quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:51 schreef tong80 het volgende:
Ik geniet elke dag van Onzin. Ik lurk me suf Open ik een Onzin topic is het weer niet goed.
Leg de regels eens uit die tegenwoordig gelden. Want ik pas me gewoon aan. En krijg de wind van voren.
Het is Tong hoorquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:57 schreef Bupatih het volgende:
Om te beginnen kappen met voor elke flauwe, uitgekauwde woordspeling een nieuw topic te openen?
Dat je zo graag je nummer 1-positie qua posts wilt behouden is leuk, maar doe dat niet middels gebagger.
Respect aan mijn reet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is Tong hoor
Oldbie, ergo, respect!
Buig
quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:59 schreef QyRoZ het volgende:
Je bent passé, tong. Maak ruimte voor een nieuwe generatie.
Laat je reet zien danquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Respect aan mijn reet.
Respect moet je verdienen.
Juist, want aan jou hebben we wat met je bier-dit-bier-dat-geroep!quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:59 schreef QyRoZ het volgende:
Je bent passé, tong. Maak ruimte voor een nieuwe generatie.
Dat, óf onzin splitsen in een bagger forum, en "iets compleet anders"!quote:
Dat opdoeken probeer ik al jaren te forceren.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
, die IS er niet, noem jij dribbel_ en andere kneuzen de nwe generatie?
Doek dan FOK maar op
Ik kan er niets aan doen dat jij iets tegen bier hebt.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:01 schreef juiced het volgende:
[..]
Juist, want aan jou hebben we wat met je bier-dit-bier-dat-geroep!![]()
Dat is nog eens een goed plan!quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dat, óf onzin splitsen in een bagger forum, en "iets compleet anders"!
Net zoals hij er niet aan kan doen, dat bier het enige is wat jouw leven nog een beetje kleur geeftquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat jij iets tegen bier hebt.
Neehoor, ik heb alleen iets tegen mensen die doen alsof hun leven van bier afhangt en denken daarmee stoer te zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat jij iets tegen bier hebt.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:01 schreef Chanandler het volgende:
In engeland hebben ze pas humor. hahaaa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |