De nieuwe single 'Dani California':quote:01. Dani California
02. Snow (Hey Oh)
03. Charlie
04. Stadium Arcadium
05. Hump de Bump
06. She's Only 18
07. Slow Cheetah
08. Torture Me
09. Strip My Mind
10. Especially in Michigan
11. Warlocks
12. C'mon Girl
13. Wet Sand
14. Hey
01. Desecration Smile
02. Tell Me Baby
03. Hard to Concentrate
04. 21st Century
05. She Looks to Me
06. Readymade
07. If
08. Make You Feel Better
09. Animal Bar
10. So Much I
11. Storm in a Teacup
12. We Believe
13. Turn It Again
14. Death of a Martian
Nice, weet je toevallig hoelaat ong.?quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:06 schreef Shogo het volgende:
Overigens wordt er een concert op zondagavond uitgezonden op de BBC. Het is wel een nieuw optreden maar ik weet niet precies om welke het gaat, maar goed nieuwe nummertjes!
Je bedoet dat ze in Top of th Pops komen???quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:06 schreef Shogo het volgende:
Overigens wordt er een concert op zondagavond uitgezonden op de BBC. Het is wel een nieuw optreden maar ik weet niet precies om welke het gaat, maar goed nieuwe nummertjes!
In mei... maar wanneer precies weet ik ook niet...quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:10 schreef JosD. het volgende:
Wanneer komt dat album eigenlijk uit?
Ja het is vanavond een TotP special die erop komt. Dacht eerst een concert.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:06 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Je bedoet dat ze in Top of th Pops komen???![]()
Thx, ik dacht laten we er eens iets van maken.quote:Op zondag 30 april 2006 14:07 schreef _Flea_ het volgende:
Goeie OP!
Het hele album staat al op internet maar ik wacht wel tot vrijdag om de cd in volle glorie te luisteren.quote:Op zondag 30 april 2006 15:33 schreef Dezz het volgende:
Die stukjes van die nummers klinken lekker zeg
Dat doe ik ook, jammer dat ik vrijdag tot 5 uur stage moet lopen. Misschien kan ik de cd in de pauze bemachtigenquote:Op zondag 30 april 2006 16:07 schreef Shogo het volgende:
[..]
Het hele album staat al op internet maar ik wacht wel tot vrijdag om de cd in volle glorie te luisteren.![]()
Daar, ergens in de vertequote:Op zondag 30 april 2006 16:39 schreef baNEEL het volgende:
Hoow, de cd al op internet? Waar dan?!
Junge, Shogo zegt het tochquote:
quote:Op zondag 30 april 2006 16:07 schreef Shogo het volgende:
[..]
Het hele album staat al op internet maar ik wacht wel tot vrijdag om de cd in volle glorie te luisteren.![]()
Gohquote:
Is vanavond op BBC2 om 20.00, ToftP, Red Hot Chili Peppers specialquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:46 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Nice, weet je toevallig hoelaat ong.?
Helaas links mogen hier niet neergezet worden.quote:Op zondag 30 april 2006 16:39 schreef baNEEL het volgende:
Hoow, de cd al op internet? Waar dan?!
de welbekende torrentsites..quote:Op zondag 30 april 2006 16:57 schreef Shogo het volgende:
[..]
Helaas links mogen hier niet neergezet worden.
Ik had Snow nog niet gehoord, maar wow!quote:Op zondag 30 april 2006 20:40 schreef Elusive het volgende:
nu op BBC2, rhcp concert @ totp
Yep klopt! Superfilm.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:32 schreef Darklight het volgende:
Dat nummer luister ik ook nu
Die sig komt toch uit Donnie Darko? Vette film
mja, dat had ik ook met BTW in het begin, waarzijn die riffs en funks, later vind ik bv minor thing en venice queen een van de beste nummers van het albumquote:Op maandag 1 mei 2006 17:38 schreef S_T_W het volgende:
1e indruk is niet best, voorspelbare melodietjes.. ik hoop dat ie nog groeit
Ze moesten dat deuntje eigenlijk maar één keer doen op het einde, en dan langer....quote:Op maandag 1 mei 2006 19:45 schreef Cool_Runner het volgende:
2e helft van "charlie" . heerlijk!
mja, maar ik vind de teksten nu niet echt geweldig, niet dat RHCP echt in teksten uitblinken maar ik ben ook deze keer niet echt onder de indruk.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:58 schreef Klingon het volgende:
Vind 'm errug lekker! Veel variatie, heerlijke solo's... dikke plaat!
Wat is dat voor onzin? Je kunt toch afwisselen?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:21 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Vinden jullie trouwens 2 cd's niet wat veel? Ik weet nu al dat ik niet aan die tweede cd toe kom.
Absoluut!quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Stelletje zeikers hier zeg... 2 cd's niet wat veel wehehehe
wees nou es een x tevreden.... klagen klagen klagen
elke cd van wie dan ook heeft mindere nummers..
maarre ik heb al vaker gehad bij de peppers dat je t een paar keer moest luisteren
en t steeds beter werd....
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:07 schreef Foxke het volgende:
Oooh, zo met dat mooie weer lekker de peppers luisteren, echte goed weer muziek![]()
![]()
ok even nuanceren.....quote:
Hijs gekwetst.quote:Date: Tues, May 2
Subject:
From: "Michael Balzary"
To: members@redhotchilipeppers.com
when i woke up this morning
i was was confronted with the news that our record has been leaked to
the internet
it does not come out til may 9 but now it has leaked
and not that i know alot about this kind of thing
but i guess now it is possible to down load it for free if you want
well
that's not very nice
if you down load it now off one of these file sharing sites
you will be getting a pale imitation of the record
it will be of the poor sound quality of the technique they used to
get it on there
and that will break my heart
it will break john frusciante's heart
it will break anthony kiedis's heart
and it will break the heart of chad smith
yes, we worked for a year and a half to make the epic record of our
lives
and it is sad to me for the business reasons of course
i think we are selling something really cool and we put all we had
into it, 28 songs, 2 hours of the best that we can offer
and i think it is a fair deal for everyone
and for people to just steal a poor sound quality version of it for free
because some asshole stole it and put it on the internet
is sad to me
but, equitable business reasons aside
the thing that really bums me out is
we worked so hard, and so thoughtfully, all of us, for so long
to make this record sound as warm and full from top to bottom
as was possible
we spent day and night for a year making sure every little sound was
just right
that they were all put together in the most beautiful way we could
we did not leave a stone unturned in doing that work
i can not put in words how much this record, stadium arcadium, means
to us
how sacred the sound of it is to us
and how many sleepless nights and hardworking days we all had
thinking about how to make it be the best sounding thing we could
and now, for someone to take it and put it out there with this poor
sound quality
it is a painful pill for us to swallow
let me tell you
this bums all of us out
and i know that, as sensitive as john frusciante is about sound
the idea of anyone getting and hearing this thing that way
will devastate him
for people to not hear the work the way we meant it to be
will really hurt him deep inside
and all of us will hurt
yes, it is stealing from us, and that is lame
everyone has to live with their own conscience on that one
let it be your guide
but to take a version that has been defiled sound wise
a version in which some idiot has taken our year and a half of soul
baring work and pissed all over it
that will break our hearts
sincerely,
flea
jah hij ziet weer wat geld aan zijn neus voorbij gaan.. jammer voor hem.. de argumenten slaan evenwel nergens op.. lekker blijven downloaden dusquote:
haha, deze week staat er in het Belgische weekblad Humo een artikel met drie RHCP, waarin Flea zei dat ze eerst 38 nummers hadden, netjes verdeelt over 2 cd's met elk 16 nummers..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:58 schreef woeeiiii het volgende:
Hij mag wel gebruik gaan maken van leestekens en hoofdletters zeg
dit lijkt wel geschreven door een 12 jarige.
quote:
quote:that's not very nice
Yeah rightquote:it will be of the poor sound quality of the technique they used to
get it on there
Ja vind je dat gek ofzoquote:
256 kbps.. Stereo?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:51 schreef Dezz het volgende:
[..]
Ja vind je dat gek ofzo
Je kunt toch ook gewoon horen dat de geluidskwaliteit van de gelekte versie gewoon totally crap is! Als je een legale cd koopt dan hoor je veel meer nuance verschil en geluidsdiepte in de nummers.
Het gaat hen echt niet om de poen die ze nu mislopen (zeker John Frusciante niet), maar gewoon om het principe. Ze weten toch wel dat miljoenen mensen hun album zeker zullen kopen.
Trouwens, ik luister het album nu ook gewoon op de pc hoor, niets mis mee, maar ik ga vrijdag wel gewoon de echte cd halen (zoals het hoort)
Denk dat ik dat ook maar doe. Ik vind em echt tofquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:51 schreef Dezz het volgende:
Trouwens, ik luister het album nu ook gewoon op de pc hoor, niets mis mee, maar ik ga vrijdag wel gewoon de echte cd halen (zoals het hoort)
Dat zegt niet genoeg over de geluidskwaliteitquote:
Ah, jij wel... Waar haal je uit dat ik dat niet doe? Ik heb hier alles van de Peppers, en Frusciante orgineel liggen en ik ben vrijdag de eerste die het album orgineel zal halen..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:51 schreef Dezz het volgende:
Het was ook niet op je persoonlijk gerichtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:55 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Ah, jij wel... Waar haal je uit dat ik dat niet doe? Ik heb hier alles van de Peppers, en Frusciante orgineel liggen en ik ben vrijdag de eerste die het album orgineel zal halen..
Maar goed, dat neemt dus niet weg dat het een tamelijke onnozele lap tekst is van Flea.
Ga zo door Janquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:55 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Ah, jij wel... Waar haal je uit dat ik dat niet doe? Ik heb hier alles van de Peppers, en Frusciante orgineel liggen en ik ben vrijdag de eerste die het album orgineel zal halen..
Maar goed, dat neemt dus niet weg dat het een tamelijke onnozele lap tekst is van Flea.
mja, niet echt vernieuwende nummers vind ik... Charlie, Stadium Arcadium en Slow Cheetah vind ik trouwens erg leuk.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:15 schreef _dirkjan_ het volgende:
zit nu in de eerste luisterbeurt, klinkt allemaal wel goed, maar het is geen nieuwe californication... misschien moet het allemaal nog groeien maar het klinkt nu als meer van hetzelfde
Hey ooooh, listen what I saaaay ooohquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:15 schreef _dirkjan_ het volgende:
zit nu in de eerste luisterbeurt, klinkt allemaal wel goed, maar het is geen nieuwe californication... misschien moet het allemaal nog groeien maar het klinkt nu als meer van hetzelfde
staan wel een paar prachtige nummes op.. warlocks, snow, nog wel meer maar ik moet het nog eens rustig luisteren![]()
Ach, veel te rustigquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:59 schreef _dirkjan_ het volgende:
"if" klinkt goed!!!
torture mequote:Op woensdag 3 mei 2006 00:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Ach, veel te rustig
Doe mij maar Torture Me, She's Only 18 of Tell Me Baby
Die trompet wordt ook nog eens door Flea bespeeldquote:Op woensdag 3 mei 2006 08:47 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
[..]
torture me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geweldig nummer. Trompetten
Verder ook een erg goeie cd trouwens. Deze ga ik zéker kopen.
Maar ja toen waren ze wel dik 25 jaar jonger hè... ze worden wat makker.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:58 schreef Hoolaa het volgende:
Ik vind het album en klein beetje pussy. Die echte funk rock van Blood Sugar Sex is er nogal uitgesleten. Beetje jammer want dat was echt hun meesterwerk.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:30 schreef tuktak het volgende:
Ach als ze een nieuwe Blood Sugar Sex dan had men weer geroepen dat het een Blood Sugar Sex ripoff was. en dan was het weer niet goed geweest.
Ik vind het juist stoer van ze dat ze hun eigen muziek maken, hun eigen ding. De laatste cd's zijn gewoon de evolutie van de band en hun muziek.
Stadium Arcadium is misschien niet een pakkende plaat geworden, maar als je een dubbelalbum uitbrengt kan dat ook moeilijk de bedoeling zijn...
Ik vind zo'n dubbelalbum absoluut niet verkeerd, deze dubbelaar is gewoon ideaal om gewoon lekker aan te hebben staan terwijl je andere dingen aan het doen bent. Een heerlijk luisteralbum met af en toe een track waardoor je even ophoud met waar je mee bezig was, en een momentje alleen naar het nummer luisterd.
Ik zal wel de enige zijn, maar ik vind de laatste albums vanaf californication juist een stuk lekkerder, dan de albums ervoor.
Je kan niet jong genoeg beginnen..quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:09 schreef fiekster het volgende:
ik moet gewoon geld gaan verdienen... MOET het nieuwe album hebben... !!
tijdje terug californication geleend van me broer... verslaafd... meteen zoveel mogelijk nummers gedownload (niet doorvertellen hea) en nu adem ik RHCP
oke beetje overdreven... maar het is mijn doel al hun CDs te kopen ... ja ik heb niet echt veel geld te besteden dus het is wel een doel te noemen
www.cdwow.nl kun je al beginnen met goedkoop wat cd's te bestellen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:09 schreef fiekster het volgende:
tijdje terug californication geleend van me broer... verslaafd... meteen zoveel mogelijk nummers gedownload (niet doorvertellen hea) en nu adem ik RHCP
oke beetje overdreven... maar het is mijn doel al hun CDs te kopen ... ja ik heb niet echt veel geld te besteden dus het is wel een doel te noemen
Goed bezig! Als ik jou was zou ik dan ook meteen alle cd's van John Frusciante kopenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:09 schreef fiekster het volgende:
Waar heb je dit gelezen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:42 schreef _Flea_ het volgende:
Nu gaat het gerucht dat Anthony verspreid heeft, dat de uitgelekte cd een demo cd is. Vandaar dat ze zeggen dat de kwaliteit zo laag is.
Anderen zeggen dat het niet zo kan zijn omdat iemand op Gibraltar de cd gewoon gekocht heeft en op het net heeft gezet.
Nee je wilt hem kopenquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:05 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Wauw, net ff Charlie en Hard to Concentrate geluisterd, klinkt erg leuk! Wil alleen nog niet het hele album downloaden..
Charlie vind ik een van de mindere nummers, Hard to concentrate gaat wel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:05 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Wauw, net ff Charlie en Hard to Concentrate geluisterd, klinkt erg leuk! Wil alleen nog niet het hele album downloaden..
Ligt eraan he iedereen heeft een eigen smaak muziekquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Charlie vind ik een van de mindere nummers, Hard to concentrate gaat wel.
Je hebt dus niet eens de beste eruit gepakt
Naja 25¤ voor een dubbel-cd van een meesterlijke band vind ik niet veel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:59 schreef crossover het volgende:
Jammer dat ie nog zo duur isik zou graag zien dat de cd's allemaal een tientje kosten.
Nu is dit wel een dubbelcd maar toch.
Hij is zelfs ¤19,99 bij de FRS. Dat betaalde ik 4 jaar geleden voor By The Way alleen...quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:02 schreef this-is-life het volgende:
[..]
Naja 25¤ voor een dubbel-cd van een meesterlijke band vind ik niet veel.
¤19,95 bij de MusicStorequote:Op donderdag 4 mei 2006 13:02 schreef this-is-life het volgende:
[..]
Naja 25¤ voor een dubbel-cd van een meesterlijke band vind ik niet veel.
Neefje, heb hem al bij de FRS gereserveerd zag net dat hij daar ook maar 19,99 wasquote:
ik luister ze random door elkaar dus ik zou niet weten welkequote:Op donderdag 4 mei 2006 19:49 schreef JeroenV het volgende:
Hebben jullie al een voorkeur voor een cd? Ik vind cd 2 denk ik wat beter dan de eerste.
Niet gekocht, broertje werkt in cd-winkel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:03 schreef muhammad_ali het volgende:
Waar heb je de cd gekocht als ik vragen mag? Ik wil em ook
Echt een oldskool peppers nummerquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:24 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was die dit echt een topnummer vond.![]()
![]()
Tsja, maar normaal vind ik de oldskool Peppers nummers toch wat minder dan de nieuwe.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:12 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Echt een oldskool peppers nummer
Dit staat er op Plato.nlquote:The Limited Edition 8-panel digipak contains 2 cd’s and a DVD. It’s a 3D-image shadow box containing a 28-page plus cover booklet containing lyrics and band photos. Bottom of box has compartments that hold various "toys" including a velvet bag containing 3 small marbles and a "shooter" marble, a wooden spinning top with four interchangeable "art" toppers, notes from each member of the band, and a fake matchbook that is really a miniature notepad."
"DVD includes the Dani California video, track by track interviews with the band plus The Making Of the Dani California video."
Kost beetje veel...quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:39 schreef muhammad_ali het volgende:
Het gaat 79,99 kosten bij Plato.
Ik kan het helaas niet meer aanpassen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:30 schreef JeroenV het volgende:
Red Hot Chili Peppers #6
Het vorige topic. Misschien iets om in de OP te zetten...?
OMG nee tochquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:13 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Tsja, maar normaal vind ik de oldskool Peppers nummers toch wat minder dan de nieuwe.
Het is maar net waar je mee opgegroeid bent..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:04 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
OMG nee toch![]()
Jij bent zo'n cultuur barbaar![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:21 schreef Dick-Schaffa het volgende:
ik zag ze live bij een totp concert in england en wat een onge-interesseerde bende us dat geworden. miljoen vangen voor een festival optreden en dan een beetje in jezelf gekeerd je riedeltjes afwerken
En dat is 25 jaar oud?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:21 schreef Dick-Schaffa het volgende:
ik zag ze live bij een totp concert in england en wat een onge-interesseerde bende us dat geworden. miljoen vangen voor een festival optreden en dan een beetje in jezelf gekeerd je riedeltjes afwerken
alles uit de top 100 toch? Maar goed, daar staat die nog niet in..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geweldige CD!
Weet iemand of deze ¤ 9.99 is bij de MediaMarkt?
Gaat hem zo denk halen, zit nog steeds te twijfelen limited edition gewone editie...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:48 schreef _Flea_ het volgende:
Heeft iemand 'm al gekocht?
LE is 80 euro bij de FRS. Afzetters. Heb 'm in Amerika besteld en is een stuk goedkoper incl shipping.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:59 schreef Shogo het volgende:
[..]
Gaat hem zo denk halen, zit nog steeds te twijfelen limited edition gewone editie...
LOL. Je bent de eerste waarvan ik dat hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:16 schreef Ringhio het volgende:
Ben niet zo heel erg kapot van de nieuwe cd, voor wat ik gehoord heb..
Ja idd.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:11 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
LE is 80 euro bij de FRS. Afzetters. Heb 'm in Amerika besteld en is een stuk goedkoper incl shipping.
Jammer dan kopen minder mensen het albumquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:29 schreef _Flea_ het volgende:
Schijnt alweer een nieuwe versie het net te staan met een hogere kwaliteit.
ik heb het album vandaag bij van leest gekocht voor 19.99. bij de free record shop was ie ook 19.99.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net gekocht bij MM Rotterdam Alexandrium voor ¤ 14,99!
Vet album
geld teveel? ik zag 'm liggen voor 80 euro... zelfs Hansi van de platenzaak vond 'm veel te duur.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:00 schreef SlaggY het volgende:
Woehoe, ik heb net de Limited Special Edition gehaald.![]()
yeps, in Zwolle 14 euro bij MM, in Groningen dus waarschijnlijk ookquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:11 schreef ErikN het volgende:
ehm dus hij is al te koop??? weet toevallig of ie ook in groningen al te koop is? het liefst bij de media markt (is lekker dichtbij)
Zou je een foto willen maken ofzo? Ik ben wel benieuwd hoe hij in het echt er uit zietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:33 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Ik heb ook de limited edition gehaald, heb em bij de FRS gekocht, maar wel achterlijk duur eigenlijk... Bij Music Store issie nog een tientje duurder!
Is het het geld waard?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:33 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Ik heb ook de limited edition gehaald, heb em bij de FRS gekocht, maar wel achterlijk duur eigenlijk... Bij Music Store issie nog een tientje duurder!
Je hebt het album 1 keer geluisterd? Dan kun je dus nog echt geen fatsoenlijk onderbouwde mening gevenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:53 schreef renz0r het volgende:
Album net voor het eerst geluisterd op mn ipodje liggend in het zonnetje. Na driekwart luisteren gestopt, want het werd me teveel en te eentonig. Het is zeker goed, alleen gewoon teveel van het goede, eens wordt het gewoon eentonig.
Ze hadden ze op één cd moeten houden zoals dirkjan zegt. Dan blijft het leuk luisterbaar ipv dan je 2 cds moet luisteren met constant hetzelfde.
Een 6.5 a 7 als cijfer met dani california als beste nr.
Dat dacht ik ook te zien op een reclame van MTV. Maar het is nergens meer terug te vinden.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:14 schreef SanyaN het volgende:
vanavcht om 12uur een concert van de peppers op mtv geloof ik.
Het is geloof ik ook op MTV2quote:Op zondag 7 mei 2006 21:04 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook te zien op een reclame van MTV. Maar het is nergens meer terug te vinden.
Hoezo nergens terug te vinden het staat met koeienletters op de site.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:04 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook te zien op een reclame van MTV. Maar het is nergens meer terug te vinden.
Verrek ja! Dalijk dus om 00.00 op MTV!quote:Op zondag 7 mei 2006 22:36 schreef Shogo het volgende:
[..]
Hoezo nergens terug te vinden het staat met koeienletters op de site.
meesterlijk!! is vandaag dan een herhaling of deel 2, heb gisteren gemist...quote:Op zondag 7 mei 2006 22:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Verrek ja! Dalijk dus om 00.00 op MTV!
En 8 mei om 22.45.
Daar blijf ik nog even voor wakker![]()
16 euro is niet zo veel voor een album toch?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:57 schreef _Flea_ het volgende:
en daar durven ze zoveel voor te vragen?
80 euro voor die limited edition wel.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:02 schreef Silven het volgende:
[..]
16 euro is niet zo veel voor een album toch?
Tjah, maar ik betaal er maar 16 voorquote:Op maandag 8 mei 2006 18:27 schreef crossover het volgende:
Klopt, maar 20 euro zoals bij de Van Leest vind ik wel veel. Zelfs voor een dubbelalbum.
knikkers? geen tol?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:04 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Hier een paar foto's van de LE box en inhoud,
Natuurlijk zitten de CD's + Dvd's er ook nog in, heb hier alleen geen foto van gemaakt.
[afbeelding]
4 tekeningetjes
4 knikkers![]()
en een klein kladblokje
Mijn box is van binnen ook een beetje stuk, die 4 'stukjes' waar je de cd moet tussen leggen zijn helemaal verbogen. Maar buitenkant is gelukkig helemaal in ordequote:Op maandag 8 mei 2006 17:04 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Zijn er trouwens nog meer mensen die de box hebben?
Die van mij heeft namelijk een paar kleine beschadegingen, hebben meer mensen hier last van?
Daaraan zag ik het ook, de lyricsboekjes in mijn John Frusciante cd's hebben hetzelfde handschriftquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:57 schreef Ik_ben_lief het volgende:
@ Dezz, kheb geen id van wie welk blaadje is, maar aant handschrift te zien, zou je best gelijk kunnen hebben
Daar heb je opzich wel gelijk in... maar verder vind ik toch eigenlijk wel elk nummer goedquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:46 schreef jm5 het volgende:
Desecration Smile en Tell me baby vond ik aanvankelijk goed, maar gingen (net als Dani California) heel snel vervelen..
Mijn favoriet aswell.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:41 schreef Tomhoog het volgende:
Snow is wereld nummer
Charlie, Hump de Bump, Hard to Concentrate en Slow Cheetah zijn mijn favo'squote:Op woensdag 10 mei 2006 22:37 schreef The6thgate het volgende:
jaaa ik heb Stadium Arcadium ook. hijs leuk
zitten natuurlijk wel een aantal nummers tussen waarvan k denk, mja das niet echt wat, maar het grootste gedeelte klinkt me echt erg goed in de oren
Snow , she's only 18 en especially in michigan vind k echt super bijvoorbeeld, maar zo kan ik ook nog wel een tijdje doorgaan
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:55 schreef SuperBosch het volgende:
Zo, ik heb het origineel ook weer binnen.
Alleen past dat ding niet in mijn cd-rekjes.!
Goh, en heb je daar ook een reden voor? of wou je gewoon even een statement dumpen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:24 schreef user5150 het volgende:
Ik vind cd Jupiter beter dan Mars
Dat is ook meteen het enige moment op de cds dat ik denk van ja, dat klinkt goed. Verder is het een grote eenheidsworst: meneer Frusciante knalt 4 willekeurige akkoorden uit zijn gitaar, herhaalt die honderd keer, Flea speelt er een leuk basriedeltje onder, Chad ondersteunt het geheel met zijn trommels en Anthony zingt er een vlak en voorspelbaar melodietje overheen. Nog een solootje van John, niet heel bijzonder, en het liedje is af. En dat dan 28 nrs lang.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:29 schreef this-is-life het volgende:
Ik vind de laatste minuut van wet sand helemaal geweldig als ik dat hoor ga ik echt helemaal los!
Ik vond het boek eerlijk gezegd een beetje eentonig. Weer een periode van drugsgebruik, weer een nieuwe vriendin, weer de nieuwe liefde van zijn leven, weer opnieuw beginnen. Na een tijdje vond ik het best saai worden. Maar opzich is het wel grappig om te lezen, al denk ik dat sommige verhalen wel erg overdreven zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:25 schreef Eikelpiercing het volgende:
Ik heb hem nu ook, maar ik begrijp het niet helemaal wat je zegt hoor. Zelf heb ik dus alleen BSSM en Stadium Arcadium maar ik vind deze ook goedMisschien de generatiekloof
Iemand het boek Scar Tissue van Anthony Kiedis al gelezen trouwens? Ik vind dat best wel leuk, spijtig van de slechte Nederlandse vertaling... Als je hem vindt in het Engels, koop hem in het Engels! Als je die mogelijkheid niet hebt, kan je hem vast en zeker ook in het Nederlands lezen want het is toch wel een tof boek voor een Peppersfan
Turn it again wat een vet nummer, en wat een vette solo van John!quote:Op woensdag 10 mei 2006 11:59 schreef K-jozz het volgende:
Maar ik heb nu Turn it again er voor en dat is ook een prachtig nummer (laatste 2 minuten John Frusciante unleashed!!) terwijl het nummer me eerder niet opviel.
Ik heb nu ook een kras op de hoes.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:58 schreef K-jozz het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook last van. Bij mijn eerste poging de cd in het rek te stoppen is er een mooie kras op de achterkant van mijn hoesje gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |