???quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:55 schreef ladurance het volgende:
Hij sprong dr uit en daarna weer in. WTF?
wat maakt dat nou uit???quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:57 schreef Godlike02 het volgende:
Zeg! Dit is deel 3 in 3 uur tijd?
Dit is geen speedchat waar we alles gaan bespreken wat er op die cam gebeurd.
Zeker niet aangezien er niks speciaals aan de gang is.
Anders gaat dit een hele korte reeks worden.
mag ik wel zeggen dat er nu een orange gang staat rechts midden in beeld?quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:57 schreef Godlike02 het volgende:
Wat is het probleem nou?quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:57 schreef Godlike02 het volgende:
DAT noemen we nou een stormlooptopiquequote:Op vrijdag 28 april 2006 19:57 schreef Godlike02 het volgende:
jah gek heee????quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:58 schreef freiss het volgende:
Je ziet ook mensen kijken naar dat stoepkrijt
quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:57 schreef Godlike02 het volgende:
zag je die auto en die fietsen en die 2 mensen en nu ook die man in die blauwe jas??? en die mercedes taxi?? en die gast die oversteekt naast het zebrepad??quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:00 schreef Godlike02 het volgende:
We hebben al een SC en we gaan hier geen tweede van maken.
Het gaat op dit moment in een absurd tempo waar ongeveer elke fietser op het plein ook in het topic voorbij komt. Dat is dus niet de bedoeling. Het gaat om Fok vs Got zaken voor de cam. Niet om andere zaken en zeker niet elke passant.
Maak hier dan de sc van. En zoveel fietsers zijn dr niet eens dus.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:00 schreef Godlike02 het volgende:
Het gaat op dit moment in een absurd tempo waar ongeveer elke fietser op het plein ook in het topic voorbij komt. Dat is dus niet de bedoeling. Het gaat om Fok vs Got zaken voor de cam. Niet om andere zaken en zeker niet elke passant.
Nee!quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:02 schreef ladurance het volgende:
[..]
Maak hier dan de sc van. En zoveel fietsers zijn dr niet eens dus.
Laatste waarschuwing anders gaat posten voor je persoonlijk erg lastig wordenquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:03 schreef mister_dog het volgende:
mercedes taxi
man dit gaat een paar dagen duren en dan is het weer klaar...pfff waar doe je moeilijk over?quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee!
We hebben al een SC en meer komen er niet.
Dus ook deze niet. Anders kunnen we over elke webcam op deze wereld wel een topic openen![]()
Dit is ook maar voor paar dagen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:00 schreef Godlike02 het volgende:
Je vergeet die ene voetgangerquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:03 schreef mister_dog het volgende:
fietser
Verpest het is niet zo.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee!
We hebben al een SC en meer komen er niet.
Dus ook deze niet. Anders kunnen we over elke webcam op deze wereld wel een topic openen![]()
Als je zo doorgaat verpest je het voor jezelf en voor ons.quote:
wooow!! coool man!!quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:05 schreef jorienvdherik het volgende:
er pist iemand
Ja, da's te merken aan die laatste GoT tekening, beetje grilliger dan die FOK!quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:05 schreef Tafkahs het volgende:
het wordt maar niet donker he? Wel kouder, dat wel
quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:07 schreef jorienvdherik het volgende:
weer iemand
3e op rij zelfde pishoek
Met duizenden ogen in je nek wordt je wat grilligerquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:06 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ja, da's te merken aan die laatste GoT tekening, beetje grilliger dan die FOK!
help hem een handje......quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:07 schreef jorienvdherik het volgende:
weer iemand
3e op rij zelfde pishoek
als het donker is/wordquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:07 schreef GSMboy het volgende:
Waneer begint de Koninginnenach nou?
Dus, dat betekent dat er actie komtquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:08 schreef ladurance het volgende:
Dit is amsterdam, geen den haag.
Ik ga over een uur richting de binnenstad.![]()
ik ookquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:08 schreef ladurance het volgende:
Vergeet niet te zwaaienquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:08 schreef ladurance het volgende:
Nee, de binnenstad van den haag bedoel ik.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:08 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Dus, dat betekent dat er actie komt?
check die turkie foto's makequote:Op vrijdag 28 april 2006 20:12 schreef jorienvdherik het volgende:
er pleegt iemand zelfmoord voor de traim rails
Dat bedoelde ik dus eigenlijkquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:13 schreef Isdatzo het volgende:
iemand maakt fotos
jup ze liepen alleen ff langsquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:15 schreef jorienvdherik het volgende:
alweer weg ?
Fietspad?quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:16 schreef GSMboy het volgende:
wat is dat voor witte lijn over de weg rechts die niet in het middel loopt?
Fietsstrook of zo?quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:16 schreef GSMboy het volgende:
wat is dat voor witte lijn over de weg rechts die niet in het middel loopt?
Jep is een fietsstrookquote:
Alleen maar dronken provincialen, da's elk jaar zo.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:08 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Dus, dat betekent dat er actie komt?
Dan worden de tekeningen nat, en zijn ze weg...quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:20 schreef Martijn85 het volgende:
misschien worden die pisbakken wel omgegooid als ze dronken zijn
Niet als ze ze op de straat gooien dan rijden al die auto's er doorheen en krijg je een vette pisstreepquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:21 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Dan worden de tekeningen nat, en zijn ze weg...
Info looproute voor koninginnedagquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
Waarvoor staan die steigers/ poort daar bij de straat?
tevens tvp.
Waarom is dat eigenlijk, zijn er delen afgezet ofzoquote:
Op de rommelmarkt is er vast nog wel ergens stoepkrijt, dat rommel toch nog ergens goed voor kan zijnquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:31 schreef AffenStrudel het volgende:
Het stoepkrijt is in de aanbieding bij marskramer.
Heb net even 24 staven gehaald.
Ga krijten dan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:31 schreef AffenStrudel het volgende:
Het stoepkrijt is in de aanbieding bij marskramer.
Heb net even 24 staven gehaald.
Is om de doorstroom morgen een beetje te bevorderen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:32 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk, zijn er delen afgezet ofzo
Je zal waarschijnlijk de enige zijnquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:32 schreef AffenStrudel het volgende:
Morgen kunnen jullie me herkennen aan mijn oranje t-shirt.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:32 schreef AffenStrudel het volgende:
Morgen kunnen jullie me herkennen aan mijn oranje t-shirt.
Veegwagen, die heeft geen water tank aan boord..quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
Daar komt de reinigingsauto, om alles weg te poetsen?
Zo van : allemaal d'r in , hup hup en dan : allemaal d'r uit, hup hup hupquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:33 schreef PPL het volgende:
[..]
Is om de doorstroom morgen een beetje te bevorderen.
Soortement van routes dat mensen zoveel mogelijk een kant oplopen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:35 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Zo van : allemaal d'r in , hup hup en dan : allemaal d'r uit, hup hup hup
Voelt die schoonmaker zich ook een keer gewaardeerd inderdaad.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:36 schreef AffenStrudel het volgende:
Die man in die kar moest eens weten dat tientallen mensen hem danken voor het niet wegvegen van de tekst.
ver-schrik-ke-lijk aan de ene kant, maar aan de andere kant, ik hoef geen Marco Borsato fans tegen het lijf te lopen..quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:37 schreef PPL het volgende:
[..]
Soortement van routes dat mensen zoveel mogelijk een kant oplopen.
Zijn een stuk of drie van die 'routes' door Amsterdam uitgezet.
Hoeveel liter gaat er wel niet in zo bak, of zitten ze aangesloten op het rioolquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:42 schreef Qunix het volgende:
Wc worden veel gebruikt.
Elke 4 uur worden die wel geleegd op het hoogtepunt...quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:43 schreef Razorback het volgende:
[..]
Hoeveel liter gaat er wel niet in zo bak, of zitten ze aangesloten op het riool
Sta je te pissen stroomt dat ding over
Zijn eigenaar warm te houden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat staat die oranje jas daar nu te doen?
dat zijn die negers die alsmaar staan te nixen daar zo nu hebben ze een oud olievat gekocht en gaan ze daarop lope trommelenquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:57 schreef GSMboy het volgende:
wat is dat voor bejaardenbonkmuziek?
Die staat te pissen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:01 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Wat springt die ene gast raar?
Heeft het zeker lang opgehouden en was opgelucht een pisplek te zien..quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:02 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Ja, daarvoor maakte die een rare sprong.![]()
Ik zag het gewoon!quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:04 schreef Isdatzo het volgende:
zag die gasten dan kijken naar onze text
Dat is gekke Ali, oppassen..quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:04 schreef EvilWasp het volgende:
Bellende gast voor de Puma shop.
Stel negers die sfeer maken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:12 schreef MI55ILLE het volgende:
waar komt die muziek eigenlijk vandaan op de achtergrond?
Gefeliciteringzooi Bea!!quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:06 schreef GSMboy het volgende:
Wat staat er op die lichtkrant?
Gelieve niet op de straat schrijvenquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:06 schreef GSMboy het volgende:
Wat staat er op die lichtkrant?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:16 schreef MI55ILLE het volgende:
[..]
Gelieve niet op de straat schrijven
quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:16 schreef MI55ILLE het volgende:
[..]
Gelieve niet op de straat schrijven
BNN Cashcabquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
trommelgeroffel....
en een taxi met dicso licht
Wil je ons wegjagen ofzo ?quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:34 schreef Qunix het volgende:
hier webcam museumplein: http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/cross02.asp
overloperquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:34 schreef Qunix het volgende:
hier webcam museumplein: http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/cross02.asp
Ja inderdaad, wat geschreeuw en zo nu en dan een tram.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:43 schreef Tafkahs het volgende:
weinig te zien he?
Wat denk jij dat het is? Vorig jaar stond daar een Vietnamees, maar het lijkt me sterk dat die nu al begint te bakken eigenlijkquote:Op zaterdag 29 april 2006 00:44 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wat geschreeuw en zo nu en dan een tram.
Vertel ons wat je gemist hebt, SNEL!quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:47 schreef Sanne het volgende:
Ik was in slaap gevallen, en schiet net ineens wakker.
Avondetenquote:Op zaterdag 29 april 2006 01:49 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Vertel ons wat je gemist hebt, SNEL!
Hij doet nu goeie zaken zo te zienquote:Op zaterdag 29 april 2006 00:27 schreef Tafkahs het volgende:
waar komt dat kutkraampje ineens vandaan?
Van mij wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |