quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:51 schreef tong80 het volgende:
Ik geniet elke dag van Onzin. Ik lurk me suf Open ik een Onzin topic is het weer niet goed.
Leg de regels eens uit die tegenwoordig gelden. Want ik pas me gewoon aan. En krijg de wind van voren.
Het is Tong hoorquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:57 schreef Bupatih het volgende:
Om te beginnen kappen met voor elke flauwe, uitgekauwde woordspeling een nieuw topic te openen?
Dat je zo graag je nummer 1-positie qua posts wilt behouden is leuk, maar doe dat niet middels gebagger.
Respect aan mijn reet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is Tong hoor
Oldbie, ergo, respect!
Buig
quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:59 schreef QyRoZ het volgende:
Je bent passé, tong. Maak ruimte voor een nieuwe generatie.
Laat je reet zien danquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Respect aan mijn reet.
Respect moet je verdienen.
Juist, want aan jou hebben we wat met je bier-dit-bier-dat-geroep!quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:59 schreef QyRoZ het volgende:
Je bent passé, tong. Maak ruimte voor een nieuwe generatie.
Dat, óf onzin splitsen in een bagger forum, en "iets compleet anders"!quote:
Dat opdoeken probeer ik al jaren te forceren.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
, die IS er niet, noem jij dribbel_ en andere kneuzen de nwe generatie?
Doek dan FOK maar op
Ik kan er niets aan doen dat jij iets tegen bier hebt.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:01 schreef juiced het volgende:
[..]
Juist, want aan jou hebben we wat met je bier-dit-bier-dat-geroep!![]()
Dat is nog eens een goed plan!quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dat, óf onzin splitsen in een bagger forum, en "iets compleet anders"!
Net zoals hij er niet aan kan doen, dat bier het enige is wat jouw leven nog een beetje kleur geeftquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat jij iets tegen bier hebt.
Neehoor, ik heb alleen iets tegen mensen die doen alsof hun leven van bier afhangt en denken daarmee stoer te zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat jij iets tegen bier hebt.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:01 schreef Chanandler het volgende:
In engeland hebben ze pas humor. hahaaa
Inderdaad!quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Net zoals hij er niet aan kan doen, dat bier het enige is wat jouw leven nog een beetje kleur geeft.
Nee, die mag ook niet openblijven. Daarom staan er enkele slotjes op topics onderaan in de ONZ-lijst. Gek, hè?quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:05 schreef tong80 het volgende:
Ik hou de leuke topics voor andere forums. Maar leg eens uit. Ik open bagger. Maar andere bagger mag wel open blijven.
Ja in de hoerenbuurt wilde je vriendin nietquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:06 schreef Technicolor het volgende:
Misschien moet je het morgen eens proberen op de vrijmarkt, tong.
Open er een topic over.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja in de hoerenbuurt wilde je vriendin niet
Hate to burst your bubble.. Maar het enige wat jij opent is van die gare post-opkrik-topics.. Niets leuks aan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:05 schreef tong80 het volgende:
Ik hou de leuke topics voor andere forums. Maar leg eens uit. Ik open bagger. Maar andere bagger mag wel open blijven.
Godverdomme je zou me moeten kennen man net nog een Katarin e Witt topic geopendquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hate to burst your bubble.. Maar het enige wat jij opent is van die gare post-opkrik-topics.. Niets leuks aan.
Weer zo'n hilarische post van ons aller Tong!quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja in de hoerenbuurt wilde je vriendin niet
Tong80 was toch die ene....quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hate to burst your bubble.. Maar het enige wat jij opent is van die gare post-opkrik-topics.. Niets leuks aan.
In VBL hadden ze waarschijnlijk hartelijk om zijn grappen gelachen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weer zo'n hilarische post van ons aller Tong!
Ik kom niet meer bij hier.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weer zo'n hilarische post van ons aller Tong!
En toch maken een stelletje ongewenste kneuzen, waar ik jou en mij ook toe reken, dit subforum. En dit is goedbedoelde humor.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:09 schreef boebiedoe het volgende:
Tong80 kun je gewoon onder de categorie Maaikuuul, Jett, Paultjuhh etc scharen, ongewenst dus. Met zijn oh zo goed bedoelde misplaatste humor.
Knurf dat 'ie is..
Nofi, maar jij bent ook al uitgekotst, weer opgegeten en nog eens verteerd. Jij bent niet echt objectief.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
, die IS er niet, noem jij dribbel_ en andere kneuzen de nwe generatie?
Doek dan FOK maar op
Haha. Het subforum zoals het nu is? Flink kut dus.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:13 schreef juiced het volgende:
[..]
En toch maken een stelletje ongewenste kneuzen, waar ik ons ook toe reken, dit subforum. En dit is goedbedoelde humor.
43. Maar waarom vraag je dat aan Eigenlijk ?quote:
Die goedbedoelde humor is anders behoorlijk kút.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:13 schreef juiced het volgende:
[..]
En toch maken een stelletje ongewenste kneuzen, waar ik jou en mij ook toe reken, dit subforum. En dit is goedbedoelde humor.
Hoe moet het dan? We komen toch iedere keer weer terug, ondanks dat het hier kut is. Misschien houden we gewoon van kut.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:13 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Haha. Het subforum zoals het nu is, kut.
Jij?quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:13 schreef juiced het volgende:
[..]
En toch maken een stelletje ongewenste kneuzen, waar ik jou en mij ook toe reken, dit subforum. En dit is goedbedoelde humor.
Zie jij een komma staan tussen 'eigenlijk' en 'Tong'?quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
43. Maar waarom vraag je dat aan Eigenlijk ?
En jouw gezeik ben ik zat, doei.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nofi, maar jij bent ook al uitgekotst, weer opgegeten en nog eens verteerd. Jij bent niet echt objectief.
Haal ONZ anders gewoon uit je AT.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:17 schreef tong80 het volgende:
Maar goed mijn ironiserende topics werden weer niet begrepen. Succes verder struikvogels.
Ga neuken manquote:
quote:
En je was op die kneuzenmeet en je bent eng.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:18 schreef juiced het volgende:
[..]
En dat ik niks toevoeg aan dit forum, heb je dan weer gelijk in.
En ik ken jou niet en kan zodoende niks kwaads over je vertellen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
En je was op die kneuzenmeet en je bent eng.
Zo, nu pas ben ik klaar
Hey lekker wijf, waar blijft mijn registratiemailtje?quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
En je was op die kneuzenmeet en je bent eng.
Zo, nu pas ben ik klaar
Bekijk de foto's en je laatste sprankje zin is vervlogen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:23 schreef popolon het volgende:
Fuck, alweer een meeting ??
Weer een minimale kans op sex gemist.
Is er echt niks beters op tv in Nederland?quote:
Af en toe een belspelletjequote:Op vrijdag 28 april 2006 21:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Is er echt niks beters op tv in Nederland?
NBA basketbal...quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Is er echt niks beters op tv in Nederland?
Zelfs toen was ik al te oud, nooit eigenlijk tot de doelgroep mogen behoren.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:26 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik was begin 1999 19 jaar oud... gemiste kans voor Yvonne...
WAARquote:
Moest je daarom helemaal naar Amerika om een vrouw te zoeken?quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Zelfs toen was ik al te oud, nooit eigenlijk tot de doelgroep mogen behoren.
Raar want ik ben best knap.
Het schijnt dat iedereen daar dik is...quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:29 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Moest je daarom helemaal naar Amerika om een vrouw te zoeken?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het schijnt dat iedereen daar dik is...
Ik heb ze in Nederland bijna allemaal al gehad.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:29 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Moest je daarom helemaal naar Amerika om een vrouw te zoeken?
[..]
Het schijnt dat iedereen daar dik is...
Slet...quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb ze in Nederland bijna allemaal al gehad.
Pfff die heb ik ook.quote:
[..]
Nergens, was een grapje, vuile jood.
Een zwembad bij de onderburen...quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pfff die heb ik ook.
De drainage is niet zo best hier![]()
Trut.quote:
Bijkomen van zijn overmatig postgedrag...quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:34 schreef popolon het volgende:
Maar goed, tong is naar bed, yvonne heeft er weer eentje te pakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |