In het geheel niet nee.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bent het er dus niet mee eens?Vertel, vertel...
[..]
Oeh, spannend wat me dan te wachten staat.
Jouw denkvermogen inschattende vermoed ik dat jij dondersgoed weet dat ik die tweede optie bedoel.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ten eerste: het is Albertóóóóóó?
Die?
Of de park checkende Alberto?
Het was voor herhaling vatbaar, je bent denk ik wel door mijn strenge selectieprocedure heen Buupje.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:40 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik ga nu richting mijn tv en daarna richting mijn bedje.
Het was gezellig.![]()
Jij was hier net nog, dus door jou voel ik me niet in de steek gelaten.quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:21 schreef DaMart het volgende:
Dat vroeg ik me ook al af...
al hoor ik zelf eigenlijk niet online te zijn op dit tijdstip
Lekker gegamed?quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:27 schreef DaMart het volgende:
Omdat ik meestal voor deze tijd naar bed ga. Alleen is de visite nu net pas vertrokken, en wil ik nog even iets achter de computer afmaken.
.... Oops.quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:30 schreef DaMart het volgende:
Nou ja... ik werd gewoon verslagen door iemand die dit spel voor de eerste keer speelde...
Maar goed, het was wel gezellig en het is gewoon een heel melig spel, dus ik heb me prima vermaakt!
Ik zou me binnen enkele minuten al gewonnen geven.... ik ben namelijk niet zo'n game-freak.quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:38 schreef DaMart het volgende:
Zeker... ik herinner me trouwens de eerste en enige keer dat ik Kolonisten van Catan heb gespeeld. Ik kende het spel niet, maar had het best snel door. De persoon met wie ik het speelde vertelde dat ze eigenlijk altijd won... dat haar beste vriendin er ook goed in was, en ze soms potjes van uren speelden. Ze was meteen uitgespeeld toen ik binnen drie kwartier gewonnen had
De Wees Optimistisch Weken ?quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik zou me binnen enkele minuten al gewonnen geven.... ik ben namelijk niet zo'n game-freak.
Mijn uk van 12 daarintegen is wel een echte game-freak, die zit nu helemaal hooked aan WoW.
Hij komt weleens op fok, maar dan is het in TTK, TRU of WFL.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freestyle
quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hij komt weleens op fok, maar dan is het in TTK, TRU of WFL.Mijn gamescollectie is ook heel beperkt hoor... dus ik herken niet alle afkortingen. Het leek alleen zo mooi op die van het nieuwe forum hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen ik ineens WoW in de actieve topiclijst zag verschijnen, schrok ik me ongans omdat ik dacht dat het een speciaal subforum was voor Word of Warcraft.quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn gamescollectie is ook heel beperkt hoor... dus ik herken niet alle afkortingen. Het leek alleen zo mooi op die van het nieuwe forum hier.![]()
Dat zou ik ook kunnen doen, ik ben namelijk heel selectief op fok en klik maar zelden een topic uit de ATL aan... maar toch vind ik het dan een gemis eea uit mijn actieve topiclijst te veranderen... ik vind de ATL zo leuk om telkens te refreshen en dan weer die hele lijst veranderd te zien.quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:57 schreef DaMart het volgende:
Ik heb een behoorlijke waslijst aan fora uit mijn AT gehaald... allemaal fora waar ik toch niet post.
Dat is inderdaad efficient en dat is iets wat ik bepaald niet ben.quote:Op zaterdag 29 april 2006 02:02 schreef DaMart het volgende:
Ik ben meer voor efficiëntie. Ik wil in één oogopslag kunnen zien of er topics tussen staan die ik wil lezen en mogelijk in reageren.
Ik ga nu trouwens erg ongezellig doen, want mijn ogen vallen bijna dicht.
Alvast welterusten voor straks!
Feestvieren en nu dus beroerd opgestaanquote:Op zaterdag 29 april 2006 01:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
Waar zijn een Dootje en een broedert en een Irriboontje en een LV aka know as LordVoldermot en een Isaatje en een Erikje en een Claudia en een Lienekien en nog vele anderen met hen in deze "Oranjenacht" ?
Dat was de grap.quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik bedoel; er zijn er veel, denk ik: oranje paraplu's.
Oh, DO-2 toch! En 't is nog maar zo vroeg!quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mij herken je overigens aan de oranje paraplubak.
Ik zie op tv dat het organiserend Oranjecomité hard gespaard heeft voor Honig-shirtjes.quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:36 schreef DaMart het volgende:
Ik heb zin om even lekker recalcitrant te doen! In tegenstelling tot de rest van de week, trek ik gewoon geen oranje kleding aan...
Ik ben Christiaan, ik kom hier posten, omdat appel.quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wie ben je? Wat kom je hier doen? En waarom doe je het niet elders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |