quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel voor de mensen in mijn nabije omgeving.!
Mensen op school moesten eens weten dat ik de Grote Bupatih ben!
duld moet met een t erachter, ik weet het zeker, ik ben meesterquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was meer een opmerking in de trant van:
"Hmmm, daar heb je me."
Ik duld niet eens competitie.
Weleens, je begon over "roepie roepie"... daar werd ik helgaar niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaja.Maar dat heeft toch niks te maken met dat ik jou wel of niet aan lachen wist te maken?
Whehe, wat een dom wicht is dat toch!quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
duld moet met een t erachter, ik weet het zeker, ik ben meester!
Wel een lekker wichtquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe, wat een dom wicht is dat toch!
Jij hebt het liever over Boepie Boepie?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Weleens, je begon over "roepie roepie"... daar werd ik helgaar niet vrolijk van.![]()
Ohwwwwww.... ben jij dat!quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel voor de mensen in mijn nabije omgeving.!
Mensen op school moesten eens weten dat ik de Grote Bupatih ben!
Ja, dat soort reacties krijg je dan.quote:
Doe mij ze alledrie maarquote:
Daar zijn we snel over uitgepraat, denk ik zo...quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij hebt het liever over Boepie Boepie? [afbeelding]
Laten we het praatgedeelte maar meteen overslaan, ja!quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Daar zijn we snel over uitgepraat, denk ik zo...
Het went wel Buupje... het went, na verloop van tijd...quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat soort reacties krijg je dan.
En ik heb al genoeg fans.Het moet niet gekker worden.
Dat is wellicht een goed idee, om te gaan slapen...quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laten we het praatgedeelte maar meteen overslaan, ja!![]()
Je spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het went wel Buupje... het went, na verloop van tijd...
Heb je dat nou tegen mij?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:19 schreef Bupatih het volgende:! Ik zie nu pas jouw site + foto's!
Wat een leuke foto's, zeg!
Ik zie voor de rest niemand anders in dit topic reageren, dus ja.quote:
Welles, je ziet Svensational over het hoofd...quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zie voor de rest niemand anders in dit topic reageren, dus ja.[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:21 schreef Bupatih het volgende:
Ja, oké, Sven...maar die heeft geen site + mooie foto's.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Lieverd schat... het lijkt er op dat je me nog niet helemaal kent...
Ja, dat krijg je als 'ie in mijn schaduw staat.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welles, je ziet Svensational over het hoofd...
Je noemde me lieverd.quote:
Dan verbrand ik tenminste niet zo snelquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als 'ie in mijn schaduw staat.
Ben je zo dik?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als 'ie in mijn schaduw staat.
Bleekscheet!quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan verbrand ik tenminste niet zo snel!
Nee, maar wel zó belangrijk dat de zon bang is om achter mij te schijnen.quote:
http://www.svensational.tk/quote:
Wat dacht je van 'The Fuck' dan? Voor alle gevallen waar STFU geroepen wordtquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:09 schreef Bupatih het volgende:
Ik had ooit bedacht dat ik een kloon wilde aanmaken met de username 'iedereen'. Leuk voor topictitels enzo...
Maar iemand anders had die naam al geregistreerd.Maar niet voor grapjes enzo!
Dus door jou is het zo'n kutweer?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, maar wel zó belangrijk dat de zon bang is om achter mij te schijnen.
Nee, want ik ben (jammer genoeg) niet overal, dus er zijn nog genoeg plekken waar de zon van mij mag schijnen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dus door jou is het zo'n kutweer?
Dan is het handig om te weten waar jij zo ongeveer woont...quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, want ik ben (jammer genoeg) niet overal, dus er zijn nog genoeg plekken waar de zon van mij mag schijnen.
Ik woon in ieders hart, A-E. Dat staat toch netjes in mijn profiel vermeld?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan is het handig om te weten waar jij zo ongeveer woont...
Bupausieh?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:43 schreef Svensational het volgende:
Over een aantal jaar woont Bupatih in Rome, ik denk dat hij de nieuwe paus wordt.
Profielen kijk ik bijna nooit...quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik woon in ieders hart, A-E. Dat staat toch netjes in mijn profiel vermeld?
Die van mij is de moeite waard. Evenals mijn fotoboek.quote:
En mijn 'homepage'.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die van mij is de moeite waard. Evenals mijn fotoboek.
Daar ging ik dan ook niet voor!quote:
Met A-E en Sven?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar ging ik dan ook niet voor!
Ik ging voor het triootje.![]()
Ik heb het zojuist allemaal vluchtig bekeken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die van mij is de moeite waard. Evenals mijn fotoboek.
Iedereen, zoals hij eerder al zei...quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist allemaal vluchtig bekeken.
al ben ik er nog geen steek wijzer van geworden over wie Buupje is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |