Yep zag het net al foutje....quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:25 schreef anneVi het volgende:
Waar kan je geld goed mee opplakken dan? Het moet wel heul snel droog zijn.![]()
Dan durf ik het er wel op te wagen, vanmiddag.
Probeer het eens met bisonkitquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:25 schreef anneVi het volgende:
Waar kan je geld goed mee opplakken dan? Het moet wel heul snel droog zijn.![]()
Of je blijft er eerst paar minuutjes met je voet opstaan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:25 schreef anneVi het volgende:
Kan je ondertussen even zwaaien terwijl het droogtquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:26 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Of je blijft er eerst paar minuutjes met je voet opstaan.
Moet je niet met je voet op het gemorste plaksel naast het muntje gaan staanquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:26 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Of je blijft er eerst paar minuutjes met je voet opstaan.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:28 schreef El_Rolando het volgende:
Je moet een munt aan een spijker (de kop) solderen en die tussen de tegels rammen.
Je hebt het toch wel naar dick@terena.nl gedaan en niet dick@terana.nl?quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:28 schreef Razor21 het volgende:
Zullen we : dick@terana.nl even mailen met z'n allen?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:30 schreef Razor21 het volgende:
Gemailed :
Beste Dick,
Volgens mij lezen jullie ook gezellig mee op Fok Forum : Webcam Koningsplein #14......Woeiii...here we go..
Zitten jullie ons te stangen door steeds die cam te verplaatsen en die radio aan te doen?
Zou je de cam iets kunnen laten zakken? Zodat wij de tekst duidelijk kunnen zien op de stoep.
Bedankt voor je medewerking.
Groet.
Sander
Je kunt natuurlijk ook een oude portemonne pakken met een stuk visdraad eraan..ga je in die boom verstoppen en als er iemand dat ding wil pakken trek je aan het touwtjequote:Op vrijdag 28 april 2006 14:30 schreef anneVi het volgende:
[..]
ja typisch gereedschap wat ik in m'n bureautje heb liggen (not). Bisonkit zal al lastig aan te komen zijn ... ik ga een list verzinnen
nog beter een rotspen van +- 20cmquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:28 schreef El_Rolando het volgende:
Je moet een munt aan een spijker (de kop) solderen en die tussen de tegels rammen.
Je moet het ook sturen naar dick@terena.nlquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:33 schreef Razor21 het volgende:
Kut mail komt niet aan bij Terana.nl
This is the Postfix program at host smtp8.wanadoo.nl.
I'm sorry to have to inform you that the message returned below could not be delivered to one or more destinations.
For further assistance, please send mail to <postmaster>
If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the message returned below.
The Postfix program
<dick@terana.nl>: Name service error for name=terana.nl type=A: Host not found
![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:32 schreef jna het volgende:
[..]
Je hebt het toch wel naar dick@terena.nl gedaan en niet dick@terana.nl?
Oeps ik mail hem nog een keer...quote:
Geluid staat al weer aan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:35 schreef Razor21 het volgende:
Tevens gevraagd of het geluid weer aan mag....
Kun je van die 14 in de topictitel 15 maken?quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:25 schreef anneVi het volgende:
Volgens de bison lijmadviseurquote:Bison adviseert je:
# Kombi Power
Voor de moeilijkste verbindingen.
Ok mooi dan heeft ie geluisterd naar mijn mail...quote:
Stiekem al gedaan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Kun je van die 14 in de topictitel 15 maken?
precies, maar ze kan niet aan bisonkit komenquote:
www.rapidshare.de ?quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:39 schreef Razor21 het volgende:
Tevens plattegrond en foto van gebouw in de OP gezet...
Iemand nog een site waar ik een txtbestand kan uploaden voor de OP?
Volgens mij had iemand een Fok wiki pagina gemaakt.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:39 schreef Razor21 het volgende:
Tevens plattegrond en foto van gebouw in de OP gezet...
Iemand nog een site waar ik een txtbestand kan uploaden voor de OP?
Ja dat uploaden lukte daar gisteren niet. Heb hem al bij Rapid neergezet zie OP.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:41 schreef DaiSaigo het volgende:
[..]
Volgens mij had iemand een Fok wiki pagina gemaakt.
Jou icon... D!oquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:37 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
precies, maar ze kan niet aan bisonkit komen![]()
quote:
Nee...maar ik meld het meteen...of we moeten even bellen naar ze..quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:42 schreef jna het volgende:
Heeft Dick al terug gemaild?
Webcam Koningsplein waar blijven de Dixies?quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:42 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja dat uploaden lukte daar gisteren niet. Heb hem al bij Rapid neergezet zie OP.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:43 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee...maar ik meld het meteen...of we moeten even bellen naar ze..
Aangepast.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:43 schreef DaiSaigo het volgende:
[..]
Webcam Koningsplein waar blijven de Dixies?
Volgens mij mist deze link ook nog in de OP?
Een paar honderd meter verderop (in de kalvertoren) zit de Hema, die hebben een doe-het-zelf afdeling waar vast wel een tubetje goeie lijm te vinden is.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:30 schreef anneVi het volgende:
[..]
ja typisch gereedschap wat ik in m'n bureautje heb liggen (not). Bisonkit zal al lastig aan te komen zijn ... ik ga een list verzinnen
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:43 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee...maar ik meld het meteen...of we moeten even bellen naar ze..
quote:Address
TERENA Secretariat
Singel 468 D
NL-1017 AW Amsterdam
The Netherlands
T: +31 (0)20 530 4488
F: +31 (0)20 530 4499
E: secretariat@terena.nl
Niks bijzonders nee.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:45 schreef Martijn85 het volgende:
Aan de hoeveelheid plaatjes te zien gebeurd er op het moment niet veel bijzonders ?
secretariat@terena.nl ook gemailed....quote:
zeg dan meteen even dat ze het email adres moeten veranderen naar secretariaat@terena.nlquote:
Engels, weet je wel.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:48 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
zeg dan meteen even dat ze het email adres moeten veranderen naar secretariaat@terena.nl
Openen met Mediaplayer(10) nergens last van ik teminste...quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:50 schreef Maikuuul het volgende:
Hoezo is dat beeld wazig bij mij ?
Ook in de OP gezet...thnx...voor de tip..quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:52 schreef Oele_ het volgende:
Winamp gaat trouwens ook prima, als je maar de directe URL (mms://rembrandt.terena.nl/stream2) gebruikt.
Hoe kun je aan HK toegang komen dan?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:06 schreef Sanne het volgende:
Stilte voor de storm.
Is er nog iemand hier met HK toegang op GoT?
Zijn die nog iets van plan of is het lolletje er inmiddels vanaf?
Zou Dick de politie hebben gebeldquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:10 schreef Razor21 het volgende:
[[url=http://xs78.xs.to/pics/06175/fsfs.png]afbeelding][/url]
Smeris!!
Minimaal 6 maanden geregistreerd en minstens 50 posts.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:12 schreef DaiSaigo het volgende:
[..]
Hoe kun je aan HK toegang komen dan?
Voldoende posts, laag registratienummer, dan kun je een verzoek in Lieve Adjes.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:12 schreef DaiSaigo het volgende:
[..]
Hoe kun je aan HK toegang komen dan?
zojuist bison montagekit gescoord, moet in een paar minuutjes droog zijn.quote:
Ik zou het nu doen de kust is echt veilig hoorquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:16 schreef anneVi het volgende:
[..]
zojuist bison montagekit gescoord, moet in een paar minuutjes droog zijn.
ik heb wel zin in een geintje. ga het na m'n werk doen.![]()
Huh dat valt mij ook op...in 1 keer....quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:16 schreef jna het volgende:
Hey wie heeft dat FOK geschreven?!
jij roeleert!quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:16 schreef anneVi het volgende:
[..]
zojuist bison montagekit gescoord, moet in een paar minuutjes droog zijn.
ik heb wel zin in een geintje. ga het na m'n werk doen.![]()
Nee dit is niet van gisteravond.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:19 schreef Razor21 het volgende:
Dat is toch niet van gisteravond nog? Het was er toch wel afgespoten was duidelijk te zien...
Duh, Dick (eigenaar van de cam) zit op Tweakersquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:20 schreef ZigoSOS het volgende:
Wtf nu werd er ingezoomd zodat fok buiten beeld kwam.
OMGquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:21 schreef Impry het volgende:
[..]
Duh, Dick (eigenaar van de cam) zit op Tweakers
Zetten we GOT er ook bij dan blijft ie misschien staanquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:21 schreef Impry het volgende:
[..]
Duh, Dick (eigenaar van de cam) zit op Tweakers
lolquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:25 schreef Impry het volgende:
Spiller is onderweg met een spuitbus, namens GoT
?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:24 schreef Razor21 het volgende:
Nog een tip met het scrollwieltje kun je inzoomen....maar dat wisten jullie natuurlijk al...![]()
Lukt me niet 13.gifquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:24 schreef Razor21 het volgende:
Nog een tip met het scrollwieltje kun je inzoomen....maar dat wisten jullie natuurlijk al...![]()
quote:
Grrrr, ze hebben de camera verplaatst....quote:
Had jij dat gedaan?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:33 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Grrrr, ze hebben de camera verplaatst....
Je hebt het wel snel en onopvallend gedaan, niemand hier had het door. Opeens zagen we FOK staan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:34 schreef Tafkahs het volgende:
yup en het was nog behoorlijk druk ook
Nou, dan ben ik blij dat heel fok mij niet aan mijn fiets zal herkennen eigenlijkquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:35 schreef jna het volgende:
[..]
Je hebt het wel snel en onopvallend gedaan, niemand hier had het door. Opeens zagen we FOK staan.
Lol, met een spuitbusquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:35 schreef vuurwerkman het volgende:
er wordt weer iets gemaakt !
alsof daar iemand van op zou kijken zo vlak bij Gay Boulevard.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:37 schreef Tafkahs het volgende:
waarom kalkt niet iemand in het groot HOMO op de tramrails ofzo
Ik denk dat het de gemiddelde Got!ter wel irriteert eigenlijk, jij niet?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:38 schreef Sanne het volgende:
[..]
alsof daar iemand van op zou kijken zo vlak bij Gay Boulevard.
GoT HOMO'squote:Op vrijdag 28 april 2006 15:39 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik denk dat het de gemiddelde Got!ter wel irriteert eigenlijk, jij niet?
En nog een vraagteken erachterquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:43 schreef Sanne het volgende:
[..]
GoT HOMO's
tja, wie weet irriteert ze dat wel.
het is een Qquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:44 schreef Maikuuul het volgende:
Fok HG ? wtf is dat
Heel Goedquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:44 schreef Maikuuul het volgende:
Fok HG ? wtf is dat
Fok Head Quarters....stond toch een Q?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:44 schreef Maikuuul het volgende:
Fok HG ? wtf is dat
Head Quartersquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:44 schreef Maikuuul het volgende:
Fok HG ? wtf is dat
HQ, HeadQuarterquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:44 schreef Maikuuul het volgende:
Fok HG ? wtf is dat
Hij is goedquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:45 schreef Spiller het volgende:
Wehehhe, hebben jullie allemaal mn lekkere kontje gezien terwijl ik stond te spuiten?![]()
Fok HQ tegen de pisbakken:w
ik heb je kontje gemist, doe nog eens?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:45 schreef Spiller het volgende:
Wehehhe, hebben jullie allemaal mn lekkere kontje gezien terwijl ik stond te spuiten?![]()
Niet Hendig Goed ?quote:
Wat lul jij nouquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:45 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
het is een Q
HQ = High Quality
Tussen Fok en HQ moest nog een = maar hij had waarschijnlijk haast
quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:45 schreef Spiller het volgende:
Weet niet maar vond hem leuker dan de standaard Head Quartersquote:
Niet gezienquote:
dronken zijn?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:54 schreef space-kees het volgende:
Wat is die neger in dat gele jack aant doen?
dat dacht ik toen hij het over bastards had ook.quote:
Als ie nou zn konthaar had gevlochten had het nog een iet wat verzorgde indruk achtergelatenquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:56 schreef Sanne het volgende:
Dit was trouwens geen lekker kontje.
Sorry, you don't have a cute ass.
dat is een fietsquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:13 schreef tralalala het volgende:
Lijkt net of er een lijk aan de overkant van de weg ligt
Naast de PUMA store iddquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:13 schreef tralalala het volgende:
Lijkt net of er een lijk aan de overkant van de weg ligt
Idd. Heb respect voor het stoepkrijt!quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:15 schreef AffenStrudel het volgende:
Al die mensen stiefelen er gewoon overheen. Tss
ik dacht precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:16 schreef Tafkahs het volgende:
die stilte was zeker om even te overleggen hehehe
Wat waren ook alweer de alternatieven?quote:
Zoals ik eerder ook al aangaf, hij staat in het linkse raam van die twee kleine raampjes met de ronde bovenkanten.quote:
1 van GOTquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:19 schreef -skippybal- het volgende:
Wow even een film kijken en dan dit!! Wie heeft die FOK HQ gemaakt bij die pisbakken?
Hahaquote:
laten we dat maar fijn niet doen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:20 schreef murp het volgende:
tvp!
Dickquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:21 schreef usr-local-dick het volgende:
Hoi hier degene van de webcam, ik werk vandaag thuis maar mijn collega Jim probeert iets te doen aan het windgeluid van de nieuwe microfoons. Vandaar dat er af en toe wat beweegt want hij stapt dan uit het raam. Dus niet meer janken, er wordt gewoon aan gewerkt![]()
Zit nu al op 160 viewers btw (115 mbit/s)....
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:21 schreef usr-local-dick het volgende:
Hoi hier degene van de webcam, ik werk vandaag thuis maar mijn collega Jim probeert iets te doen aan het windgeluid van de nieuwe microfoons. Vandaar dat er af en toe wat beweegt want hij stapt dan uit het raam. Dus niet meer janken, er wordt gewoon aan gewerkt![]()
Whehequote:Op vrijdag 28 april 2006 16:19 schreef woeeiiii het volgende:
Zie je die Haringhandel hierboven trouwens, toen ik Woeeiiii is back aan t schrijven was, kwam ie naar buiten, HEY GA IS ERGENS ANDERS LOPEN KALKEN
Haai Dick.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:21 schreef usr-local-dick het volgende:
Leuk voor je bandwidthquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:21 schreef usr-local-dick het volgende:
Dat klote geluid van de wind is er nog steeds.. dus volgens mij neemt die je in het o-tjequote:Op vrijdag 28 april 2006 16:21 schreef usr-local-dick het volgende:
nee..quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:23 schreef woeeiiii het volgende:
dr hangt een gordijn voor ofzo?
quote:
Ik ga over een half uur ook naar huis, zal wel ff kijken of ik hem dan kan vindenquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:29 schreef anneVi het volgende:
Ik mag naar huis![]()
even moed verzamelen, dan ga ik plakken
Wat tips, die we nog van vorig jaar wisten.quote:
Ja, 'Woeeiii is back' of niet?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:34 schreef woeeiiii het volgende:
He hoorden jullie mij trouwens iets roepen toen ik er was?
verfquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:36 schreef anti-virus het volgende:
Ahaha echt vet dat deze reeks weer tot leven is geroepen!
Ik zal even kijken of ik nog ergens stoepkrijt kan vinden en dan ga ik er zo ook even naar toe
Vetttt![]()
![]()
Morgen ga ik de grond ook zeker even bekladden samen met AffenStrudel.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:36 schreef anti-virus het volgende:
Ahaha echt vet dat deze reeks weer tot leven is geroepen!
Ik zal even kijken of ik nog ergens stoepkrijt kan vinden en dan ga ik er zo ook even naar toe
Vetttt![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |