De etiquette zegt dat je als gast de bruid niet mag overtreffen, als zij dus wit gaat, 'mag' je ook geen wit aan. Officieel bepaalt de moeder van de bruid wat zij aantrekt en moeten schoonmoeder en de andere vrouwelijke gasten zich hier aan aanpassen. Maar ik denk dat bijna niemand die regels nog zo naleeft. Je kan denk ik het beste even informeren bij je schoonbroer/zus wat hun wensen zijn? Je wil natuurlijk ook niemand voor het hoofd stoten of rare blikken krijgen om je kleding!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:24 schreef Sasandra het volgende:
Binnenkort trouwt mijn schoonbroer. Ik ben nog op zoek naar kleding voor de bruiloft. Ik meen me te herinneren ergens gelezen te hebben dat het niet de bedoeling is om als niet-bruid iets wits te dragen. Misschien dat een van jullie trouwlustigen weet hoe dit precies zit? Alvast bedankt![]()
Nou, ik zou me rotgeneren als ze denken dat ik de bruid ben ipv de bruid zelf. Nee, ik zou dat risico niet willen lopen en zou geen witte jurk oid aantrekkenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:53 schreef Étoile het volgende:
De etiquette zegt dat je als gast de bruid niet mag overtreffen, als zij dus wit gaat, 'mag' je ook geen wit aan.
Lang niet iedereen trouwt in het witquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik zou me rotgeneren als ze denken dat ik de bruid ben ipv de bruid zelf. Nee, ik zou dat risico niet willen lopen en zou geen witte jurk oid aantrekken
Nee, ik zie mijzelf absoluut niet in het wit trouwenquote:
Oei, dat wordt moeilijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:53 schreef Étoile het volgende:
[..]
De etiquette zegt dat je als gast de bruid niet mag overtreffen,
Tsja, de vraag hoeveel gepast is kun je alleen maar beantwoorden met "dat hangt ervan af". Als het echt een goede vriendin is, en je loopt een hele dag mee, zou ik wel een redelijk bedrag (20 tot 50) euro geven, maar zoals net, het hangt van veel af.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:12 schreef MM-Luna het volgende:
Oeeeh beste dinnetje gaat dinsdag trouwen en ik vind het spannend haha. Heb mijn kleding al netjes voorelkaar, zij gaat trouwen in een bordeaux rode jurk. Is het raar als ik mijn camera mee neem? Ehmz en hoeveel geef je iemand in een envelop als je alleen komt, maar wel de hele dag? Stom misschien, maar heb geen enkel idee..
Oh en prachtige kleding hier allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |