Volgens mij kan je er wel veel geld voor vragen, toch?quote:
Er staan gewoon 6 paupers op die foto.quote:Op zondag 30 april 2006 12:24 schreef Nudie het volgende:
Mijn excuses, van deze kijkhoek is het niet goed zichtbaar. De 18jarige persoon links met de uni-sex bril en het halve regenwoud wat te pronken zat uit zijn halfopenstaande roze polo valt bij mij in die catagorie. Maar dat komt voornamelijk door zijn sterke persoonlijkheid die het nog duidelijker naar voren brengt als zijn uiterlijk.
vooral hij met die rood-witte truiquote:Op zondag 30 april 2006 12:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Er staan gewoon 6 paupers op die foto.
Nee, een echte onoplosbare puzzel. Het is een gefotosoepte afbeelding van tientallen Dalmatiërs, de stukjes zijn allemaal gelijk van vorm en dubbelzijdigquote:
Dat zijn geen paupers of breezah's. Het zijn gewoonweg kakkersquote:Op zondag 30 april 2006 12:24 schreef Nudie het volgende:
Mijn excuses, van deze kijkhoek is het niet goed zichtbaar. De 18jarige persoon links met de uni-sex bril en het halve regenwoud wat te pronken zat uit zijn halfopenstaande roze polo valt bij mij in die catagorie. Maar dat komt voornamelijk door zijn sterke persoonlijkheid die het nog duidelijker naar voren brengt als zijn uiterlijk.
Goeie deal!!quote:Op maandag 1 mei 2006 21:30 schreef ricost het volgende:
Atari Jaguar in nieuwstaat met hampeltje cartridges voor 1,50 euro :p
Bij die turk op de hoek bij de AH zeker?quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 11:02 schreef Nudie het volgende:
[afbeelding]
Een Rollator a 12,50 die perfect diende als bier-transport-middel. Héérlijk touren met 2 heineken-zelf-tap-vaatjes en wat 6packjes erop, iedereen ging opzij en niemand hoefde te sjouwen zaalig. Wel hordes met mensen weg moeten sturen die bier probeerde te kopen/jatten.
Foto's volgen![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Die gast achter die rollator ziet er echt uit alsof hij zo'n ding nodig heeft!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |