Rommel?quote:Op maandag 1 mei 2006 19:15 schreef MMaRsu het volgende:
Moet je ook niet van die rommel downloaden.
G-Unit weet je welquote:
Bearshare, check me avatar, jeweet.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
G-Unit weet je wel![]()
En niet via Kazaa-rommel naar beneden halen....
Whatever... Niet via share-zooi. Is altijd kut, en (relatief) weinig te krijgenquote:
Waar haal jij ut vandaan? G-Unit Radio?quote:Op maandag 1 mei 2006 19:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Whatever... Niet via share-zooi. Is altijd kut, en (relatief) weinig te krijgen![]()
Ik maak bandjes vanaf 538quote:Op maandag 1 mei 2006 19:26 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Waar haal jij ut vandaan? G-Unit Radio?
LimeWire is ook nog een goede optie trouwens. Vind daar aardig veel de laatste tijd!quote:
DC++ is ook wel redelijk wat te vindenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
LimeWire is ook nog een goede optie trouwens. Vind daar aardig veel de laatste tijd!
Anders natuurlijk de immer gezellige torrentjes
toch niet voor oude dingen?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:11 schreef cosmick het volgende:
Anders natuurlijk de immer gezellige torrentjes
Neen, de leuke oude dingen zijn bijna niet zo te vinden. Tenminste, als je echt die leuke obscure plaatjes zoekt.quote:
Soulseekquote:Op maandag 1 mei 2006 22:04 schreef jimjim1983 het volgende:
soulseek is the answer
en geen g-unit downloaden natuurlijk, dan is het altijd troep
die oude clips van de BCC zijn allemaal zoquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:03 schreef Mr.Tear het volgende:
Ben momenteel ook veel videoclips aan het downen via E-Mule, das is ook wel lachen. Van die rauwe clips, met veel negers in donkere steegjes![]()
Hebben we het hier wel over hiphop?quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:03 schreef Mr.Tear het volgende:
[..]
Ben momenteel ook veel videoclips aan het downen via E-Mule, das is ook wel lachen. Van die rauwe clips, met veel negers in donkere steegjes![]()
die van Ghost is wel aardig, seldom seen often heard. of had je die al gehoord?quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb hier nog niet gereageerd , zijn er nog leuke nieuwe releases te koop, kga vrijdagweer eens inslaan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |