Die is toch gebanned?quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:53 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nou, laat je twin de OP veranderen, waarin jij de credits voor die ene pic krijgt.![]()
Wie? Oh, die TC nog wat ofzo? Ohjah..ik was die gozert al helemaal vergeten, net zoals de rest hier. Was wel een aardige gozert volgens mij, maar missen doen we hem niet.quote:
Ik ook niet echt. Hij kan hier toch niet reageren, wel matig maarja.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:05 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wie? Oh, die TC nog wat ofzo? Ohjah..ik was die gozert al helemaal vergeten, net zoals de rest hier. Was wel een aardige gozert volgens mij, maar missen doen we hem niet.
Mooie avatar!quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:08 schreef Jivis het volgende:
Heller
Ik vond de acteur die hem vertolkte op een grotere versie van Ian Holm lijken trouwens...
'k Zou het wel willen, maar ik heb geen goede foto van Chloe.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:24 schreef qu63 het volgende:
kan er iemand nog een "Chloë-die-doet"-smiley maken?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:17 schreef yvonne het volgende:
TC03 mag een maand wegblijven.
Zeikerdquote:Op zaterdag 29 april 2006 01:24 schreef Shogo het volgende:
Het spijt me zeer maar wat een waardeloze TT.
het zijn er iig te weinigquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:27 schreef cora4034 het volgende:
Ik denk dat eveneens dat Heller nog leeft.
ZIjn er trouwens nog meer vrouwen die 24 usa volgen?
wellicht kunnen Life en Myers meer vrouwen naar 24 laten kijken met hun fabuleuze openingszinnenquote:
Niet veel geloof ik idd, jammer.quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:27 schreef cora4034 het volgende:
Ik denk dat eveneens dat Heller nog leeft.
ZIjn er trouwens nog meer vrouwen die 24 usa volgen?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:59 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
wellicht kunnen Life en Myers meer vrouwen naar 24 laten kijken met hun fabuleuze openingszinnen![]()
Weet je nog een paar goede zinnen die we kunnen uitproberen aankomende week?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:59 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
wellicht kunnen Life en Myers meer vrouwen naar 24 laten kijken met hun fabuleuze openingszinnen![]()
Probeer:quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:19 schreef Life het volgende:
[..]
Weet je nog een paar goede zinnen die we kunnen uitproberen aankomende week?
Het hele concept is matig.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:25 schreef J.Bauer het volgende:
Zeer matig Zhenar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |