abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37596705
Mmm ja maar ik heb al een stalen ring (van mijn ouders gekregen toen ik 18 werd) en witgoud vind ik prachtig maar zo duur hè. Ik twijfel echt heel erg.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 15:34:45 #52
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_37603618
Wij hadden eerst ook platina ringen gekozen van 600 euri het stuk, maar vonden dat toch ook een beetje te maf. Ik heb nu een geelgoude gladde voor naast mijn verlovingsring (een solitair) en mijn hubbie heeft een witgoude gladde rin. Totaal 600 euro kwijt.

Maar: bespaar niet op je ringen en foto's want als alles voorbij is, is dat hetgeen dat blijft. Als je het kan en wil missen, moet je doen wat je het mooiste vindt.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_37604111
Hoe zoeken jullie eigenlijk een feestzaal? Luisteren jullie naar de mensen die er al geweest zijn of lopen jullie echt alle zalen af om informatie te vragen?
pi_37606073
Leonieke ik wist helemaal niet dat jullie ook gaan trouwen

van harte
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_37606443
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 17:17 schreef Beaker het volgende:
Leonieke ik wist helemaal niet dat jullie ook gaan trouwen

van harte
Dank u wel Het is ook nog maar heel erg definitief geworden op 1 mei hoor
pi_37608001
dat is inderdaad pas kort geleden! Hebben jullie alles al geregeld ivm de korte tijd die jullie nog hebben?

Vertel vertel
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_37608092
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 18:25 schreef Beaker het volgende:
dat is inderdaad pas kort geleden! Hebben jullie alles al geregeld ivm de korte tijd die jullie nog hebben?

Vertel vertel
Er komen twee huwelijken
Op 4 augustus: burgerlijk huwelijk (getuigen, ouders, grootouders --> traiteur) en de bedoeling is om volgende jaar op dezelfde datum te trouwen voor de kerk met een heus feest (maar dat hangt nog allemaal af van de zaal die we dus nog niet gevonden hebben )

Ook pas volgend jaar een trouwjurk, nu moet ik gewoon iets moois en deftigs vinden voor het stadhuis. Eens we dan de zaal gevonden hebben, kunnen we alles nog een paar maand laten liggen om er dan helemaal in te vliegen om het allemaal te regelen
  zaterdag 6 mei 2006 @ 19:55:36 #58
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_37610448
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 18:27 schreef leonieke het volgende:

[..]

Er komen twee huwelijken
Op 4 augustus: burgerlijk huwelijk (getuigen, ouders, grootouders --> traiteur) en de bedoeling is om volgende jaar op dezelfde datum te trouwen voor de kerk met een heus feest (maar dat hangt nog allemaal af van de zaal die we dus nog niet gevonden hebben )
Is dat gebruikelijk in Belgie dat je burgerlijk huwelijk en het huwelijk voor de kerk zover uit elkaar worden 'gehouden'? Of wordt dat in NL ook zo gedaan.
Misschien stomme vraag hoor, maar wij zijn niet kerkelijk wij trouwen ook alleen burgerlijk ...
klerkje
  zaterdag 6 mei 2006 @ 19:59:31 #59
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_37610559
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 18:50 schreef Beaker het volgende:
Dat weet ik eigenlijk niet

haha geeft niet, ik werk op ons kantoor zelf niet met huwelijkse voorwaarden enzo maar ik heb eens in de tarievenlijst gekeken. Zonder testamenten zijn we wel goedkoper, met testamenten is er een combitarief van toepassing en die is erg afhankelijk van het soort testament, het tarief wordt dan vaak door de behandelaar bepaald, maar huwelijkse voorwarden plus testamenten incl btw e.d. denk ik toch dat je bij ons duurder uit zou zijn..... Tja zoiets kost gewoon geld.
klerkje
pi_37610889
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 19:55 schreef Spiegelei het volgende:

[..]

Is dat gebruikelijk in Belgie dat je burgerlijk huwelijk en het huwelijk voor de kerk zover uit elkaar worden 'gehouden'? Of wordt dat in NL ook zo gedaan.
Misschien stomme vraag hoor, maar wij zijn niet kerkelijk wij trouwen ook alleen burgerlijk ...
Dat is niet gebruikelijk nee (is al de tweede keer dat ze me die vraag stellen )
Wij hebben er eigenlijk gewoon voor gekozen om alle tijd te hebben om het kerkelijk huwelijk en het feest te kunnen plannen en aangezien we ook allebei in het onderwijs werken, wilden we dat wel voor de grote vakantie houden.
En dan dachten we: als we dan toch wachten tot de grote vakantie, kunnen we evengoed proberen om het op dezelfde dag te houden

Maar je kiest dat volledig zelf: soms alleen burgerlijk, soms alles op één dag, soms na een week, en soms.. mja, soms na een jaar
  zaterdag 6 mei 2006 @ 20:20:41 #61
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_37611148
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 15:59 schreef leonieke het volgende:
Hoe zoeken jullie eigenlijk een feestzaal? Luisteren jullie naar de mensen die er al geweest zijn of lopen jullie echt alle zalen af om informatie te vragen?
Wij hebben vandaag onze definitieve keuze gemaakt (nu al terwijl we pas over ruim een jaar trouwen! , maar goed je kan het maar geregeld hebben ).
Wij trouwen in onze eigen woonplaats, da's makkelijk EN het stadhuis is erg mooi. Maar het feest doen we in een stad even verderop. de lokatie had ik meteen al op m'n verlanglijstje samen met 2 andere ideeen.
idee 1: strandtent: leek ons in eerste instantie wel leuk, met BBQ vooral en lekker feestelijke sfeer, maar ja het weer kan je niet bestellen en met slecht weer is het sfeervolle effect beetje weg, dus viel af
idee 2: lokatie bij oud stamcafee van m'n vriend, in leuk dorp met veel bekenden leuke sfeer, maar wat beperkt, is toch een soort veredeld cafe met niet al te veel ruimte..
idee 3 is het geworden: is een cafe/restaurant met daarachter een sfeervol theater. stoelen zijn inschuifbaar (verdwijnt dus helemaal) en dus ontstaat er een grote ruimte. Daar kunnen 800 man in bij een optreden van Blof ofzo, maar aangekleed en zonder podium wat zit- en statafels en een 'dansvloer' is het goed voor ons aantal feestgangers (150 tot 200). Ik kende de zaal van muziekoptredens en ik heb er goede herinneringen aan bovendien vind ik de sfeer helemaal goed
Deze week vroeg ik een globale prijsopgave met de (on)mogelijkheden en wat blijkt! De zaal is gratis ik hoef alleen de consumpties te betalen! Tja onze keuze was vlug gemaakt dus!
klerkje
pi_37615017
Ik ga in 2008 trouwen

Maar zet dat er nog maar niet op
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 7 mei 2006 @ 08:50:47 #63
35189 Troel
scherp en bot
pi_37621621
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 18:27 schreef leonieke het volgende:

[..]

Er komen twee huwelijken

Ook pas volgend jaar een trouwjurk, nu moet ik gewoon iets moois en deftigs vinden voor het stadhuis. Eens we dan de zaal gevonden hebben, kunnen we alles nog een paar maand laten liggen om er dan helemaal in te vliegen om het allemaal te regelen
Gefeliciteerd!!

Ik ben heel blij voor jullie
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 7 mei 2006 @ 08:53:41 #64
35189 Troel
scherp en bot
pi_37621635
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 19:55 schreef Spiegelei het volgende:

[..]

Als je van de koninklijke familie bent is het in NL ook altijd op twee dagen.

Het gebeurt wel vaker (wij zelf gaan ook de kerkelijke inzegening op een andere dag doen).
Bij ons heeft het er mee te maken dat we dus in de dierentuin trouwen en dat het daar wellicht wel mogelijk is, maar dat voor mij een kerkelijke inzegening echt gewoon in een kerk hoort. Aangezien ik hier in IJsselstein nog geen kerk gevonden heb waar ik me helemaal thuis voel (en Bert ook niet, maar dat is een iets ander verhaal ) hebben we dus ook nog niets gepland. Aan de ene kant wil ik graag een eigen dienst, maar aan de andere kant heb je met een inzegening op zondag tenminste de kerk vol zitten, iets wat ook erg mooi is. En wellicht kun je zoiets ook nog wel enigszins in een eigen jasje gieten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 mei 2006 @ 10:50:59 #65
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_37684568
Het verslag van onze huwelijksdag:

Om half 8 uit bed wel wat vroeg blijkt maar ja op een zodanig spannende dag lukt het uitslapen ook niet natuurlijk. Rond 8:45 gaat Michael naar het hotel om de sleutel op te halen en de koffer daar te laten ;o). Daarna gaat hij de bloemen ophalen. Ondertussen zit ik mezelf flink te vervelen en duurt het allemaal wel erg lang

Dan is Michael eindelijk terug met de bloemen en ze zijn erg mooi wel zwaar maar dat geeft niet. Rond half 11 zijn mijn ouders er want mijn moeder komt mij helpen aankleden en ook zij zal opgemaakt worden door de visagiste. Na een kopje koffie is mijn vader weer naar huis gegaan want die ging mijn opa’s en oma’s ophalen. Rond 12 uur waren de kapster en de visagiste hier en ging er eindelijk echt iets gebeuren! Toen kreeg ik mijn basis van de make-up en werden mijn nagels even opnieuw gelakt.

Nadat dit alles droog was gingen we mijn jurk aantrekken. Dat was nog best een gedoe met 2 ontzettend zenuwachtige mensen achter me. Het is gelukt al moesten we later er nog even aan trekken. Daarna heb ik de rest van mijn haar en make-up laten doen. Tussendoor is dus mijn moeder ook nog geweest. In die tijd was Michael zijn collega halen zonder telefoon en het duurde nogal lang… maar die waren er ook weer nadat de kapster en visagiste weg waren gegaan. Toen begon opnieuw het lange wachten van 13:15 tot 14:30. Gelukkig stroomden vanzelf steeds meer familie en kennissen binnen zodat we wat meer aanspraak hadden. En iedereen vond ons mooi ook wel prettig toch ;o).

Mijn schoonouders en de rest die erbij hoorden gingen iets eerder weg omdat zij verder moesten parkeren. Na 10 minuten gingen wij zelf ook weg en nu werd het wel echt spannend. We hebben het stukje erg snel gereden want we waren ruim op tijd bij het gemeentehuis waar we omdat het zulk mooi weer was een attractie op zich waren.. Na wat foto’s genomen te hebben gingen we naar binnen en ging het echt gebeuren we wisselde de ringen en waren getrouwd!!! Het was een kort maar krachtige toespraak precies zoals wij wilde. Na nog wat foto’s gemaakt te hebben gingen we op weg naar de feestlocatie midden in het bos. Wat was het er mooi zo met die zon. Na het gefeliciteer en dergelijke kregen we na wat oponthoud de taart en champagne en proostte zo op een goed huwelijk. We hebben lekker tot het eten buiten gezeten en het was erg gezellig.

Het eten was erg lekker en iedereen heeft zijn bordje leeggegeten ;o). Daarna zou ik me in een kamertje even opfrissen maar er was dus geen kamertje en moest ik het even snel in het toilet doen.. Dat was wel minder maar gelukkig hoefde er niet zoveel te gebeuren. Daarna was het op het terras afwachten wanneer de rest van de gasten kwamen. Zo rond 20:15 kwamen de eerste gasten en zo kwam iedereen druppelsgewijs binnen vallen. We hebben heel de avond met zijn allen buiten gezeten het was erg gezellig en er is op de hele avond geen wanklank gevallen gelukkig. Rond 22:15 begonnen de eerste mensen weer weg te gaan want de meeste moesten morgen weer werken. Wij zijn zelf om 22:45 weggegaan eerst iemand afgezet bij ons thuis want daar stond haar auto. Daarna zijn wij naar ons hotelletje gegaan. En hebben daar in een heel klein kamertje geslapen. Ik niet zo want er waren veel auto’s en in mijn hoofd was het ook erg druk met alles verwerken van die dag.

Als we er op terugkijken hebben wij een echt onvergetelijke dag gehad precies zoals wij dat wilde!!

dinsdag 9 mei 2006 @ 12:39:31 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37687736
Prachtige jurk! Mooie kleur en prachtige lijn!

Alleen die sjaal om je schouders vind ik een beetje jammer.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 13:58:07 #67
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_37689635
Ja inderdaad, hele mooie jurk
Ik vind het leuk om te zien als mensen niet in traditioneel wit trouwen Zelf zou mij dat ook niet staan, dus wil ook iets anders dan anders hebben

Moet helaas even wachten Mijn vriend was nogal verbaasd dat ik over trouwen begon Hij dacht dat ik weer met mijn vriendinnen had gepraat
  dinsdag 9 mei 2006 @ 14:28:39 #68
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_37690215
Mooie jurk! Ik hou van dat bordeaux-rood (zie mijn eigen avondversie van de trouwjurk). Ik vind die stola heel mooi. Had ik ook, want ik wilde geen onbedekte bovenarmen (dat zit tussen mijn oren, ik weet het).

Ik hoop dat jullie ook een onvergetelijke dag hebben gehad! Raar he, dat het nu ineens voorbij is?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 15:07:23 #69
41913 Marialice
beetje gek en is er trots op
pi_37691085
Heel erg mooi!

Mogen wij (Pirke en ik) er ook bij? We trouwen 23 augustus aanstaande (nog 3 maanden, 2 weken, en 1 dag...).
"I can't explain myself, Sir," said Alice, "'cause I'm not myself, you see"
pi_37696767
Mooie jurk! ik vind de kleur echt helemaal geweldig
Zowaar weer een jurk die helemaal niet lijkt op mijne Zo leuk om te zien!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  woensdag 10 mei 2006 @ 20:31:00 #71
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_37717433
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 19:01 schreef Beaker het volgende:
Mooie jurk! ik vind de kleur echt helemaal geweldig
Zowaar weer een jurk die helemaal niet lijkt op mijne Zo leuk om te zien!
Ik begin nu toch wel een beetje nieuwsgierig te worden naar je jurk...
klerkje
  † In Memoriam † woensdag 10 mei 2006 @ 21:19:50 #72
43556 miss_dynastie
pi_37719070
Bubsel! Wat stralen jullie !!
pi_37720272
Mooi Bubseltje, schitterend zie je eruit (en je man ook hoor )
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:47:57 #74
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_37722302
Nou, morgen zijn wij aan de beurt. Heb me tijdje niet gemeld op dit forum maar zal straks (na het weekend ofzo) een leuk verslagje paar foto's plaatsen.

Volgens mij hebben we alles top geregeld! Gaat hopelijk helemaal goed komen, en het weer is super!!! We hebben d'r erg veel zin in!
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
  donderdag 11 mei 2006 @ 00:03:05 #75
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_37724659
Mooie jurk zeg bubseltje

Vandaag mijn hen party gehad met sluier en t-shirt

Was wel gezellig!
pi_37730985
Ik heb gister m'n jurk gepast
En hij hoeft helemaal niet vermaakt te worden. Alleen een parelstreng die als een halter om m'n nek zit is te lang en daar moeten drie pareltjes vanaf. Dat was het
Nog schoenen uitgezocht, eigenlijk ging dat te snel. Ik zat een beetje in het boekje te bladeren, zag een paar die me wel leuk leken en de verkoopster hobbelde al naar de telefoon, want het had haast en blablabla. Ik keek een beetje verbaasd naar m'n moeder, want de verkoopster die mij de vorige keer hielp had gezegd dat we gerust half mei nog schoenen konden bestellen.
De verkoopster kwam terug, keek ons met een mengeling van wrevel en trots aan en meldde dat ze de schoenen 'nog had kunnen bestellen, ja, want het was zo kort dag'. Bleek uiteindelijk dat ze 4 juni had verstaan. Het is 4 juli

't Was overigens geen aardige verkoopster, dat vond ik echt niet sfeerverhogend. Ze had overduidelijk haast, om tien voor vijf begon ze al 'ja, we gaan ook bijna sluiten', terwijl ik om vier uur een afspraak had gemaakt. En toen ik begon over de oorbelletjes (die ik erbij wil) zei ze op zeer besliste toon: 'zullen we dat de volgende keer maar doen?'. Tot twee keer toe. Ik vond het erg asociaal, eerst geef je meer dan duizend euro uit, bestel je nog schoenen á weet ik veel hoeveel euro en dan word je zo behandeld. Volgende keer zeg ik er wat van.
pi_37742588
Dan heb jij een Rembo styling jurk cloarie
Waar heb je je jurk gekocht?

Nog zes weken geduld Spiegelei
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_37742779
Dat klopt ja
Gekocht bij van Os in Groningen
pi_37744930
Rembo Styling is mooi Goede keuze hoor

Ik heb mijn trouwschoenen aan en Crook heeft ze gezien en vind ze heel mooi! Hij vroeg zich alleen af waarom dat ze ¤ 268,= hadden gekost
En zijn brandende vraag, is dat ook de kleur van je jurk? Dat zeg ik niet!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zaterdag 13 mei 2006 @ 21:19:52 #80
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_37798451
Ohhh hier nog even vanuit onze honeymoon: leuk om mee te lurken!!! Iemand vroeg nog wat het probleem was met jurken passen...? Nou eigenlijk bijna alles... Ik heb een vrij grote buste en een vrij ' dunne' taille (in verhouding dan) wat erop neer komt dat ik boven maat 46/48 heb en rond mijn heupen ongeveer maat 42. Met jurken passen moest ik dus allemaal grote maten passen, die mij dus in de verste verte niet zaten Huilen dus. Uiteindelijk was dit de oplossing voor mij, een los bovenstuk en een losse rok! En ik ben zeer tevreden met het resultaat!!!

Oh ja?! Waar wij in de wereld zaten.... In Griekenland, in de buurt van Sissi in een 5* resort.... en het bevalt uitermate goed!!!!
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_37802815
Klinkt goed Droeke, dat resort!

Mijn schoenen zijn al binnen, ik moet dus weer een nieuwe pasafspraak maken. Spannend hoor, ik hoop dat de service deze keer iets beter is. Oh, en vandaag hebben we een pak gekocht voor mijn verloofde (kuch). Eindelijk. En ik ben er tevreden over
Donkerbruin linnen
  zondag 14 mei 2006 @ 09:18:10 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_37808276
Ik zit Bert al de hele tijd duidelijk te maken dat ik vind dat moederdag geldt vanaf het moment dat je verloofd bent, of je nou moeder bent of niet. Hij vond dat het toch echt pas was als je binnen een jaar gaat trouwen, dus pas bij vaderdag zou het ingaan.

Laat hij gisteravond in bed vallen dat hij niets gekocht heeft omdat hij graag iets wilde doen voor onze min eerste trouwdag

Dat is potverdrie veel de rosmantisch voor die jongen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 14 mei 2006 @ 09:57:57 #83
54772 Silmarwen
pi_37808541
Morgen is de dag
  zondag 14 mei 2006 @ 10:02:39 #84
2738 Knut
Loyal Dog
pi_37808577
Het schijnt...
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_37808694
Gisteren zijn vrienden van ons komen eten, vrienden die tevens ook gaan trouwen Hij is al sinds jaar en dag een vriend van mij! Zijn aastaande is een mega leuke meid waar het goed mee klikt. Gisteren hebben ze ons heel officieel gevraagd of wij heel de dag bij hun trouwfeest willen zijn! Natuurlijk willen we dat!
Toen ik Crook voorstelde om hun ook heel de dag bij onze dag aanwezig te hebben vond hij dat maar onzin en niet nodig Wat moet ik nou?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 14 mei 2006 @ 10:16:32 #86
61183 leonieke
Dan toch?
pi_37808699
Hoe spannend Silmarwen en Knut.
Dit wordt echt genieten voor jullie En hopelijk valt het weer goed mee
pi_37810383
ooh veel plezier Knut & Sil!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Admin zondag 14 mei 2006 @ 12:48:10 #88
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_37812229
quote:
Op zondag 14 mei 2006 09:57 schreef Silmarwen het volgende:
Morgen is de dag
quote:
Op zondag 14 mei 2006 10:02 schreef Knut het volgende:
Het schijnt...
Zelfs ik ben een beetje zenuwachtig voor jullie.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_37812407
Leuke dag morgen
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 14 mei 2006 @ 13:02:40 #90
54772 Silmarwen
pi_37812564
quote:
Op zondag 14 mei 2006 12:48 schreef Breuls het volgende:

[..]

[..]

Zelfs ik ben een beetje zenuwachtig voor jullie.
Het gekke is, dat ik nu helemaal niet zenuwachtig meer ben.
  zondag 14 mei 2006 @ 17:12:40 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37818801
Veel plezier morgen!
pi_37824522
Knut & Silmarwen, heel veel plezier en morgen!

Beaker: ik denk dat ik die vrienden wel de hele dag zou uitnodigen als wederdienst. Tenzij je vriend ze echt niet aardig vindt o.i.d., maar die indruk kreeg ik niet uit je verhaaltje. O en tenzij je al heel veel daggasten hebt natuurlijk. Eigenlijk moet je het gewoon zelf weten

Wij nodigen ook een stel uit dat in augustus gaat trouwen en waarvan ik echt niet weet of we ook de hele dag uitgenodigd zijn, maar het kan me niks schelen. Ze mogen komen en ik vind ze echt even aardig als ze ons niet de hele dag uitnodigen. Nou zijn het ook niet mijn beste vrienden, eigenlijk zijn het vooral vrienden van m'n vriend, maar goed.

Hoeveel daggasten hebben jullie eigenlijk?
pi_37836035
Ik wens Silmarwen en Knut vandaag heel veel plezier met trouwen, dat het een onvergetelijk mooie dag mag worden!
  Nerd met benen maandag 15 mei 2006 @ 08:53:56 #94
18073 miss_bleu
pi_37836201
Sil en knut! maak er wat van vandaag!!! Jullie hebben mooi weer nog!
Zonde dat ik er niet bij kan zijn vandaag, kon geen vrij krijgen. (smsje nog gehad sil?)
  maandag 15 mei 2006 @ 09:02:08 #95
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_37836290
Silmarwen en Knut veel plezier vandaag en probeer te genieten want het is zo voorbij
  maandag 15 mei 2006 @ 11:01:24 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_37838690
Heel veel plezier Sil en Knut!

Ik hoop dat jullie mooi weer hebben, hier is het wat minder aan het worden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37839061
Fijne dag vandaag Sil en Knut maak er wat moois van!
pi_37839785
Silmarwen en Knut Fijne dag
  maandag 15 mei 2006 @ 11:51:15 #99
16715 Mylene
*schatje*
pi_37840061
Silmarwen en Knut, ik wens jullie een hele fijne dag vandaag. Geniet ervan.
  maandag 15 mei 2006 @ 12:02:19 #100
61183 leonieke
Dan toch?
pi_37840403
Zo leuk Silmarwen en Knut
Hopelijk verloopt de dag net zoals jullie hem in gedachten hadden

Veel plezier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')