dit gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:19 schreef niet_links het volgende:
Het stond in de telegraaf van vandaag. Sorry dat ik de bron niet heb vermeld. Ik schrok hier een beetje van, dit was namelijk waar ik bang voor ben. Ok ze krijgen het er NU nog niet door maar je weet maar nooit. Straks moeten wij de vrijheden inleveren in eigen land.
Is de enige krant die ik gratis kan lezen in het zonnige Thailand, nog online via mn oude werkgever. Maar ik geloof dus wel wat ze schrijven.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Telegraafnieuws weer hoor.![]()
Lees toch een fatsoenlijke krant.
Ach, als je in Thailand zit, zit je in ieder geval beter dan in Nederland. Ik kom binnenkort ook naar Azië, wel niet naar Thailand, maar tochquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:43 schreef niet_links het volgende:
[..]
Is de enige krant die ik gratis kan lezen in het zonnige Thailand, nog online via mn oude werkgever. Maar ik geloof dus wel wat ze schrijven.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 08:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
En hoeveel Moslims wonen er in Zweden? Geloof dat dat er niet al te veel zijn, dus zou ik me om dat gewauwel al helemaal niet druk maken.![]()
Eng he, een democratisch systeem.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:02 schreef __Saviour__ het volgende:
en dit is dus precies waarom het gevaarlijk is dat die moslims in aantal toenemen.
Je mag pleiten voor een niet-democratisch systeem. Dan heb je als democratie pech als er steun is voor zo'n niet-democratisch systeem. Immers, het niet-democratische systeem is dan gekozen via het democratische systeem.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:06 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
wat die moslims in zweden willen is niet bepaald democratisch te noemen.
Als die zogenaamde democratie leidt tot invoering van hun achterlijke ideeën, is dat eng ja.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:05 schreef Mutant01 het volgende:
Eng he, een democratisch systeem.
Ja, dan moet je maar een dictatoriaal systeem aanhangen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als die zogenaamde democratie leidt tot invoering van hun achterlijke ideeën, is dat eng ja.
Volgens mij ben jij in de war met de Shariaquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:16 schreef DaveHarris het volgende:
Moslims moeten natuurlijk het recht hebben om hun godsdienst vrijuit te beleven. Dus mocht dit echt zo zijn en ook door gaan dan wil ik hier ook graag aparte wetten voor moslims. Bijvoorbeeld het afhakken van de handjes van moslimkindjes die een rolletje drop stelen en de doodstraf voor afvallige islamieten. Vrijheid van godsdienst boven alles.
in ieder geval mogen dit soort dwaze ideeën nooit uitgevoerd worden. het is volkomen achterlijk.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:15 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, dan moet je maar een dictatoriaal systeem aanhangen.
Alles kan je worden opgedwongen via een democratisch systeem, als er maar genoeg aanhang is. Ik vind bepaalde ideeen van de huidige Nederlandse regering bijvoorbeeld ook dom en achterlijk. Toch moet ik mij eraan houdenquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
in ieder geval mogen dit soort dwaze ideeën nooit uitgevoerd worden. het is volkomen achterlijk.
die moslims willen hun onderonwikkelde cultuur en opvatting nog meer opdringen aan het westen.
Overigens gelden deze wetten dan alleen voor moslimsquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
in ieder geval mogen dit soort dwaze ideeën nooit uitgevoerd worden. het is volkomen achterlijk.
die moslims willen hun onderontwikkelde cultuur en opvattingen nog meer opdringen aan het westen.
Ik bedoel aparte wetgeving voor moslims in z`n algemeen, en dan niet alleen privileges maar ook het strafrecht. Kan niet zo zijn dat een paar leuke puntjes eruit gepakt worden zoals geen rente betalen maar dat de wreedheden buiten schot blijven. Als deze moslims echt voor een soort apartheid zijn laat ze dan maar creperen onder hun eigen regeltjes.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij in de war met de Sharia![]()
Woei! Apartheid is goed!quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Overigens gelden deze wetten dan alleen voor moslims![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |