjes.......
draakje strekt haar armen heeeeeeel ver uit![]()
misschien wel niet de goede armen hoor maar kon het niet laten
Dat is het middelste pad. Je kiest tussen twee dingen, of je kiest niet! Dan ga je rechtdoor..quote:
Ben ooit eens met zoon in Schotland geweest. Carbesdale castle... is nu een ymca ding en dus goedkoop. Heb zo de hele highlands afgestruind met trein en bus en in herbergen.quote:Op zondag 30 april 2006 10:52 schreef nowchangeher het volgende:
een hele goedemorgen DV en anderen! Hebben jullie nog leuke, interessante vakantietrips die goedkoop zijn? En zeker de moeite waard voor een truther als ik?
Zoals ik al zei...... het is een YMCA nu. Dus dat is stukken goedkoper dan hotels. En ook binnen de YMCA's bestaan verschillende prijsklassen.quote:Op zondag 30 april 2006 11:24 schreef nowchangeher het volgende:
nokje is dat een beetje te betalen?
Ik heb de euroliner bus genomen. Was de allergoedkoopste optie.quote:Op zondag 30 april 2006 11:24 schreef nowchangeher het volgende:
nokje is dat een beetje te betalen? Ik bedoel hoe kom ik daar liftend? Ik neem aan dat ik het vliegtuig zal moeten nemen..??En daarna een auto huren ofzo..ik ga waarschijnlijk in mijn eentje..straks verdwaal ik in de bergen
De grootste fout kan voordelig uitwerken inderdaadquote:Op zondag 30 april 2006 11:23 schreef nowchangeher het volgende:
a mistake can lead to ur advance..ik heb het dan niet over een moord plegen..maar bijv. als je struikelt in je leven! Stel je voor je bent een poppetje en je valt in een diep gat..in het gat zitten duizenden enge monsters..de bedoeling is dan dat je inziet dat je een "fout" hebt gemaakt, maar wat is een fout? Kan deze niet werken in jouw voordeel?Ik ben van mening dat dat heel goed mogelijk is..!
En als je aan het strand wil liggen onder een palmnoom kan dat ook. In PLockton... warme golfstroom.quote:Op zondag 30 april 2006 11:39 schreef nowchangeher het volgende:
thx nokwanda..dit lijkt me wel wat! Is ook idd een stuk goedkoper dan London! Zit je in een yought hostel met anderen op een kamer? Sorry hoor maar ben nog niet zo thuis..met yought hostels..
Of je de kamer deelt ligt aan het hostel en aan de p[rijsklasse. Het is mogelijk om een kamer voor jezelf alleen te krijgen maar dan betaal je daar ook voor.quote:Op zondag 30 april 2006 11:39 schreef nowchangeher het volgende:
thx nokwanda..dit lijkt me wel wat! Is ook idd een stuk goedkoper dan London! Zit je in een yought hostel met anderen op een kamer? Sorry hoor maar ben nog niet zo thuis..met yought hostels..
quote:
Hey... daar ben je weer. Miste je gister al.quote:
Goede morgenquote:
quote:Op zondag 30 april 2006 12:08 schreef nowchangeher het volgende:
DV zoals je misschien hebt gehoord krioelt het in NYC van de ratten s'avonds..de ratten zijn een " plaag" geworden en er wordt nu een school geopend voor rattenvangers..1 paar ratten kan zich multiplien tot 15.000 nakomelingen in een jaar! Beatrix is een bekende rat in NYC..Ze schittert op broadway en loopt van rechts naar links op de armen van beroemde acteurs..ze bijt niet en is wit
Vrijheid zelf is al de grootste illusiequote:Op zondag 30 april 2006 12:32 schreef nowchangeher het volgende:
wat mijn gevoel zegt is het volgende over het woord free dom dv..: het is dom om te zeggen dat je vrij bent in een wereld waar illusies een deken voor je ogen houden..
dat is wat ik ervan kan maken
Nee. Ik bedoel dat vrijheid als concept in deze wereld, in dit fysieke leven een illusie is omdat we allemaal vastzitten aan dogma's, aan opgelegde waarden en normen, verantwoordelijkheden. We zijn het product van ons verleden en daarmee ons heden. Collectief en als individu daarbinnen. Binnen die grenzen kun je je bewegen en in hoeverre we dat doen bepalen we onze vrijheid. Binnen die grenzen.quote:Op zondag 30 april 2006 12:37 schreef nowchangeher het volgende:
wil je zeggen nokwanda? dat jouw vrijheid..een illusie is? Ik bedoel de grensen staan allemaal open hoor..![]()
Utrecht ben ik slechts 1 keer geweestquote:Op zondag 30 april 2006 13:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ben naar utrecht geweest.
Je hebt dan ook nog tevredenheidquote:Op zondag 30 april 2006 13:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel dat vrijheid als concept in deze wereld, in dit fysieke leven een illusie is omdat we allemaal vastzitten aan dogma's, aan opgelegde waarden en normen, verantwoordelijkheden. We zijn het product van ons verleden en daarmee ons heden. Collectief en als individu daarbinnen. Binnen die grenzen kun je je bewegen en in hoeverre we dat doen bepalen we onze vrijheid. Binnen die grenzen.
Ik geef daarmee niet eens een waardeoordeel over wat die vrijheid dan inhoudt, hoor.
Ik constateer enkel.
Ook die.quote:Op zondag 30 april 2006 13:24 schreef nowchangeher het volgende:
je bedoelt de regeringen nokwanda die ons anders doen geloven?
Hey Dis.... ik zag je berichtje vanochtend... maar soms ben ik ook echt afwezig als ik op afwezig sta op msn, hoor. Ik vergeet dat weleens af te sluitenquote:
De gedachte is in me opgekomen maar die had ik van me afgezet.quote:Op zondag 30 april 2006 21:04 schreef displission het volgende:
jullie hadden het vast wel door ofniet?
THX nokwandaquote:Op zondag 30 april 2006 21:07 schreef nokwanda het volgende:
Mooie ava heb je nu trouwens
Ja hoor... het gaat prima met me. Met jou?quote:Op zondag 30 april 2006 21:11 schreef displission het volgende:
nokwanda..ik weet niet meer wat er gisteren was..wilde volgens mij gewoon ff vragen hoe het met je ging..gaat niet slecht toch?
Ach ja, ik maak dat zovaak mee..op MSN begin je tegen iemand te praten zeggen ze gewoon niks terug..ik ben het onderhand wel gewend..De welbekende is: ik ben druk..terwijl ik altijd het tegenovergestelde heb
LOL>> absoluut niet druk dus
Nee hoorquote:Op zondag 30 april 2006 22:11 schreef vamperotica het volgende:
slaapt iedereen al?
Ow cool.... als echte Truth mod spreekt u tot ons terwijl u bent teruggekeerd uit de doodquote:Op zondag 30 april 2006 22:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
En ikben ook weer terug in het land der levenden![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 22:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow cool.... als echte Truth mod spreekt u tot ons terwijl u bent teruggekeerd uit de dood![]()
En de andere mod is een firestarter die gecontroleerd tot ontploffing dient te worden gebracht..... vandaag voor de tweede keer
Staat ook wel leuk he bij zwart? (mijn haarkleur dus)quote:Op zondag 30 april 2006 22:49 schreef senesta het volgende:
Ik vond oranje ook wel fleurig.
Dan heb jij een serie berichten van gister gemistquote:Op zondag 30 april 2006 22:51 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Welnee, is een zeer lieve mod, die weet waar ze over praat, en begrip heeft voor ieder medemens
![]()
Inderdaad vamp, blauw past beter bij mij![]()
idd wel heel erg veel troep.quote:Op zondag 30 april 2006 23:03 schreef senesta het volgende:
Zo druk? Ja dat is altijd wel een nadeel inderdaad.
Hier was het ook wel druk maar over het algemeen kon ik nog aardig gewoon doorlopen, al was er wel veel echte troep dit jaar en de prijzen vond ik ook extreem soms.
Owwwww.... wat een talent.... geeft ie ook cursussen?quote:Op zondag 30 april 2006 23:13 schreef senesta het volgende:
Mijn oudste is nu 8 en heeft zelf ook wel oog voor goedkope autootjes en dergelijke, we grappen wel eens dat we hem beter dagobert hadden kunnen noemen.
Hij probeert zelfs al af te dingen![]()
Veeeeeel te druk ja...En idd prijzen waar ze zich in de winkel nog voor schamen.quote:Op zondag 30 april 2006 23:03 schreef senesta het volgende:
Zo druk? Ja dat is altijd wel een nadeel inderdaad.
Hier was het ook wel druk maar over het algemeen kon ik nog aardig gewoon doorlopen, al was er wel veel echte troep dit jaar en de prijzen vond ik ook extreem soms.
Prima. Alleen schijnt het zonnetje volop maar is het ijskoud.quote:Op maandag 1 mei 2006 08:45 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen! Ga ook koffie zetten
Alles goed Nok?
Mooi zoquote:Op maandag 1 mei 2006 09:34 schreef draculettetje het volgende:
mogguh allemaal
ik ben alweer gebadderd en gebubbeld!
en nu zit ik te wachten tot de taxi zometeen komt
en dan nog even fysio....
dan weer klaar
Morgenquote:Op maandag 1 mei 2006 09:34 schreef draculettetje het volgende:
mogguh allemaal
dan weer klaar
Preciesquote:Op maandag 1 mei 2006 09:38 schreef Dromenvanger het volgende:
En niet boos en kwaad worden. En niet bang zijn
quote:Op maandag 1 mei 2006 09:34 schreef draculettetje het volgende:
mogguh allemaal
dan weer klaar
quote:Op maandag 1 mei 2006 09:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja droompje alles is goed.. met jou dan??
mogge nokjepokjevlokjesokje
mogge marietje
Weet ikquote:Op maandag 1 mei 2006 09:44 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
PreciesHeb jij helemaal niet nodig
![]()
leuk is anders natuurlijk! want zeer doet het echt wel, alleen het is voor het goede doelquote:Op maandag 1 mei 2006 09:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
MorgenVind je het verveldend om naar d fysio te gaan of juist niet? Doet de behandeling zeer of voel je je daarna juist beter?
Succes iig![]()
wise you are my young padawanquote:Op maandag 1 mei 2006 09:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Fear leads to anger.
Anger leads to hate
Hate leads to the darkside
oei, dat zal wel helemaal een pijnlijke toestand zijnquote:Op maandag 1 mei 2006 09:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
leuk is anders natuurlijk! want zeer doet het echt wel, alleen het is voor het goede doel
dus dan moet je gewoon even doorbijten en weet ik waar ik het voor doe,
dus denk ik elke keer maar kom maar op!
Met die nieuwe behandeling die ze nu toepassen gaat juist alles om vooral door die pijngrens heen te gaan.....
De betekenis van Beltane-> de gemeenschap van God en Godin, het heilig huwelijk, het einde van de winter. (kort samengevat dan het)quote:Op maandag 1 mei 2006 09:11 schreef nokwanda het volgende:
Het was gisteravond Beltane
Men vond dat er toch iets anders te vieren moest zijn rond de tijd van de oude feestdagen. Dus..... pasen en de dag van de arbeid om het christelijkegedoe te vervangen.
maar eigenlijk Beltane dus.
En dan vraag ik me af wat er voor die tijd gevierd werd als alles dan toch een vervanging van iets anders is. Wat is nou de precieze oorsprong van die datum?
quote:Op maandag 1 mei 2006 09:57 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
De betekenis van Beltane-> de gemeenschap van God en Godin, het heilig huwelijk, het einde van de winter. (kort samengevat dan het)
Morge allemaal![]()
quote:
zeker de s500 van 50cent :pquote:Op maandag 1 mei 2006 10:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wil ook niet boos worden, want dan word ik woest. En als ik woest word dan gaat het helemaal fout
In balans blijven dus ook is belangrijk. Die film heeft best gelijk op een aantal opzichten. Zo zijn meer films met wijsheden erin
Net geschoren en fris nuTijd voor koffie nu.
Nog 11 dagen en vakantie-geld plus loon![]()
Net op MTV een mooie mercedes gezien, echt een super bak!!!
Het type weet ik niet helemaal. In ieder geval een super sport-wagen was hetquote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 10:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het type weet ik niet helemaal. In ieder geval een super sport-wagen was het
Volgens mij het duurste type mercedes.
Er was zo'n meid die mocht in dure wagens rijden. Ook in een ferrari en nog meer. En toen mocht ze gewoon vol rijden in die bakken.
Dat weet ik. Maar voor de mens bedacht dat er een god en een godin moest zijn..... Voor Beltane dus.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:57 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
De betekenis van Beltane-> de gemeenschap van God en Godin, het heilig huwelijk, het einde van de winter. (kort samengevat dan het)
Morge allemaal![]()
Mooie karquote:
Is dit wat je bedoelt of wil je nog verder terug?quote:Op maandag 1 mei 2006 10:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar voor de mens bedacht dat er een god en een godin moest zijn..... Voor Beltane dus.
Aangezien alles een vervanging of een sym,bool voor iets anders moest zijn...
Okay..... einde van de winter. Maar hoe werd dat gezien en vormgegeven voor die god godin/Beltane?
Door alle volksverhuizingen zijn ook hier hele volksstammen verloren gegaan en de vroegste kennis die wij lijken te hebben om dat op te herleiden is Beltane en alle niet keltische varianten daarvan.
Maar hey.... voor dat zo was waren er ook hele volksstammen met andere ideeen wss.
Die lijkt er al meer opquote:Op maandag 1 mei 2006 10:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[afbeelding]
dan was het waarschijnlijk een Mercedes SLK!
deze heeft een maat van me ook. heb hem wel eens geleend toen hij op vakantie was![]()
hehe die jij op tv hebt gezien is een Bugarti Veyronquote:Op maandag 1 mei 2006 10:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Die lijkt er al meer op
Zo ongeveer maar dan was de achterkant van de wagen lager. Het leek echt een duivelse bak bijna op tv.
Deze is al duivels maar die op tv was een graad erger.
In de auto-week zag ik een staan van bijna 1 miljoen euro. Daar leek die dus op.
Niet om er een schep bovenop te willen doen, maar zo zag die op tv uit.
Die op de foto wil ik hebben
Die ene op tv is voor de extreem rijke mensen.
Mooie wagens van mercedes![]()
Oh Lord would you buy me a Mercedes Benz!!!!
Om even een mededeling te doen. Ik merk verandering in the force weer. Ik noem het maar the force-field. Maar het kan ook het gezamelijke bewustzijn zijn, of de gezamelijk kracht die we hebben. Ik merk steeds dat die kracht toeneemt en afneemt steeds.
Force-field is dan een stoere benaming![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 10:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe die jij op tv hebt gezien is een Bugarti Veyron
[afbeelding]
1001 Paarden krachten onder de kap. topsnelheid van 400 KM/H
dikke auto ja... en duivels![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 10:43 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Is dit wat je bedoelt of wil je nog verder terug?
http://www.circewicca.nl/jaar/05.html
quote:Op maandag 1 mei 2006 10:57 schreef Lilith-Wicca het volgende:
http://www.spechtspeciaal.com/images/FietsPicnic14.jpg
Deze is ook heftig![]()
je hebt me zwaar aan het twijfelen gebracht... maar ik ga toch vooor de veyron..quote:Op maandag 1 mei 2006 10:57 schreef Lilith-Wicca het volgende:
http://www.spechtspeciaal.com/images/FietsPicnic14.jpg
Deze is ook heftig![]()
Zal best lukken als het bij jou een slado isquote:Op maandag 1 mei 2006 11:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je hebt me zwaar aan het twijfelen gebracht... maar ik ga toch vooor de veyron..
nu nog een paar 000000 na me slado fixenzodat ik hem kan betalen en er in kan rijden
staat in mijn agendaquote:Op maandag 1 mei 2006 11:19 schreef nokwanda het volgende:
Hey mensen..... voor ik de volgende keer weer aan de schilder ga... herinner me er dan aan om mijn haar te bedekken.
Ik heb nu nog oranje verf spatjes in mijn haar.
Het voelt aan als een bos stro en ik krijg dat er nooit mee ruit. Ik moet ze geloof ik knippen met een verfbrander![]()
Is toch stoerquote:Op maandag 1 mei 2006 11:19 schreef nokwanda het volgende:
Hey mensen..... voor ik de volgende keer weer aan de schilder ga... herinner me er dan aan om mijn haar te bedekken.
Ik heb nu nog oranje verf spatjes in mijn haar.
Het voelt aan als een bos stro en ik krijg dat er nooit mee ruit. Ik moet ze geloof ik knippen met een verfbrander![]()
???quote:Op maandag 1 mei 2006 11:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Toetsenbord is schoon nu
Alleen is het een duits toetsenbord.
Daar is de y de z en daar is de z de y
dank voor de linkquote:Op maandag 1 mei 2006 11:38 schreef draculettetje het volgende:
[quote]Op maandag 1 mei 2006 09:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
oei, dat zal wel helemaal een pijnlijke toestand zijnWat houdt die behandeling precies in?
/quote]
zo weer terug.....
http://www.pmc-roosendaal.nl/content_78.asp
nogal een laptekst maar vooral het onderste deel nr 4 is gedeeltelijk van toepassing.
okeequote:Op maandag 1 mei 2006 11:53 schreef vamperotica het volgende:
Mn zoessie.....
En ze weet zelf wel waarom!![]()
* vamperotica mompelt iets over DNA enzo.....
quote:
Heb je het er nog niet uit gekregen?quote:Op maandag 1 mei 2006 11:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ze had ook Oranjelokje kunnen bedoelen
quote:
Ben inderdaad gedeeltelijk hiermee begonnen, bij de fysio wordt er nu inderdaad weinig rekening mee gehouden, maar uiteindelijk heeft iedereen een (pijn)grens en daar wordt wel rekening meegehouden! Maar ja dan zit je al aan het plafond....quote:Op maandag 1 mei 2006 11:46 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dank voor de linkIk heb nu alleen even stukje 4 gelezen over die nieuwe behandelmethode maar ik ga het helemaal lezen.
Vooral deze zinnen vielen me op:
'In Nederland behandelden de artsen tot nu toe eerst de pijn en bleven 'binnen de pijngrens van de patiënt'. Pas daarna begonnen bewegingsoefeningen van armen en benen. Maar het blijkt vele malen effectiever om eerst de aangetaste ledematen te bewegen. "Zonder rekening te houden met de pijn. Een kwestie van durven." '
Dus jij bent al met deze nieuwe methode bezig?
respect![]()
Ik hoop heel erg dat het bij jou ook zoveel beter wordt![]()
'
qwertzquote:
als het maar werkt! Maar ik vind het sowieso dapper dat je deze behandeling aangaat.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ben inderdaad gedeeltelijk hiermee begonnen, bij de fysio wordt er nu inderdaad weinig rekening mee gehouden, maar uiteindelijk heeft iedereen een (pijn)grens en daar wordt wel rekening meegehouden! Maar ja dan zit je al aan het plafond....
Je krijgt dan huiswerk mee voor thuis en die is minder heftig......
en uiteraard gewoon je pijnmedicatie......
Ik zeg niks....quote:Op maandag 1 mei 2006 11:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ze had ook Oranjelokje kunnen bedoelen
Goed hoor!quote:Op maandag 1 mei 2006 11:56 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
okeezoessies onder mekaar enzo
![]()
Hoe ist met jou en het buikie?
dus ik moet een boksbal meenenmen tegen die tijdquote:Op maandag 1 mei 2006 12:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Goed hoor!
Begin er alleen een beetje genoeg van te krijgen....
Buikje begint een beetje beurs getrapt aan te voelen....
Sta er niet van te kijken als er straks een minimonster met bokshandschoenen uit komt!
Is alweer van een paar weken geleden. n de druppeltjes zijn minuscuul klein.Maar ik voel ze wel. Die krijg ik er met terpetine niet meer uit nu. Had ik dan moeten doen toen de verf nog zacht was maar toen had ik het niet in de gaten.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:58 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Heb je het er nog niet uit gekregen?![]()
als er niet zoveel inzit zou ik gewoon een doekje met terpentine pakken ofzo!
dan moet het gewoon slijtenquote:Op maandag 1 mei 2006 13:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is alweer van een paar weken geleden. n de druppeltjes zijn minuscuul klein.Maar ik voel ze wel. Die krijg ik er met terpetine niet meer uit nu. Had ik dan moeten doen toen de verf nog zacht was maar toen had ik het niet in de gaten.
Dan ga ik nu mijn kleurrijke hoofdje maar es bedekkenquote:
ach nog even en dan is het alweer 5 mei.....quote:Op maandag 1 mei 2006 15:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan ga ik nu mijn kleurrijke hoofdje maar es bedekken
Dat was gisteren toch?quote:Op maandag 1 mei 2006 16:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach nog even en dan is het alweer 5 mei.....
dan kan je weer met oranje haar over straat![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach nog even en dan is het alweer 5 mei.....
dan kan je weer met oranje haar over straat![]()
Kijk op de datum van je post.... vandaag is 1mei. 5 mei is bevrijdingsdag.....vrijdag dus.quote:
Wie weet krijgen we er dit jaar een mooie dag in mei bijquote:
Op 5 Mei met oranje haren over straat?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kijk op de datum van je post.... vandaag is 1mei. 5 mei is bevrijdingsdag.....vrijdag dus.
quote:Op maandag 1 mei 2006 18:48 schreef gaai het volgende:
Als je écht graag wilt kan je gewoon elke dag met oranje haren over straat![]()
verkapte tvp, anders mis ik deze hele ouwehoer....en dát kan tuulk niet
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:34 schreef senesta het volgende:
Oke, ik heb eigenlijk geen zin om er een topic over te openen maar weet één van jullie wat I-Tjing of zoiets is?
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:34 schreef displission het volgende:
barra..ik heb een puist op mijn neus..dat is meestal een teken dat er wat staat te gebeuren..nou ja puist..een rode vlek..die verlopig niet weg gaat..de vorige keer toen ik hem had kwam ik in de andere demensie..dus misschien kan het nog minder vervelend voor je worden dan dat je denkt..
Advies: niet teveel slapen
Je kan ze werpen.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:48 schreef senesta het volgende:
Maar wat doe je met die muntjes dan? (ze zijn wel mooi!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |