quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel voor de mensen in mijn nabije omgeving.!
Mensen op school moesten eens weten dat ik de Grote Bupatih ben!
duld moet met een t erachter, ik weet het zeker, ik ben meesterquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was meer een opmerking in de trant van:
"Hmmm, daar heb je me."
Ik duld niet eens competitie.
Weleens, je begon over "roepie roepie"... daar werd ik helgaar niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaja.Maar dat heeft toch niks te maken met dat ik jou wel of niet aan lachen wist te maken?
Whehe, wat een dom wicht is dat toch!quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
duld moet met een t erachter, ik weet het zeker, ik ben meester!
Wel een lekker wichtquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe, wat een dom wicht is dat toch!
Jij hebt het liever over Boepie Boepie?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Weleens, je begon over "roepie roepie"... daar werd ik helgaar niet vrolijk van.![]()
Ohwwwwww.... ben jij dat!quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel voor de mensen in mijn nabije omgeving.!
Mensen op school moesten eens weten dat ik de Grote Bupatih ben!
Ja, dat soort reacties krijg je dan.quote:
Doe mij ze alledrie maarquote:
Daar zijn we snel over uitgepraat, denk ik zo...quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij hebt het liever over Boepie Boepie? [afbeelding]
Laten we het praatgedeelte maar meteen overslaan, ja!quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Daar zijn we snel over uitgepraat, denk ik zo...
Het went wel Buupje... het went, na verloop van tijd...quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat soort reacties krijg je dan.
En ik heb al genoeg fans.Het moet niet gekker worden.
Dat is wellicht een goed idee, om te gaan slapen...quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laten we het praatgedeelte maar meteen overslaan, ja!![]()
Je spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het went wel Buupje... het went, na verloop van tijd...
Heb je dat nou tegen mij?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:19 schreef Bupatih het volgende:! Ik zie nu pas jouw site + foto's!
Wat een leuke foto's, zeg!
Ik zie voor de rest niemand anders in dit topic reageren, dus ja.quote:
Welles, je ziet Svensational over het hoofd...quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zie voor de rest niemand anders in dit topic reageren, dus ja.[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:21 schreef Bupatih het volgende:
Ja, oké, Sven...maar die heeft geen site + mooie foto's.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Lieverd schat... het lijkt er op dat je me nog niet helemaal kent...
Ja, dat krijg je als 'ie in mijn schaduw staat.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welles, je ziet Svensational over het hoofd...
Je noemde me lieverd.quote:
Dan verbrand ik tenminste niet zo snelquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als 'ie in mijn schaduw staat.
Ben je zo dik?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als 'ie in mijn schaduw staat.
Bleekscheet!quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan verbrand ik tenminste niet zo snel!
Nee, maar wel zó belangrijk dat de zon bang is om achter mij te schijnen.quote:
http://www.svensational.tk/quote:
Wat dacht je van 'The Fuck' dan? Voor alle gevallen waar STFU geroepen wordtquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:09 schreef Bupatih het volgende:
Ik had ooit bedacht dat ik een kloon wilde aanmaken met de username 'iedereen'. Leuk voor topictitels enzo...
Maar iemand anders had die naam al geregistreerd.Maar niet voor grapjes enzo!
Dus door jou is het zo'n kutweer?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, maar wel zó belangrijk dat de zon bang is om achter mij te schijnen.
Nee, want ik ben (jammer genoeg) niet overal, dus er zijn nog genoeg plekken waar de zon van mij mag schijnen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dus door jou is het zo'n kutweer?
Dan is het handig om te weten waar jij zo ongeveer woont...quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, want ik ben (jammer genoeg) niet overal, dus er zijn nog genoeg plekken waar de zon van mij mag schijnen.
Ik woon in ieders hart, A-E. Dat staat toch netjes in mijn profiel vermeld?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan is het handig om te weten waar jij zo ongeveer woont...
Bupausieh?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:43 schreef Svensational het volgende:
Over een aantal jaar woont Bupatih in Rome, ik denk dat hij de nieuwe paus wordt.
Profielen kijk ik bijna nooit...quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik woon in ieders hart, A-E. Dat staat toch netjes in mijn profiel vermeld?
Die van mij is de moeite waard. Evenals mijn fotoboek.quote:
En mijn 'homepage'.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die van mij is de moeite waard. Evenals mijn fotoboek.
Daar ging ik dan ook niet voor!quote:
Met A-E en Sven?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar ging ik dan ook niet voor!
Ik ging voor het triootje.![]()
Ik heb het zojuist allemaal vluchtig bekeken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die van mij is de moeite waard. Evenals mijn fotoboek.
Iedereen, zoals hij eerder al zei...quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist allemaal vluchtig bekeken.
al ben ik er nog geen steek wijzer van geworden over wie Buupje is
Het is ook moeilijk om een correct beeld van mij te kunnen vormen middels wat informatie uit mijn profiel en fotoboek.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist allemaal vluchtig bekeken.
al ben ik er nog geen steek wijzer van geworden over wie Buupje is
Nou ja, oké...Sven laten we wel achterwege.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
Daar heb ik ook nog inbreng in he, dus ehh... neen!
Leef je niet in ieders hart danquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:58 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik ga geen échte informatie in mijn profiel zetten...via de mail kan er altijd wat gevraagd worden, natuurlijk.(Mits het op originele wijze gebeurt
)
Leuk, een trio in je eentjequote:Op vrijdag 28 april 2006 23:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, oké...Sven laten we wel achterwege.
Jawel! Maar ik zeg van niet, omdat anders mensen mij gaan opzoeken enzo! En dat wil ik voorkomen. Maar de goede mensen weten dat ik wél in ieders hart leef! Snap je?quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Leef je niet in ieders hart dan?
Door met je in deze topicreeks te posten, leer ik je vanzelf wel een beetje kennen, al is het tussen de regeltjes door.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk om een correct beeld van mij te kunnen vormen middels wat informatie uit mijn profiel en fotoboek.!
Maar ik ga geen échte informatie in mijn profiel zetten...via de mail kan er altijd wat gevraagd worden, natuurlijk.(Mits het op originele wijze gebeurt
)
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Door met je in deze topicreeks te posten, leer ik je vanzelf wel een beetje kennen, al is het tussen de regeltjes door.
Lijk jij op Jim Carrey?quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, oké...Sven laten we wel achterwege.
Qua karakter? Humor? Uiterlijk?quote:
Lieverd schat.... of je nou wel, of niet serieus bent... een verkeerd beeld krijg ik niet van je zolang ik op mijn eigen gevoel en kennis afga.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Ware het niet dat ik niet altijd even serieus op iets inga, waardoor je misschien een verkeerd beeld van mij gaat krijgen.![]()
Maar misschien hoort dat wel bij mij.
Ja, maar dat beeld van jou over mij kan best wel eens niet stroken met de waarheid.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Lieverd schat.... of je nou wel, of niet serieus bent... een verkeerd beeld krijg ik niet van je zolang ik op mijn eigen gevoel en kennis afga.
Lijk je op Jim Carrey qua karakter en in hoeverre?quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Qua karakter? Humor? Uiterlijk?
Ach...ik kan zo nu en dan wel eens grapjes maken en wat flexibele dingen met mijn gezicht.
Dat is jouw risico Buupje, niet de mijne....quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar dat beeld van jou over mij kan best wel eens niet stroken met de waarheid.
Ik ben onvoorspelbaar, hoor.
Mwoah. Zo goed ken ik JC's karakter niet, maar ik denk het wel. Een beetje dan. Al denk ik dat JC iemand is die het leven juist wél serieus neemt...quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Lijk je op Jim Carrey qua karakter en in hoeverre?
Lijk je op Jim Carrey qua humor en in hoeverre?
Lijk je op Jim Carrey qua uiterlijk en in hoeverre?
Och, ik zit er niet zo mee, denk ik.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is jouw risico Buupje, niet de mijne....
Als ik ergens niet van hou, dan is het voorspelbaarheid, dus nu scoor je.
Volgens mij is Jim in het dagelijkse leven lang niet altijd zo'n vrolijke jongen als hij in films vaak doet vermoeden... (wat vaak het geval is bij komieken)quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwoah. Zo goed ken ik JC's karakter niet, maar ik denk het wel. Een beetje dan. Al denk ik dat JC iemand is die het leven juist wél serieus neemt...
Ik hou ook wel van zijn humor, maar vooral van zijn mimiek.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:11 schreef Bupatih het volgende:
Ja, dat denk (maar vooral hóóp) ik wel. Nou ja, hopen...ik probeer natuurlijk wel altijd origineel te blijven.Maar hij heeft een leuke soort humor waar ik wel wat mee heb.
Zien zien!quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:11 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb een donkerder tintje. Ook ben ik niet zo lenig als hij. Maar ik kan behoorlijk gek kijken / gekke bekken trekken.
Kortzichtigheid is een gruwel... echter is dat het probleem van kortzichtigen, zij zitten er mee opgescheept.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och, ik zit er niet zo mee, denk ik.
Ik ben op FOK! al vaak genoeg mensen tegengekomen die een totaal ander (lees:verkeerd) beeld van mij hebben. Tsja, kortzichtigheid, enzo...
quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och, ik zit er niet zo mee, denk ik.
Ik ben op FOK! al vaak genoeg mensen tegengekomen die een totaal ander (lees:verkeerd) beeld van mij hebben. Tsja, kortzichtigheid, enzo...
Oeh!
Scoren?We doen toch niet aan competitie, hè?
![]()
Ja, dat zegt 'men' altijd, hè!quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
Volgens mij is Jim in het dagelijkse leven lang niet altijd zo'n vrolijke jongen als hij in films vaak doet vermoeden... (wat vaak het geval is bij komieken)
Zijn mimiek is echt geniaal!quote:Ik hou ook wel van zijn humor, maar vooral van zijn mimiek.
quote:Zien zien!
quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Kortzichtigheid is een gruwel... echter is dat het probleem van kortzichtigen, zij zitten er mee opgescheept.
Best zielig denk ik dan en des te rijker voel ik me bedeeld met mijn ruimdenkendheid.
I like some fun.quote:Geen competitie en niets te scoren, this is fun en geen sport.
Wellicht een carriere in drama's dan maar?quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat zegt 'men' altijd, hè!
Kut, daar gaat mijn carrière als komiek!![]()
[..]
Zijn mimiek is echt geniaal!
[..]!
D'r hebben een tijdje wat foto's in mijn fotoboek gestaan waarop ik verschillende smileys én Zoolander nadeed.
Uhhh! No points please, that means zero points.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]Punt voor jou. (
)
Ik heb ook een hekel aan kortzichtigheid.
[..]
I like some fun.
He, bah! Nee!quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wellicht een carriere in drama's dan maar?
http://www.imdb.com/title/tt0196229/quote:Wat is een Zoolander?
Ja, ik merkte ook al dat ik het weer over punten had.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
Uhhh! No points please, that means zero points.
Zie...we komen er wel.quote:I know you do... zo goed ken ik je nu al.
Lijk je opquote:Op zaterdag 29 april 2006 00:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
He, bah! Nee!
Nee joh, het wordt toch gewoon comedy, hoor!
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0196229/
http://www.flabber.nl/archief/015956.php
En de imitatie waar het om ging:
[afbeelding]
Qua wat?quote:
Ja, euh...niet hier enzoquote:Zien, zien!
Geen punt.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ik merkte ook al dat ik het weer over punten had.(Vandaar die
tussen haakjes)
[..]
Zie...we komen er wel.
Whehe!quote:
Wáár we terechtkomen? Hmmm, wie zal het weten?quote:Vast wel.... ooit... alleen de vraag zal blijven; waar?
Qua uitstraling, qua charisma?quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Qua wat?
[/herhalingspost]
[..]
Ja, euh...niet hier enzo![]()
Mwoah, dat denk ik niet.quote:
Is goed! Ik zie je zo!quote:Bij het derde boompje in het vierde steegje danmaar?
Bupatih.quote:
Waarschijnlijk niemand...quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe!!!
[..]
Wáár we terechtkomen? Hmmm, wie zal het weten?
Een Amerikaanse acteur uit Zoolander.quote:
Zou hij willen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een Amerikaanse acteur uit Zoolander.
Waarheen leidt de weg...?quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niemand...
En dat is toch juist heerlijk Buupje, het is onvoorspelbaar.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwoah, dat denk ik niet.!
Ik ben ook niet zo'n grote fan van Hans Teeuwen!
Zoals Dagonet het mooi verwoordde: HT is de meest ondergewaardeerde en tegelijk overgewaardeerde cabaretier.
Ofzo.
[..]
Is goed! Ik zie je zo!
Je lijkt daarop op Alberto...quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bupatih.
Maar hij is zó erg verkleind, onduidelijk gemaakt en 'verpixeld' dat je wel een verkeerd beeld van mij moet krijgen.
Je bent het er dus niet mee eens?quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohw.
Evengoed is dat jouw/jullie mening waar jij/jullie recht op heb(t)/ben.
Oeh, spannend wat me dan te wachten staat.quote:Dan zal ik onder lantarenpaal gaan staan, dan zie je met mij het licht.
Ofwel jij, ofwel Buupje jokt....quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een Amerikaanse acteur uit Zoolander.
Ten eerste: het is Albertóóóóóó?quote:
Buupje jokt nooit.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ofwel jij, ofwel Buupje jokt....
Immer het verkeerde pad op, wat uiteindelijk zal leiden tot de juiste weg.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarheen leidt de weg...?
Dat is zo! Gewoon rustig afwachten, dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |