Info looproute voor koninginnedagquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
Waarvoor staan die steigers/ poort daar bij de straat?
tevens tvp.
Waarom is dat eigenlijk, zijn er delen afgezet ofzoquote:
Op de rommelmarkt is er vast nog wel ergens stoepkrijt, dat rommel toch nog ergens goed voor kan zijnquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:31 schreef AffenStrudel het volgende:
Het stoepkrijt is in de aanbieding bij marskramer.
Heb net even 24 staven gehaald.
Ga krijten dan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:31 schreef AffenStrudel het volgende:
Het stoepkrijt is in de aanbieding bij marskramer.
Heb net even 24 staven gehaald.
Is om de doorstroom morgen een beetje te bevorderen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:32 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk, zijn er delen afgezet ofzo
Je zal waarschijnlijk de enige zijnquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:32 schreef AffenStrudel het volgende:
Morgen kunnen jullie me herkennen aan mijn oranje t-shirt.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:32 schreef AffenStrudel het volgende:
Morgen kunnen jullie me herkennen aan mijn oranje t-shirt.
Veegwagen, die heeft geen water tank aan boord..quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
Daar komt de reinigingsauto, om alles weg te poetsen?
Zo van : allemaal d'r in , hup hup en dan : allemaal d'r uit, hup hup hupquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:33 schreef PPL het volgende:
[..]
Is om de doorstroom morgen een beetje te bevorderen.
Soortement van routes dat mensen zoveel mogelijk een kant oplopen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:35 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Zo van : allemaal d'r in , hup hup en dan : allemaal d'r uit, hup hup hup
Voelt die schoonmaker zich ook een keer gewaardeerd inderdaad.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:36 schreef AffenStrudel het volgende:
Die man in die kar moest eens weten dat tientallen mensen hem danken voor het niet wegvegen van de tekst.
ver-schrik-ke-lijk aan de ene kant, maar aan de andere kant, ik hoef geen Marco Borsato fans tegen het lijf te lopen..quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:37 schreef PPL het volgende:
[..]
Soortement van routes dat mensen zoveel mogelijk een kant oplopen.
Zijn een stuk of drie van die 'routes' door Amsterdam uitgezet.
Hoeveel liter gaat er wel niet in zo bak, of zitten ze aangesloten op het rioolquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:42 schreef Qunix het volgende:
Wc worden veel gebruikt.
Elke 4 uur worden die wel geleegd op het hoogtepunt...quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:43 schreef Razorback het volgende:
[..]
Hoeveel liter gaat er wel niet in zo bak, of zitten ze aangesloten op het riool
Sta je te pissen stroomt dat ding over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |