abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38325738
Ik moet hier vaker kijken

Knut en Silmarwen: jullie zagen er werkelijk stralend uit, wat een prachtige foto's en wat kijken jullie gelukkig met elkaar

Tally: wat ben je mooi!!! Echt een beeldje.

YPPY: wat een mooie buik Van harte meid en J. natuurlijk ook van harte (eerlijk verdelen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 29 mei 2006 @ 10:22:03 #252
61183 leonieke
Dan toch?
pi_38325848
En ik heb mijn outfit voor het wettelijk huwelijk al half gevonden

Totaal iets anders dan hetgeen ik in gedachten had Linnen broek (chocoladekleur) met daarop een topje (met kant) en een giletjes (ook met kant) in ecru. Niet lang zoals ik het in gedachten had, maar tot op de heupen ongeveer.

Nu nog de schoenen, lingerie, make-up (moet ik nog even aan een collega vragen) en de juwelen zoeken en ik ben er helemaal klaar voor

En die kleren kan ik zeker en vast nog doordragen. De doop van mijn metekind lijkt mij zelfs een ideale gelegenheid daarvoor

En ook phille heeft zijn kostuum gevonden. Ook voor hem nog de schoenen.

En ik zit ondertussen al boordevol ideeën voor mijn trouwjurk Maar dat is pas voor volgend jaar. En ja dat lijkt nog zooooooo veraf
  maandag 29 mei 2006 @ 10:55:30 #253
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_38326830
YPPY, Tally, wat zijn jullie mooi!! Gefeliciteerd

(Ook voor jullie hubbies natuurlijk)
(Un)masking for the greater good.
pi_38327127
Mooie jurken!

Gefeliciteerd allebei
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_38347197
Tally wat zien jullie er mooi uit!

Vandaag nog precies een maand en we zijn getrouwd

We hebben net een nummer uitgekozen dat we willen horen in de trouwzaal We twijfelden tussen " The you and me song " van de Wannedies en tussen " Good riddance - Time of your life " van Greenday, uiteindelijk hebben we voor Greenday gekozen

Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_38425257
Oe oe Kyara, morgen is de grote dag!

en bij ons is het ook nog maar 5 daagjes voor het burgerlijk en 10 daagjes voor de "echte" inzegening!
  donderdag 1 juni 2006 @ 10:24:04 #257
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_38428350
Binnenkort trouwt mijn schoonbroer. Ik ben nog op zoek naar kleding voor de bruiloft. Ik meen me te herinneren ergens gelezen te hebben dat het niet de bedoeling is om als niet-bruid iets wits te dragen. Misschien dat een van jullie trouwlustigen weet hoe dit precies zit? Alvast bedankt
A spoonful of sugar...
  donderdag 1 juni 2006 @ 13:02:22 #258
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38433505
Hoe formeel is de bruiloft? Persoonlijk zou met me echt geen klap interesseren als iemand in 't wit komt, als iedereen het maar naar de zin heeft. Maar ik ben dan ook niet zo van de formele feestjes, heb geen idee hoe dingen "horen", etiketten zijn mij volledig onbekend.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_38437326
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:24 schreef Sasandra het volgende:
Binnenkort trouwt mijn schoonbroer. Ik ben nog op zoek naar kleding voor de bruiloft. Ik meen me te herinneren ergens gelezen te hebben dat het niet de bedoeling is om als niet-bruid iets wits te dragen. Misschien dat een van jullie trouwlustigen weet hoe dit precies zit? Alvast bedankt
De etiquette zegt dat je als gast de bruid niet mag overtreffen, als zij dus wit gaat, 'mag' je ook geen wit aan. Officieel bepaalt de moeder van de bruid wat zij aantrekt en moeten schoonmoeder en de andere vrouwelijke gasten zich hier aan aanpassen. Maar ik denk dat bijna niemand die regels nog zo naleeft. Je kan denk ik het beste even informeren bij je schoonbroer/zus wat hun wensen zijn? Je wil natuurlijk ook niemand voor het hoofd stoten of rare blikken krijgen om je kleding!
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_38437817
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 14:53 schreef Étoile het volgende:

De etiquette zegt dat je als gast de bruid niet mag overtreffen, als zij dus wit gaat, 'mag' je ook geen wit aan.
Nou, ik zou me rotgeneren als ze denken dat ik de bruid ben ipv de bruid zelf. Nee, ik zou dat risico niet willen lopen en zou geen witte jurk oid aantrekken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 1 juni 2006 @ 15:35:25 #261
35189 Troel
scherp en bot
pi_38439044
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 15:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, ik zou me rotgeneren als ze denken dat ik de bruid ben ipv de bruid zelf. Nee, ik zou dat risico niet willen lopen en zou geen witte jurk oid aantrekken
Lang niet iedereen trouwt in het wit
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38446455
Mijn schoonzus, zus en nog wat vrienden vroegen zich af of ik het erg zou vinden als ze "ook" in het wit gaan
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_38452208
yppy, ik zit hier net ff te kijken, maar mooi hoor...
nog gefeliciteerd!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 1 juni 2006 @ 21:47:05 #264
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_38454006
Mijn moeder maakte vroeger altijd veel kleding voor mij en m'n vader, nu nog wel regelmatig voor m''n vader.
Daarom heb ik gevraagd of ze m'n trouwjurk wil maken, leuk me echt super leuk zo saampjes met mijn jurk bezig zijn enzo... zij vond het ook wel erg leuk en zei meteen 'ja natuurlijk'. Maaruh heeft hier iemand d'r jurk laten maken (door een familielid bedoel ik dan natuurlijk)

Ik ben overigens wel van plan eerst ergens te gaan passen gewoon om te zien welk model mij het beste staat.
klerkje
  vrijdag 2 juni 2006 @ 08:35:26 #265
61183 leonieke
Dan toch?
pi_38464468
Eventjes balen

Op 4 augustus is ons burgerlijk huwelijk gepland en de bedoeling was dus om volgend jaar op dezelfde datum het kerkelijk huwelijk en feest te laten doorgaan.

Nu blijkt de zaal voor het feest volzet te zijn op 4 augustus 2007 dus is het kerkelijk huwelijk volgend jaar dus op 14 juli 2007. Wel een beetje jammer dat het dus niet twee keer op dezelfde datum kan zijn...
  vrijdag 2 juni 2006 @ 09:48:40 #266
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38465767
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 15:35 schreef Troel het volgende:

[..]

Lang niet iedereen trouwt in het wit
Nee, ik zie mijzelf absoluut niet in het wit trouwen Heb ook het idee dat het mij niet zal staan en er zijn zat andere mooie jurken
pi_38474604
Kyara en Argento ik hoop dat jullie de dag van jullie leven hebben vandaag
  zaterdag 3 juni 2006 @ 13:48:12 #268
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_38502360
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 14:53 schreef Étoile het volgende:

[..]

De etiquette zegt dat je als gast de bruid niet mag overtreffen,
Oei, dat wordt moeilijk
A spoonful of sugar...
pi_38502886
Oeeeh beste dinnetje gaat dinsdag trouwen en ik vind het spannend haha. Heb mijn kleding al netjes voorelkaar, zij gaat trouwen in een bordeaux rode jurk. Is het raar als ik mijn camera mee neem? Ehmz en hoeveel geef je iemand in een envelop als je alleen komt, maar wel de hele dag? Stom misschien, maar heb geen enkel idee..

Oh en prachtige kleding hier allemaal!
pi_38514622
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 14:12 schreef MM-Luna het volgende:
Oeeeh beste dinnetje gaat dinsdag trouwen en ik vind het spannend haha. Heb mijn kleding al netjes voorelkaar, zij gaat trouwen in een bordeaux rode jurk. Is het raar als ik mijn camera mee neem? Ehmz en hoeveel geef je iemand in een envelop als je alleen komt, maar wel de hele dag? Stom misschien, maar heb geen enkel idee..

Oh en prachtige kleding hier allemaal!
Tsja, de vraag hoeveel gepast is kun je alleen maar beantwoorden met "dat hangt ervan af". Als het echt een goede vriendin is, en je loopt een hele dag mee, zou ik wel een redelijk bedrag (20 tot 50) euro geven, maar zoals net, het hangt van veel af.

Ik ga dinsdag ook trouwen ben inmiddels een beetje "positief-zenuwachtig" aan het worden...
pi_38522922
Crook heeft gisteren zijn vrijgezellenfeest gehad, het was erg leuk geweest

Het aftellen is hier nu ook begonnen *O8 Nog 3 weken en dan heb ik vakantie

Ben benieuwd of ik nog een feestje heb, niemand heeft zijn of haar mond voorbij gepraat zelfs mijn moeder niet
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_38535208
Als het de komende week zulk mooi weer blijft, dan wordt het helemaal top! Vandaag een "dry run" gehad, een ander stel wat ook is getrouwd dat wij kennen, en we hebben nog even een paar ideetjes gehad.

Morgen komen m'n schoonouders over, en dan begint de grote week
pi_38558053
Even snel een berichtje vanuit Portugal!!
We hebben het hier heerlijk naar ons zin..
Heerlijk weer 32 graden.. Super de luxe hotel..
Aardige mensen..
Tot volgende week!!!

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_38597750
Morgen mijn jurk ophalen

Tally
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  dinsdag 6 juni 2006 @ 22:37:25 #275
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_38609630
Ik heb net de trouwfoto's van Kyara gezien, en wil hier toch even melden dat ik ze geweldig vind.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')