Uhm, remmen, vering en versnellling zijn van Shimano, die leveren toch ook voor sommige Gazelle's of Giants?quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:15 schreef Steve-O het volgende:
Paar tientjes Zit allemaal van de goedkope meuk op
Je hebt Shimano en Shimano hèquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:20 schreef timbastiaansen het volgende:
[..]
Uhm, remmen, vering en versnellling zijn van Shimano,
Het ligt aan het type remmen en shimano versnelling schatjequote:Op vrijdag 28 april 2006 20:20 schreef timbastiaansen het volgende:
[..]
Uhm, remmen, vering en versnellling zijn van Shimano, die leveren toch ook voor sommige Gazelle's of Giants?
Ja dat is altijd zo heb ik ook wel is gedaan met mp3 spelers enzoquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:38 schreef timbastiaansen het volgende:
Ok, dus ik kan hem beter aan iemand verkopen die er niet zoveel verstand van heeft![]()
Enig idee waar ik hem dan het beste kan verkopen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:55 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ja dat is altijd zo heb ik ook wel is gedaan met mp3 spelers enzo
Emm op het station ?quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:05 schreef timbastiaansen het volgende:
[..]
Enig idee waar ik hem dan het beste kan verkopen?
Ik heb hem er nu voor E125 opstaan en er staat al een bod van E100. Hopen dat het bod serieus is.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:14 schreef mordradead het volgende:
Ik heb afgelopen week een soortgelijk onding verkocht voor 50 euro, knal hem op marktplaats voor 75 en je krijgt er wel een leuk prijsje voor
Anders had hij zelfs niet geboden denkquote:Op zondag 30 april 2006 13:49 schreef pfaf het volgende:
En dat diegene niet registreerd is op FOK! en veel in SPT komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |