quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel voor de mensen in mijn nabije omgeving.!
Mensen op school moesten eens weten dat ik de Grote Bupatih ben!
duld moet met een t erachter, ik weet het zeker, ik ben meesterquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was meer een opmerking in de trant van:
"Hmmm, daar heb je me."
Ik duld niet eens competitie.
Weleens, je begon over "roepie roepie"... daar werd ik helgaar niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaja.Maar dat heeft toch niks te maken met dat ik jou wel of niet aan lachen wist te maken?
Whehe, wat een dom wicht is dat toch!quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
duld moet met een t erachter, ik weet het zeker, ik ben meester!
Wel een lekker wichtquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe, wat een dom wicht is dat toch!
Jij hebt het liever over Boepie Boepie?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Weleens, je begon over "roepie roepie"... daar werd ik helgaar niet vrolijk van.![]()
Ohwwwwww.... ben jij dat!quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel voor de mensen in mijn nabije omgeving.!
Mensen op school moesten eens weten dat ik de Grote Bupatih ben!
Ja, dat soort reacties krijg je dan.quote:
Doe mij ze alledrie maarquote:
Daar zijn we snel over uitgepraat, denk ik zo...quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij hebt het liever over Boepie Boepie? [afbeelding]
Laten we het praatgedeelte maar meteen overslaan, ja!quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Daar zijn we snel over uitgepraat, denk ik zo...
Het went wel Buupje... het went, na verloop van tijd...quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat soort reacties krijg je dan.
En ik heb al genoeg fans.Het moet niet gekker worden.
Dat is wellicht een goed idee, om te gaan slapen...quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laten we het praatgedeelte maar meteen overslaan, ja!![]()
Je spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het went wel Buupje... het went, na verloop van tijd...
Heb je dat nou tegen mij?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:19 schreef Bupatih het volgende:! Ik zie nu pas jouw site + foto's!
Wat een leuke foto's, zeg!
Ik zie voor de rest niemand anders in dit topic reageren, dus ja.quote:
Welles, je ziet Svensational over het hoofd...quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zie voor de rest niemand anders in dit topic reageren, dus ja.[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:21 schreef Bupatih het volgende:
Ja, oké, Sven...maar die heeft geen site + mooie foto's.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Lieverd schat... het lijkt er op dat je me nog niet helemaal kent...
Ja, dat krijg je als 'ie in mijn schaduw staat.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welles, je ziet Svensational over het hoofd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |