Of koud eten, is ook best lekker.quote:
Ook een goed idee (zeker met dit weer).quote:
hmmmm, deze staat nu af te koelen om daarna in de koelkast geschoven te wordenquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:25 schreef MUUS het volgende:
Voor de bloedende dames. :
200 gr pure chocolade 400 gr melkchocolade 150 gr cocosvet (santen) 200 gr slagroom 2 zakjes vanille suiker 250 gr biscuitjes
(Je kan wel variëren met die choco, hoor. Als je liever 400 gr puur en 200 gr melk wilt, kan dat ook natuurlijk)
Bakpapier in een cakevorm doen, zodat je later de cake normmooi uit de vorm kunt halen.
Choco en santen in grote stukken hakken en in een pan doen met de slagroom. Alles laten smelten en dan de zakjes vanille suiker erdoor.
Laag biscuitjes in de vorm en dan het choco mengsel erover tot ze helemaal bedekt zijn, dan weer koekjes, choco, koekjes, choco etc...
Dit moet dan de koelkast in, maar wel heel lang! Minstens vijf uur, maar de hele nacht is nog beter! Dan is het mooi hard en kan je er mooie plakken van snijden. Ik raad dunne plakjes aan, anders is het een beetje teveel..
.
Bloedze en snoepze, ladies..
ik ook nietquote:Op maandag 8 mei 2006 15:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
LIjkt mij ook wel lekker, maar ik ben geen bloedende dame
Jij bent in ieder geval nog 50%quote:
truequote:Op maandag 8 mei 2006 16:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Jij bent in ieder geval nog 50%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |