Dank u welquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:17 schreef Beaker het volgende:
Leoniekeik wist helemaal niet dat jullie ook gaan trouwen
van harte
Er komen twee huwelijkenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:25 schreef Beaker het volgende:
dat is inderdaad pas kort geleden! Hebben jullie alles al geregeld ivm de korte tijd die jullie nog hebben?
Vertel vertel
Is dat gebruikelijk in Belgie dat je burgerlijk huwelijk en het huwelijk voor de kerk zover uit elkaar worden 'gehouden'? Of wordt dat in NL ook zo gedaan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Er komen twee huwelijken![]()
Op 4 augustus: burgerlijk huwelijk (getuigen, ouders, grootouders --> traiteur) en de bedoeling is om volgende jaar op dezelfde datum te trouwen voor de kerk met een heus feest (maar dat hangt nog allemaal af van de zaal die we dus nog niet gevonden hebben)
hahaquote:
Dat is niet gebruikelijk neequote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:55 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Is dat gebruikelijk in Belgie dat je burgerlijk huwelijk en het huwelijk voor de kerk zover uit elkaar worden 'gehouden'? Of wordt dat in NL ook zo gedaan.
Misschien stomme vraag hoor, maar wij zijn niet kerkelijk wij trouwen ook alleen burgerlijk ...
Wij hebben vandaag onze definitieve keuze gemaakt (nu al terwijl we pas over ruim een jaar trouwen!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:59 schreef leonieke het volgende:
Hoe zoeken jullie eigenlijk een feestzaal? Luisteren jullie naar de mensen die er al geweest zijn of lopen jullie echt alle zalen af om informatie te vragen?
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Er komen twee huwelijken![]()
Op 4 augustus: burgerlijk huwelijk (getuigen, ouders, grootouders --> traiteur) en de bedoeling is om volgende jaar op dezelfde datum te trouwen voor de kerk met een heus feest (maar dat hangt nog allemaal af van de zaal die we dus nog niet gevonden hebben)
Ook pas volgend jaar een trouwjurk, nu moet ik gewoon iets moois en deftigs vinden voor het stadhuis. Eens we dan de zaal gevonden hebben, kunnen we alles nog een paar maand laten liggen om er dan helemaal in te vliegen om het allemaal te regelen![]()
Als je van de koninklijke familie bent is het in NL ook altijd op twee dagen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:55 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Is dat gebruikelijk in Belgie dat je burgerlijk huwelijk en het huwelijk voor de kerk zover uit elkaar worden 'gehouden'? Of wordt dat in NL ook zo gedaan.
Misschien stomme vraag hoor, maar wij zijn niet kerkelijk wij trouwen ook alleen burgerlijk ...
Ik begin nu toch wel een beetje nieuwsgierig te worden naar je jurk...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:01 schreef Beaker het volgende:
Mooie jurk!ik vind de kleur echt helemaal geweldig
Zowaar weer een jurk die helemaal niet lijkt op mijneZo leuk om te zien!
quote:
Zelfs ik ben een beetje zenuwachtig voor jullie.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:02 schreef Knut het volgende:
Het schijnt...
Het gekke is, dat ik nu helemaal niet zenuwachtig meer ben.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
[..]
Zelfs ik ben een beetje zenuwachtig voor jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |