Ik ben blij dat het uiteindelijk wel gewoon gaat zoals jullie willen! Dan slaap je toch een stuk beter vannacht!quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:33 schreef Tally het volgende:
Zo... Ook weer geregeld..
De zaak even een bezoekje gebracht..
En nu kan het allemaal wel wat we willen
Stom hoor.. Moestie man daar gister allemaal zo moeilijk over doen
quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:33 schreef Tally het volgende:
gelukkig maarquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:33 schreef Tally het volgende:
Zenuwen? Welke zenuwenquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:55 schreef Beaker het volgende:
Crook is vannacht vertrokken naar Frankrijk en nou zit ik me stierlijk te vervelen![]()
![]()
Kaarten zijn inmiddels bij iedereen aangekomen en we hebben erg leuke complimenten gahad!
Het aftellen gaat hier nu ook wel een beetje beginnen
Tally, hoe gaat het met de zenuwen? Volgens mij zijn er nog 3 voor ons voordat wij gaan trouwen![]()
Dank je wel wYPPY..quote:
Nog gefeliciteerd Mw J.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:32 schreef YPPY het volgende:
Het was keigaaf!Mijn schoonouders hadden het trappenhuis versierd en bloemen geregeld en in het restaurant stond er ineens een megataart met lagen. Van mijn moeder en zijn ouders.
We konden mooi tussen de buien door van het stadhuis naar het restaurant. Succes van de dag was wel dat de helft van de bezoekers een parkeerbon kreeg.
Ondanks de afspraken bij het gemeentehuis en meters lint. Maar dat is allemaal opgelost door de ambtenaar.
![]()
Nou nee, maar dat is juist het mooie, van de 6 cadeaus die al gegeven zijn (en dan tel ik dus de Bijenkorf-lijst niet mee), zijn er 4 echt fantastisch, eentje is wel bruikbaar en van een weet ik het niet zoquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:23 schreef leonieke het volgende:
Dat is goed nieuws iamredleader![]()
Cadeaus van een huwelijkslijst die toegekomen zijn?
Yppy Getrouwdquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:32 schreef YPPY het volgende:
Het was keigaaf!Mijn schoonouders hadden het trappenhuis versierd en bloemen geregeld en in het restaurant stond er ineens een megataart met lagen. Van mijn moeder en zijn ouders.
We konden mooi tussen de buien door van het stadhuis naar het restaurant. Succes van de dag was wel dat de helft van de bezoekers een parkeerbon kreeg.
Ondanks de afspraken bij het gemeentehuis en meters lint. Maar dat is allemaal opgelost door de ambtenaar.
![]()
Ik kan het me helemaal voorstellen.quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 06:57 schreef Troel het volgende:
Tally, je zal wel niet zo gek zijn dit nog te lezen (alhoewel ik je ervoor aanzie).
Het ziet er nog een beetje wolkig uit, maar achter de wolken zie ik de zon al voor je schijnen.
Heeel, heeeel veel plezier, geluk en een gigantisch mooie dag gewenst
Ja ik doe mn best!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:45 schreef YPPY het volgende:
Ga eens trouwen jij!
Geen idee of er foto's online komen, we gaan nu eerst op huwelijksreis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |