Als ie nou zn konthaar had gevlochten had het nog een iet wat verzorgde indruk achtergelatenquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:56 schreef Sanne het volgende:
Dit was trouwens geen lekker kontje.
Sorry, you don't have a cute ass.
dat is een fietsquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:13 schreef tralalala het volgende:
Lijkt net of er een lijk aan de overkant van de weg ligt
Naast de PUMA store iddquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:13 schreef tralalala het volgende:
Lijkt net of er een lijk aan de overkant van de weg ligt
Idd. Heb respect voor het stoepkrijt!quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:15 schreef AffenStrudel het volgende:
Al die mensen stiefelen er gewoon overheen. Tss
ik dacht precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:16 schreef Tafkahs het volgende:
die stilte was zeker om even te overleggen hehehe
Wat waren ook alweer de alternatieven?quote:
Zoals ik eerder ook al aangaf, hij staat in het linkse raam van die twee kleine raampjes met de ronde bovenkanten.quote:
1 van GOTquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:19 schreef -skippybal- het volgende:
Wow even een film kijken en dan dit!! Wie heeft die FOK HQ gemaakt bij die pisbakken?
Hahaquote:
laten we dat maar fijn niet doen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:20 schreef murp het volgende:
tvp!
Dickquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:21 schreef usr-local-dick het volgende:
Hoi hier degene van de webcam, ik werk vandaag thuis maar mijn collega Jim probeert iets te doen aan het windgeluid van de nieuwe microfoons. Vandaar dat er af en toe wat beweegt want hij stapt dan uit het raam. Dus niet meer janken, er wordt gewoon aan gewerkt![]()
Zit nu al op 160 viewers btw (115 mbit/s)....
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:21 schreef usr-local-dick het volgende:
Hoi hier degene van de webcam, ik werk vandaag thuis maar mijn collega Jim probeert iets te doen aan het windgeluid van de nieuwe microfoons. Vandaar dat er af en toe wat beweegt want hij stapt dan uit het raam. Dus niet meer janken, er wordt gewoon aan gewerkt![]()
Whehequote:Op vrijdag 28 april 2006 16:19 schreef woeeiiii het volgende:
Zie je die Haringhandel hierboven trouwens, toen ik Woeeiiii is back aan t schrijven was, kwam ie naar buiten, HEY GA IS ERGENS ANDERS LOPEN KALKEN
Haai Dick.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:21 schreef usr-local-dick het volgende:
Leuk voor je bandwidthquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:21 schreef usr-local-dick het volgende:
Dat klote geluid van de wind is er nog steeds.. dus volgens mij neemt die je in het o-tjequote:Op vrijdag 28 april 2006 16:21 schreef usr-local-dick het volgende:
nee..quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:23 schreef woeeiiii het volgende:
dr hangt een gordijn voor ofzo?
quote:
Ik ga over een half uur ook naar huis, zal wel ff kijken of ik hem dan kan vindenquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:29 schreef anneVi het volgende:
Ik mag naar huis![]()
even moed verzamelen, dan ga ik plakken
Wat tips, die we nog van vorig jaar wisten.quote:
Ja, 'Woeeiii is back' of niet?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:34 schreef woeeiiii het volgende:
He hoorden jullie mij trouwens iets roepen toen ik er was?
verfquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:36 schreef anti-virus het volgende:
Ahaha echt vet dat deze reeks weer tot leven is geroepen!
Ik zal even kijken of ik nog ergens stoepkrijt kan vinden en dan ga ik er zo ook even naar toe
Vetttt![]()
![]()
Morgen ga ik de grond ook zeker even bekladden samen met AffenStrudel.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:36 schreef anti-virus het volgende:
Ahaha echt vet dat deze reeks weer tot leven is geroepen!
Ik zal even kijken of ik nog ergens stoepkrijt kan vinden en dan ga ik er zo ook even naar toe
Vetttt![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |